• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - lluvia | Koning Moose Anderson | Beer
    - Nayade | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Nayade Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - lluvia| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Koning Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Meade| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    lluvia| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast door een moderator op 14 juli 2012 - 22:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Mijn topics]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    [Mijn topics]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Stelletje egoïsten.]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [ehh..abo? ^^ ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rey

    "Dat menen ze dus blijkbaar wel."
    Ik kijk even naar Faye en begin medelijden met haar te krijgen. Mijn blik glijdt weer naar het podium en als het kon, had ik ze alledrie eraf gebliksemd. Ze blijven gewoon rustig doorzingen, maar maken het wel erg duidelijk. Ik kijk nog een keer naar Faye en ga rechtstaan. Ik drink de rest van mijn glas in een teug leeg, trek haar naar me toe, en plaats mijn lippen op de hare. Iets wat ik al een hele tijd wilde doen.

    Camargue

    Ik raak zo enthousiast als ik zie wat Rey van plan is, en wat hij ook effectief doet, dat ik een gilletje sla, de microfoon laat vallen en af het podium spring om naar ze toe te rennen. Zonder erbij na te denken omhels ik ze alletwee. Wanneer ik los laat kijk ik Rey triomfantelijk aan.
    "Dat was je straf omdat je loog tegen me," deel ik kordaat mee.
    Faye krijgt echter wel een verontschuldigende blik.
    "Maar nou wil ik wel details horen... Nouja niet van eventuele- Oh! Je weet wel wat ik bedoel!" zeg ik energiek.

    Eleanor

    Bij het zien van de blikken van Faye en Rey moet ik even mijn gezicht wegdraaien om een spontane lachbui te voorkomen. Ik lachte ze echt niet uit, maar het was gewoon z'n mooi gezicht, die verdwaasde en blozende blikken. Vervolgens raap ik me goed bij elkaar, ga verder met zingen. Als datgene dan ook gebeurt waar we op uit waren, gilt Cam plots en springt van het podium af om naar ze toe te rennen. Lachend stop ook ik met zingen en volg wat langzamer naar hun toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Faye
    Ik schrik op als Rey me naar zich toe trekt en zijn lippen op de mijne plaats. Vurig kus ik hem terug, bedenk me dan plots wat ik doe en dat ons plannetje nu volledig is mislukt. Toch breek ik de kus niet af, totdat ik een arm rond me voel en opkijk. Cam.
    "Dat was je straf omdat je loog tegen me," Niet begrijpend kijk ik naar Cam, waarna ik mijn ogen naar Rey laat glijden. Zoekend naar uitleg.
    "Maar nou wil ik wel details horen... Nouja niet van eventuele- Oh! Je weet wel wat ik bedoel!" zegt ze hyper, ik grinnik en bijt op mijn lip.
    "Eh," zeg ik ongemakkelijk en haal mijn hand langs mijn nek heen. Tja, dit is niet bepaald hetgeen waar ik me op voorbereid heb.
    "Veel details zijn er niet." breng ik nog sprakeloos uit en dit is dan ook de rede dat ik smekend naar Rey kijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    Ik kan het niet laten even te juichen in de micro wanneer ik Rey Faye zie kussen.
    "Ehm, ja, dat was zo ongeveer de bedoeling. Het liedje is gedaan," zeg ik nog snel.
    Lachend volg ik Cam en Eleanor van het podium, en trek in het voorbijlopen Trey met me mee.


