• Ik wil een collar kopen voor iemand. Details gaan verder niet veel aan in dit geval, maar ik wil eventjes wat hulp in keuze. Ik twijfel een beetje tussen deze types, en daarom mogen jullie kiezen. Helemaal niet mooi heb ik niets aan, dus kies er toch maar een of laat verder a.u.b geen reactie achter.


    Zeer praktisch en vrij sierlijk



    Vooral mooi en vrij praktisch



    Dubbel op handig, maar wel nogal zwaar voor de drager.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Ik ben de enige die nummer drie wel mooi vindt? (no_chears)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    SYN schreef:
    Ik ben de enige die nummer drie wel mooi vindt? (no_chears)


    Nee, ik zag het nog een keer voorbij komen geloof ik. :')
    Ach, ik denk dat de meesten niet snappen waar het doel voor is van drie, waardoor ze ook niet snappen dat hij voor zijn soort gewoon netjes is. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    SYN schreef:
    Ik ben de enige die nummer drie wel mooi vindt? (no_chears)

    Ik vind 'm wel mooi, daar niet van, maar nummer één is meer klassiek, met de twee kettingen aan de zijkanten. het is klassiek en elegant.
    De derde is voornamelijk sexy en lustig. :Y)


    Let it come and let it be

    Een


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    SYN schreef:
    Ik ben de enige die nummer drie wel mooi vindt? (no_chears)


    ik vind hem alleen wat lompig, maar wel goed voor als je je nek netjes wil proberen houden enz. :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    SYN schreef:
    Ik ben de enige die nummer drie wel mooi vindt? (no_chears)


    Ik ging voor 1 en voor 3. *O*


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    CountMeIn schreef:
    Eerste, die is heel klassiek, mooi en elegant.


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Nancy, ik word bang van je. Haha. Nee ik kies voor nummer 1.


    SLOAN.

    Herondale schreef:
    Nancy, ik word bang van je. Haha. Nee ik kies voor nummer 1.


    Ik weet nu even niet zeker of ik moet vragen 'Nu pas?' of 'Nu al?' :'D


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Yeah, al ben ik in het dagelijks leven wel iemand die bestempeld zou kunnen worden als baby Domme (Domme = vrouwelijke Dom - Dominant), door een vrij geringe ervaring. Zeker (en eigenlijk vooral) in de BDSM wordt er door mensen heel veel gekeken naar je ervaring, en mag je jezelf niet zomaar Meester of Meesteres noemen. Als een sub jou genoeg respecteert om dat toch te doen is dat natuurlijk een tweede, maar over het algemeen is het een titel/rank die je verdient door ervaring en respect op te bouwen. Vooral degenen die het als levensstijl aanhouden vinden dit vaak belangrijk, daarom geef ik dat ook gerust toe. Veel mensen vinden het (onbewust) alleen leuk in de slaapkamer of een bepaalde hoogte, maar voor mij gaat het net wat dieper mijn persoon en seksualiteit in, dus het is ook iets waar ik me in probeer te ontwikkelen en dat ook graag doe. (:

    Wow. Heel apart, om dat zo te horen, haha. Niet vervelend bedoeld hoor, maar het lijkt me gewoon zo raar dat je iemand vertelt wat diegene moet doen.
    Heb je dan ook een slaaf? (Of slavin, ik weet niet hoe dat allemaal werkt. :'D)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    SYN schreef:
    (...)
    Oh come on, en jij bent ook zo volwassen bezig nu.


    Jij moet helemaal je mond houden (:


    To infinity and beyond •

    De eerste.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mudblood schreef:
    Ik zal toch nooit snappen wat mensen aan BDSM vinden... Lijkt me echt verschrikkelijk, je te onderwerpen aan iemand's wil.
    En die halsbanden... Omygoood. o.O
    Het is maar net wat je leuk vindt, mensen als honden te behandelen.
    Maar goed, als ik toch moet kiezen: Nummer 1.
    ik snap nog niet wat BDSM is (: . uuh 1 of 2 want 3 lijkt zo freaking groot O.o

    [ bericht aangepast op 6 juli 2011 - 19:53 ]


    Shoganai i ne~

    Mudblood schreef:
    (...)
    Wow. Heel apart, om dat zo te horen, haha. Niet vervelend bedoeld hoor, maar het lijkt me gewoon zo raar dat je iemand vertelt wat diegene moet doen.
    Heb je dan ook een slaaf? (Of slavin, ik weet niet hoe dat allemaal werkt. :'D)


