• jaaaaaaaah, ik ben zowat opgegroeid met de -amazing, awesome, supah-dupah- Industrail Metal band Rammstein, en toen ik klein was was ik eens mega kwaad op mijn mama omdat zij naar een concert ging en ik mocht niet mee ik was acht jaar, maar dat boeit niet

    en daarnet op de radio hoorde ik dat ze nog eens komen naar België, en mama gaat voor mijn Sweet Sixteen tickets kopen! super awesome! in het voorprogramma speelt ook Bring Me The Horizon :9~


    ik heb hier dus facking 8 jaar op moeten wachten, dus ik hoop dat het goed gaat zijn :Y)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Daar moet ik heen. Alleen ik denk niet dat mijn vader zo gek is om naar België te gaan voor een concert van Rammstein. IK EIS DAT ZE NAAR NL KOMEN!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nice :D

    Heel veel plezier alvast!


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Roadrunner schreef:
    Daar moet ik heen. Alleen ik denk niet dat mijn vader zo gek is om naar België te gaan voor een concert van Rammstein. IK EIS DAT ZE NAAR NL KOMEN!


    04.03.2012 NL Rotterdam Ahoy Vorverkauf startet am 08.07.2011


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    Veeet! Ik ben 6 december 2009 in het Gelredome geweest, ze zijn live echt amaaaaaazing<3 Alleen ze zijn super arrogant en hebben geen interactie met het publiek. Maar ze blijven goed ^^
    En ik ging toen voor 65 euro, nu is het in Nederland 70 euro ._____.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ben niet zo'n fan van ze.


    You are the poetry Shakespeare was missing.