• Ik wil een collar kopen voor iemand. Details gaan verder niet veel aan in dit geval, maar ik wil eventjes wat hulp in keuze. Ik twijfel een beetje tussen deze types, en daarom mogen jullie kiezen. Helemaal niet mooi heb ik niets aan, dus kies er toch maar een of laat verder a.u.b geen reactie achter.


    Zeer praktisch en vrij sierlijk



    Vooral mooi en vrij praktisch



    Dubbel op handig, maar wel nogal zwaar voor de drager.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Levine schreef:
    Ik vind ze echt vreselijk. Maar goed, ehm.. als ik dan zou moeten kiezen zou ik toch voor die eerste of tweede gaan.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Asleep schreef:
    De tweede.
    En toch wil ik details. (cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik vind de eerste erg mooi. =3 De tweede vind ik er neppig uitzien en de derde lijkt me veel te groot.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik vind de eerste erg mooi. =3 De tweede vind ik er neppig uitzien en de derde lijkt me veel te groot.

    Die zware grote vind ik alleen maar fijner, -spreekt uit ervaring-, vind ik lekkerder zitten. c:
    Maar die eerste zou denk ik ook erg fijn zitten. ^^


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sevenfold schreef:
    (...)

    BDSM is niet alleen een seksleven. Daar is het vaak onderdeel van, maar het is een hele grote verzameling van héél veel dingen (uit het dagelijkse leven). Een alternatieve levensstijl en voor sommigen (bijna) te vergelijken met homoseksualiteit. Niet iets waar je voor kiest, maar wat in je zit. - In de iets serieuzere genres dan.
    Hmm, oké oké. Ik weet niet wat ik er mij bij moet voorstellen en eigenlijk wil ik het niet weten. Maar toch bedankt voor de info. :'DD


    Only losers can act the way you do

    Mudblood schreef:
    Ik zal toch nooit snappen wat mensen aan BDSM vinden... Lijkt me echt verschrikkelijk, je te onderwerpen aan iemand's wil.
    En die halsbanden... Omygoood. o.O
    Het is maar net wat je leuk vindt, mensen als honden te behandelen.
    Maar goed, als ik toch moet kiezen: Nummer 1.


    Eh, het is wel meer dan dat hoor. Dat is wel een erg sterk vooroordeel. Dat je het niks vind kan ik prima begrijpen, zoals ik al zei, het ligt maar bij weinig mensen in hun aard, maar het is zoveel meer dan iemand als hond behandelen of zo behandeld worden. :/


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Eerste! Die's echt lijp.
    Fersure.


    No growth of the heart is ever a waste

    De eerste dan maar :']


    Caution first, always.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Eh, het is wel meer dan dat hoor. Dat is wel een erg sterk vooroordeel. Dat je het niks vind kan ik prima begrijpen, zoals ik al zei, het ligt maar bij weinig mensen in hun aard, maar het is zoveel meer dan iemand als hond behandelen of zo behandeld worden. :/

    Oké. (;
    Ik zal me iig niet wagen aan BDSM, daar ben ik veel te preuts voor.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Seriously :O
    Ik vind dat echt een halsband voor honden.
    En bovendien zijn ze zo lelijk ik snap niet dat je zoiets wilt dragen..


    Stop wishing, Start doing..

    Serophina schreef:
    Seriously :O
    Ik vind dat echt een halsband voor honden.
    En bovendien zijn ze zo lelijk ik snap niet dat je zoiets wilt dragen..


    Kan jij niet lezen?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik vind de 1e mooi.

    Assassin schreef:
    Ik vind de eerste erg mooi. =3 De tweede vind ik er neppig uitzien en de derde lijkt me veel te groot.


    Dat hoort, dat is een postuur halsband. Daarmee kan de drager niet omlaag kijken of zijn/haar hoofd laten zakken, en blijft de nek mooi gerekt mee. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Dat hoort, dat is een postuur halsband. Daarmee kan de drager niet omlaag kijken of zijn/haar hoofd laten zakken, en blijft de nek mooi gerekt mee. (:

    Vraagje; doe jij dan ook echt aan BDSM?


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dan toch de tweede.