    Dat is wel een droom, waar mijn verloofde echter nog aan moet wennen (het zijn toch dingen die je in delen ontdekt en soms moet 'verwerken'), al zie ik het in de toekomst nog wel eens gebeuren dat ik een slavin zou hebben, als zijnde een TPE (Total Power Exchange) 24/7 relatie. (:
    Voor mij is het zeer zeker ook een sadistische trek en wens naar iemand te Domineren, maar veel meer dan dat. Wanneer je er serieus mee bezig bent en het meer is dan alleen iets in de slaapkamer, en echt een alternatieve relatie wordt, is het voor beiden partijen aansluiting vinden in elkaar. Je leid als het waren je submissive, die zich wanneer hij/zij dat echt is juist veilig en goed voelt daarbij en vervult een eigen verzadiging. Je komt vaak ook tegemoet aan elkaars wensen, en niet alleen aan de wens van de Dom/Domme ... Want de subs/slaven/slavinnen die zich in het echt (met contract) overgeven aan hun eigenaar hebben ook de wens om te dienen en iemand te hebben die hen kan begeleiden en dingen kan leren in het leven. Ik quote even slaveduties in dit geval, omdat zij als 24/7 slavin dit beter uit kan leggen vanaf die kant, en met deze post zelfs voor beiden kanten.

    "Eris’ Magical Slave Eyes
    Posted 20 November 2007 | Sharing

    everydayslaves

    I love this picture of Eris because in it I really see the depth of what submission is. In her eyes I see a calm apathy…a sense of giving herself up. And there is no greater joy or pleasure for a slave than to do just that. Master captured a magical moment in time I think with this picture, and especially with this whole visit with Eris and her Master. Her eyes speak volumes to me, her position, her posture, her frame – they all say the same thing. "Use me. Abuse me. Love me. Take care of me."

    Submission is akin to a mental vacation…yes your giving up your humanity in a sense, but in another sense your grasping onto it and embracing your desires…whats wrong with that? Master has essentially dedicated his life now to documenting these amazing people, living lives like we have…as 24/7 BDSM relationships – this isn’t play, its not "kinky" its…life! Plain and simple, its just how we choose to live our lives. Some people look down on us, some people question the moral and mental health of our Masters and Mistresses…yet they simply don’t seem to understand the bond and the love that is shared between us."


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Dat is wel een droom, waar mijn verloofde echter nog aan moet wennen (het zijn toch dingen die je in delen ontdekt en soms moet 'verwerken'), al zie ik het in de toekomst nog wel eens gebeuren dat ik een slavin zou hebben, als zijnde een TPE (Total Power Exchange) 24/7 relatie. (:
    Voor mij is het zeer zeker ook een sadistische trek en wens naar iemand te Domineren, maar veel meer dan dat. Wanneer je er serieus mee bezig bent en het meer is dan alleen iets in de slaapkamer, en echt een alternatieve relatie wordt, is het voor beiden partijen aansluiting vinden in elkaar. Je leid als het waren je submissive, die zich wanneer hij/zij dat echt is juist veilig en goed voelt daarbij en vervult een eigen verzadiging. Je komt vaak ook tegemoet aan elkaars wensen, en niet alleen aan de wens van de Dom/Domme ... Want de subs/slaven/slavinnen die zich in het echt (met contract) overgeven aan hun eigenaar hebben ook de wens om te dienen en iemand te hebben die hen kan begeleiden en dingen kan leren in het leven. Ik quote even slaveduties in dit geval, omdat zij als 24/7 slavin dit beter uit kan leggen vanaf die kant, en met deze post zelfs voor beiden kanten.

    "Eris’ Magical Slave Eyes
    Posted 20 November 2007 | Sharing

    everydayslaves

    I love this picture of Eris because in it I really see the depth of what submission is. In her eyes I see a calm apathy…a sense of giving herself up. And there is no greater joy or pleasure for a slave than to do just that. Master captured a magical moment in time I think with this picture, and especially with this whole visit with Eris and her Master. Her eyes speak volumes to me, her position, her posture, her frame – they all say the same thing. "Use me. Abuse me. Love me. Take care of me."

    Submission is akin to a mental vacation…yes your giving up your humanity in a sense, but in another sense your grasping onto it and embracing your desires…whats wrong with that? Master has essentially dedicated his life now to documenting these amazing people, living lives like we have…as 24/7 BDSM relationships – this isn’t play, its not "kinky" its…life! Plain and simple, its just how we choose to live our lives. Some people look down on us, some people question the moral and mental health of our Masters and Mistresses…yet they simply don’t seem to understand the bond and the love that is shared between us."

    Als je het zo leest, zie je opeens in, dat het een hele brede, interessante stijl is, waar je vele richtingen mee op kunt. Jezelf omhoog mee moet werken. Als je het zo eest besef je dat het voor sommige mensen meer is dan een simpel "spelletje", dat er hele verhalen achter schuilen, die je zelf moet ontdekken.


    Let it come and let it be