• Heeey

    Ik krijg de laatste tijd allerlei verwijten naar mijn hoofd van 'je bent raar!' 'nerd!' 'je kan niets nerd'
    Ik vraag me af waarom =/
    Zou het te maken hebben dat ik me verdiep in Filosofie en Psygologie?? en omdat ik sprot haat en graag teken en schrijf? Mijn Leraar Ned. Heeft eens gezegt dat ik te intelligent ben voor mijn leeftijd. Sindsdien begon het. En een echte nerd ben ik niet. Ik draag dan wel geen make-up of opvallende kledij.
    Ik hou het nogal graag bij alternatief zwart... =/ Met die hele opkomst van kleurijke skinny's en scene's noemen ze me een nerd.
    Ben ik degelijk een nerd?? Wat vinden jullie?


    death to the one at the end of the serenade.

    Nee, jij geen nerd zijn.
    Ik ga een stoefen met mezelf, ik ben oowk slimmer dan de rest van mijn klas. Ik verdiep me ook in filosofie en psychiologie. Dat maakt mij oowk geen nerd want ik ben gothic en zie er zo oowk uit.

    nee je bent niet raar ik ben raar

    Nee, dat ben je niet. Je bent iemand die het vertikt om de mode te volgen, net zoals mij eigenlijk. Ik zou er trots op zijn dat ik slimmmer ben dan mijn leeftijdsgenoten. Misschien moet je eens met je teamleider/afdelingshoofd,decaan gaan praten over een eventueel aangepast leerprogramma.
    Filosofie en Psygologie vindt ik ook heel leuke vakken, dus je bent zeker niet raar n_n


    Bored.

    Je bent helemaal geen nerd!!
    Je hebt gewoon een apparte stijl en dat maakt jouw speciaal!!
    Omdat je sport haat en tekenen leuk vind of filosofie en phychiologie goed kan wil dat niej zeggen dat je een nerd bent??


    You'll never dream alone. <3

    Je bent helemaal niet raar^
    jij hebt gewoon tenmiste een eigen persoonlijkheid, die niet zo is als al de rest^^
    iets om trots op te zijn dus^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Omg nee, zij zijn gwn dom laat ze praten jij bent GEEEN nerd, ze zijn gwn te dom xD echt waar.
    Ik draag ook geen opvallende kledij en make-up en ben ook 1 van de slimste, mij noemen ze strever. So What, liever een strever en goeie punten, niet blijven zitten en later een goeie job dan : een meeloper, slechte punten, en later een job dat op nix trekt :D Jij Bent Beter dan de rest ! Neem het van mij aan !! (A)(doeg)

    NEE! Je bent geen nerd en ook niet raar! Sommige mensen zijn bang, voor andere die anders zijn dan hun. En dat uiten ze dan zo. Niet heel erg subtiel van die mensen, maarja xD En trouwens ik zou liever een nerd zijn, dan iemand die mega dom is! Later heb je misschien je droomjob, die je wou hebben en die pesters een vreselijke baan.

    Mnee, ik ben ook ietsie pietsie slimmer vn mentaliteit dn [DikkeNek:O] En, ik hou er égt vn om te tekene en schrijve! Ma, der heeft gwn nog niemand mij Nerd genoemd! ^^ Dus, wrschijnlijk zijn die kinders jaloers op u, ge moet trots zijn op uzelf! :)


    007

    tuurlijk ben jij niet raar. je bent inteligent voor je leeftijd, dat is een positief iets. niet negatief. mensen zijn jaloers op jou, omdat jij het makkerlijker hebt met leren. ook omdat jij misschien durft om jou styl te uiten. ze zijn bang dat als hun het mooi vinden, dat ze dan ook uitgescholden worden. jij bent zeker niet raar. dat moet je goed onthouden. dus nogmaals; slim zijn is een goede eigenschap, niet slecht. en als je dag en nacht in de boeken zit om alleen maar tienen te halen, dan snap ik wel waarom ze je 'nerd' noemen. maar doe jij dat ook echt? ik denk het niet ;)

    Neejj Jij Bent Geen Nerd!!

    Je Hebt Tenminste Je Eigen Stijl!!<<3


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Psycholgie en Filosofie vind ik ook veel leuker dan al die andere vakken hoor, ik wou dat wij dat soort vakken hadden. Die andere mensen voelen zich alleen maar geintimideerd omdat jij nu eenmaal slimmer dan hen bent, dus zoeken ze iets waar jij dan weer 'minder' in zou zijn als zij. Maar dat laat alleen maar een nog minder goede kant van hun zien, namelijk dat ze onzeker zijn en zichzelf niet durven te zijn zoals jij. Ze zijn gewoon jaloers, trek je er niets van aan;].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Stephen, ik ben ong. precies hetzelfde. Alleen ik word niet uitgescholden voor nerd, gelukkig.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind je echt geen nerd hoor ;o Anders was ik het ook(nerd) Ik ging namelijk allerlei filosofische vragen op me pa afvuren ^^ 'k Vind het juist leuk als mensen over die dingen nadenken:P En aan het geen make-up of aparte kleding dragen ligt het ook niet, ik draag ook geen make-up, draag ook amper extreme kleding, em dat je docent zei dat je te intelligent bent voor je leeftijd kan mss te maken hebben met het feit dat je langer en dieper over filosofische dingen etc. nadenkt. Dan ben je echt geen nerd hoor:P
    En met dat schrijven en tekenen? Volgens mij zouden ze dan heel quizlet voor nerd verklaren;)
    <3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het is 'psychologie' en niet 'psygologie'


    en je bent geen nerd.

    Nee ben je nii!


    If music be the food of love, play on!