    Rey

    "Maar nou wil ik wel details horen... Nouja niet van eventuele- Oh! Je weet wel wat ik bedoel!"
    "Eh. Veel details zijn er niet."
    Hoofdschuddend kijk ik naar Cam, Fedea en Eleanor.
    "Jullie zijn echt vreselijk," zeg ik serieus.
    Ik kan het toch niet laten even te lachen.
    "Nu heb je maar te gissen naar je details."
    Enorm kinderachtig steek ik mijn tong uit, en leg mijn arm om Faye heen. Dit voelt zo goed.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Eh. Veel details zijn er niet," zegt Faye met moeite.
    "Jullie zijn echt vreselijk. Nu heb je maar te gissen naar je details."
    Ik geef hem een klapje op zijn borstkas als hij zijn tong uit steekt.
    "Je bent een gorilla, Rey," verwijt ik hem lachend.
    Een insider, een verwijzing naar Konan, van een heel aantal jaren geleden, die in een gorilla kon veranderen. Met Konan had iedereen het vaak aan de stok, en toch mis ik hem, nog steeds.
    "Maar welkom dus in de familie," zeg ik met een glimlach tegen Faye. "En pak Rey niet te zacht aan, hij ziet er alleen maar uit als een lieverdje," plaag ik.
    Ik besef dat er iemand ontbreekt als Fedea met Atreyu bij ons komt staan. Ik kijk een keer om me heen, draai een rondje en trek een pruillip.
    "Cammie is Liam kwijt," mompel ik met een kinderlijk stemmetje. Ik besluit hem snel te gaan zoeken en ondertussen maar die champagne te halen.

    Atreyu

    Ik was in lachen uitgebarsten zodra ik doorhad wat die meiden aan het doen waren, en dat onder leiding van mijn Fedea. Geweldig, wat een lef. Tegen de tijd dat ze bij me is, sta ik half gebukt, te huilen van het lachen.
    Ik laat me dan ook meetrekken en moet nog harder lachen als we bij Rey en Faye toekomen. Ik hou verontschuldigend mijn hand op, maar kan nog even niet ophouden.
    "G-ge-geniaal," piep ik tegen Fedea.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:21 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "G-ge-geniaal."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Ik wist het," zeg ik wanneer ik mijn armen om Faye heen leg.
    "En jij maar zeggen van niet."
    Ik rol lachend mijn ogen.
    "En ga me nu niet wijsmaken dat dit jullie eerste kus is, zo zag hij er niet uit."


    Rey

    Ik kan het niet laten trots te kijken wanneer Cam Faye verwelkomt in de familie.
    "En pak Rey niet te zacht aan, hij ziet er alleen maar uit als een lieverdje."
    "Jaja, zal wel."
    Lachend kijk ik haar na, hoe ze Liam gaat zoeken. Ik richt mijn blik weer op Faye, die zich in een omhelzing van Fedea bevindt. Grijnzend kijk ik naar Trey.
    "Sorry," zeg ik gemeend.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Eleanor

    Grinnikend kijk ik toe hoe Atreyu bijkomt van het lachen, vervolgens laat ik mijn blik even naar het nieuwe koppel glijden. Hoewel het me eerder nog niet was opgevallen, was het nu wel duidelijk te zien dat er meer hing tussen die twee. Als Cam Liam gaat zoeken slaak ik een klein zuchtje en bestel aan de bar een nieuw glas cola.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:27 ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Faye
    "Maar welkom dus in de familie en pak Rey niet te zacht aan, hij ziet er alleen maar uit als een lieverdje." Ik grinnik en haal mijn schouders op. Ik moet lachen om hun veel te overdreven reacties, maar het is beter dan niets of iets volledig negatief. Dan zie ik haar hopeloos zoeken naar Liam en speur ik de zaal af, maar kan hem ook niet vinden.
    "Jaja, zal wel. Sorry." Verbaasd kijk ik hem aan en rol dan met mijn ogen.
    "Waarvoor zeg je sorry?" vraag ik aan hem, niet wetend waarom hij zijn excuus aanbied. Alsof hij er iets aan kan doen dat die drie meiden dat verschrikkelijke lied gingen zingen.
    "En jij maar zeggen van niet. En ga me nu niet wijsmaken dat dit jullie eerste kus is, zo zag hij er niet uit." Ik grinnik en kijk haar uitdagend aan.
    "O nee?" vraag ik lachend, "wie weet." Ik ga hier niet de details neergooien en steek plagend mijn tong uit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik kijk toe hoe Fedea Faye omhelst en grinnik even.
    "Sorry," zegt Rey ondertussen tegen mij.
    Ik haal mijn schouders op en schud zachtjes mijn hoofd, als teken dat het vergeven en vergeten is. Hoe kan ik ook kwaad zijn nu?
    "Ik zou je zeggen dat ik je nog wel terugpak, maar volgens mij heeft Fé dat zojuist al gedaan," grinnik ik.
    Ik kijk even van Rey naar Faye en dan weer terug.
    "Maar waarom het verzwijgen?" vraag ik nieuwsgierig. "Oh- eh, dank je," zeg ik verbaasd als Cam me plots een glas in de handen stopt.
    "Nou, proost."

    Camargue

    Wanneer ik Liam gevonden heb, ga ik glimlachend in zijn armen staan.
    "Go on and kiss the girl," zing ik nog een keer zachtjes, voor ik mijn lippen zelf op de zijne druk. Ik zucht tevreden en trek hem achter me aan waar ik een plateau met de fles champagne en zeven glazen vraag. Ik hou het plateau behendig met één hand vast, terwijl ik met de andere Liam achter me aan trek tot we weer bij de anderen zijn. Ik schuif het ding op een tafeltje en schenk iedereen wat in.
    "Nou, proost," zeg ik met een glimlach, waarbij ik mijn glas hef.
    Laat ze maar raden wat we precies vieren.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Eleanor

    Ik had mijn cola nog niet gekregen of ik zag Cam aan komen lopen met een plateau vol champagne glazen en een fles, gevolgd door Liam. Met een lichte frons op mijn gezicht kijk ik toe hoe ze het ding op de tafel schuift en de glazen begint te vullen. 'Nou, proost,' glimlacht ze en heft haar glas. 'Proost?' vraag ik haar. 'Op wat?' Niet begrijpend kijk ik even naar de rest voor ik weer naar haar kijk. Wat miste ik nu weer?


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rey

    "Waarvoor zeg je sorry?"
    Ik druk een kusje op haar slapen.
    "Het was tegen Trey," zeg ik glimlachend.
    "Ik zou je zeggen dat ik je nog wel terugpak, maar volgens mij heeft Fé dat zojuist al gedaan."
    Lachend rol ik mijn ogen.
    "Maar waarom het verzwijgen? Oh-eh, dank je."
    Ik haal mijn schouders op.
    "We wilden wachten tot we er zeker van waren, maar dat had iemand anders al beslist voor ons."
    Veelbetekenend kijk ik glimlachend naar Faye, en hef ook het glas dat ik gekregen heb op.
    "Proost."


    Fedea

    "O nee? Wie weet."
    Ik grinnik.
    "Daar zag het veel te bekend voor uit, en je stopte hem ook niet."
    Lachend ga ik naast Trey staan, en neem het glas aan dat Cam aan me geeft. Ik zie de ring aan haar vinger en grijns.
    "Nou, proost," zegt ze.
    Grinnikend hef ik mijn glas op.
    "Op het nieuwe koppel en het bruidspaar."
    Ik knipoog naar Cam. Dom ben ik niet, verre van.

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 23:46 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Daar zag het veel te bekend voor uit, en je stopte hem ook niet." beantwoord Fedea me nog, blozend kijk ik even weg. Ze had gelijk, alweer.
    "Nou, proost," zegt Cam dan uit het niets. Met een paar woorden maakt Rey nog een einde aan het oude onderwerp, dankbaar kijk ik hem aan en neem een glas aan.
    "Proost, op wat?" vraagt Eleanor dan uit het niets en ook ik snap het niet. Op een goed einde? Toch houd ik me eventjes stil, wetend dat ik niet het meest ingelicht ben van alle zaken.
    "Op het nieuwe koppel en het bruidspaar." Dan begint er een lichtje bij me te branden en kijk ik glimlachend naar Cam en Liam. Ik ben altijd al dol op feestjes geweest, en ben dan ook echt oprecht blij voor de twee.
    "Wanneer?" vraag ik dan, ik wacht niet op een bevestiging van Liam zijn kant, want aan de ring rond Cam haar vinger is het al duidelijk dat Fedea op het rechte eind zit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.