• Ik wil een collar kopen voor iemand. Details gaan verder niet veel aan in dit geval, maar ik wil eventjes wat hulp in keuze. Ik twijfel een beetje tussen deze types, en daarom mogen jullie kiezen. Helemaal niet mooi heb ik niets aan, dus kies er toch maar een of laat verder a.u.b geen reactie achter.


    Zeer praktisch en vrij sierlijk



    Vooral mooi en vrij praktisch



    Dubbel op handig, maar wel nogal zwaar voor de drager.


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Kan jij niet lezen?

    Jawel ik ben niet dom ofzo hoor, als ik mijn mening wil zeggen doe ik dat gewoon daarvoor zijn die topics..


    Stop wishing, Start doing..

    Mudblood schreef:
    (...)
    Vraagje; doe jij dan ook echt aan BDSM?


    Yeah, al ben ik in het dagelijks leven wel iemand die bestempeld zou kunnen worden als baby Domme (Domme = vrouwelijke Dom - Dominant), door een vrij geringe ervaring. Zeker (en eigenlijk vooral) in de BDSM wordt er door mensen heel veel gekeken naar je ervaring, en mag je jezelf niet zomaar Meester of Meesteres noemen. Als een sub jou genoeg respecteert om dat toch te doen is dat natuurlijk een tweede, maar over het algemeen is het een titel/rank die je verdient door ervaring en respect op te bouwen. Vooral degenen die het als levensstijl aanhouden vinden dit vaak belangrijk, daarom geef ik dat ook gerust toe. Veel mensen vinden het (onbewust) alleen leuk in de slaapkamer of een bepaalde hoogte, maar voor mij gaat het net wat dieper mijn persoon en seksualiteit in, dus het is ook iets waar ik me in probeer te ontwikkelen en dat ook graag doe. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Serophina schreef:
    (...)
    Jawel ik ben niet dom ofzo hoor, als ik mijn mening wil zeggen doe ik dat gewoon daarvoor zijn die topics..


    Nee hoor, want ik vraag om welke iemand zou kiezen als het zou moeten. Ik vraag helemaal niet om je mening verder, sterker nog, ik geef juist aan die niet te hoeven als je niks nuttigs hebt te melden. En dat was niet bepaald nuttig voor dit topic, dus doe a.u.b niet zo bijdehand. -.-


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Nee hoor, want ik vraag om welke iemand zou kiezen als het zou moeten. Ik vraag helemaal niet om je mening verder, sterker nog, ik geef juist aan die niet te hoeven als je niks nuttigs hebt te melden. En dat was niet bepaald nuttig voor dit topic, dus doe a.u.b niet zo bijdehand. -.-


    Je hoeft niet zo te reageren. Niet iedereen vind deze 'levensstijl' zo geweldig. Iedereen mag zijn mening uitten, dan hoef je niet zo te reageren.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Je hoeft niet zo te reageren. Niet iedereen vind deze 'levensstijl' zo geweldig. Iedereen mag zijn mening uitten, dan hoef je niet zo te reageren.


    Iedereen mag zijn mening uiten, maar als een ander kiest dat grof en op een manier te doen die mij kan beledigen, vind ik dat ik het recht heb om net zo lief terug te doen. (:


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Serophina schreef:
    (...)
    Jawel ik ben niet dom ofzo hoor, als ik mijn mening wil zeggen doe ik dat gewoon daarvoor zijn die topics..

    Oke, maar kom op, Sevenfold wil iets voor iemand halen, en jij komt er doorheen babbelen met je gezeik dat je BDSM niks vindt. Sommige mensen vinden jouw hobbies niet leuk.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Wat is er mis met BDSM? (bloos)
    Het bestaat ook buiten verhaaltjes hoor.



    I like your style xD

    hm, 3 is zo lomp vind ik, en de 2de zou ik enkel kopen als de rest ook latex of pvc is, en de 1ste past makkelijker bij dingen.; ik zou dus voor de eerste gaan :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Iedereen mag zijn mening uiten, maar als een ander kiest dat grof en op een manier te doen die mij kan beledigen, vind ik dat ik het recht heb om net zo lief terug te doen. (:


    Dan hoor jij de volwassene te zijn en dus ook volwassen te reageren. Je hoeft overigens niet overal op te reageren wat mensen zeggen?


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Dan hoor jij de volwassene te zijn en dus ook volwassen te reageren. Je hoeft overigens niet overal op te reageren wat mensen zeggen?


    Jij ook niet? En je hoeft ook niet te bepalen voor me wat ik wel of niet hoef of hoor te doen?


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    Eerste.


    I am an idiot, I move.

    Sevenfold schreef:
    (...)

    Jij ook niet? En je hoeft ook niet te bepalen voor me wat ik wel of niet hoef of hoor te doen?


    Ik vind gewoon dat je respectvol moet reageren. En ja, ze had misschien iets anders moeten reageren maar hoe jij reageerde vond ik overdreven.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    (...)

    Ik vind gewoon dat je respectvol moet reageren. En ja, ze had misschien iets anders moeten reageren maar hoe jij reageerde vond ik overdreven.

    Oh come on, en jij bent ook zo volwassen bezig nu.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    De eerste vind ik echt awesome.
    die tweede vind ik door de vreselijke glinstering een beetje nep (dit gevoel kan ik niet helemaal uitleggen)
    die laatste vind ik gewoon lelijk :Y)


    Happy Birthday my Potter!

    Levine schreef:
    (...)

    Ik vind gewoon dat je respectvol moet reageren. En ja, ze had misschien iets anders moeten reageren maar hoe jij reageerde vond ik overdreven.


    Jij kan zoveel moeten vinden, wat er gebeurd is altijd nog een tweede.
    Trouwens, hou nou maar op te proberen mij de les te geven, want het is vervelend. :')


    Bloedspetters besmeuren de muren van de ruïnes, van iets wat men ooit een beschaving noemde maar al lang is vernietigt.

    De eerste of de laatste, die tweede vind ik echt niet mooi.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson