• Halloo people!
    ik heb dus best een groot probleem.
    Ik ben zelf 16 jaar oud.
    En ik val dus op oudere mannen..
    Op mijn werk bijvoorbeeld is er een jongen of man.. van 28 en ik vind hem best leuk.
    Ik kan om hem lachen en we werken vaak samen.
    Hebben meerdere dit probleeem qua leeftijd verschil?
    En wat moet ik eraan doen...

    Het is inderdaad illegaal, met zoiets zul je moeten wachten tot je 18 bent. En bovendien is het verschil in ontwikkeling enzo echt wel groot op die leeftijd.
    En trouwens, ben je wel echt verliefd op hem of vind je hem gewoon aardig enzo?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Captivity schreef:
    (...)

    Het is toch pas illegaal als je tegen je wil (of tegen de wil van je ouders) verkering met iemand hebt?
    want volgens mij mag het wel gewoon, omdat je er vrijwillig mee instemt


    ook al is het vrijwillig, het mag gwn niet
    hij kan dan voor de rechter gesleept worden
    misschien niet door jijzelf, maar door iemand anders

    ik zou gwn nog ff wachten tot je wat ouder bent

    Probeer hem te vergeten. Zoals iedereen als zegt: te grote leeftijdsverschil. Je zal wel iemand vinden van je eigen leeftijd.


    Ik wil een tuin vol egels

    De ouders van een vriendin van me schelen 18 jaar, en kregen wat toen de jongste van hen 16 was
    Ik zou nog even wachten. Ik vind het best als je op oudere jongens valt, daar niet van, maar als je 18 bent kunnen ze tenminste niets meer flikken :Y) ("Je bent te jong, is illegaal!" and stuff)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als ik jou was zou ik nu gewoon nog door gaan met je puberdingen [niet beledigend bedoeld!] maar je bent nog jong en nu kun je nog gekke dingen doen. Zodra je in een relatie komt met iemand die veel ouder is heb je al snel de neiging om zo snel mogelijk volwassen te worden en dingen te gaan doen die hij ook doet snap je?
    En als je hem dan over 2 jaar nog leuk vind en hij jou ook, dan is het ten eerste compleet legaal, ten tweede weet je dat hij het waard is als hij 2 jaar op jou wacht en ten derde heb je toch je leuke jeugd gehad en kun je dan in een snel vaart opgroeien.
    Heeft zelf ook wel eens mannen leuk gevonden die veel ouder waren dus spreekt uit ervaring!

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 0:26 ]


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    Hingucker schreef:
    28 tegenover 16 is illegaal zolang je niet meerderjarig bent.
    6 jaar is het maximum.
    Als je meerderjarig was, zou ik er helemaal geen probleem van maken.
    1. omdat het legaal zou zijn
    2. omdat ik vind dat er geen limiet moet zijn in de liefde


    '6 jaar is het maximum'
    ghehe, ik heb bijna een vriend van 21 en ik ben 16 :')


    It takes 17 muscles to smile, 43 muscles to frown ~~

    Ik ben op een jongen en die is precies twee jaar jonger dan mij. Of een jaar.
    Dus ik heb altijd precies het omgekeerde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ja ik, ik val wel vaak op jongens van 15 maar ben zelf 12 maar soms val ik ook vaak op jongens van 17 of ouder...

    En ik heb echt geen idee wat je eraan kan doen SOWWY!
    Ik heb zle fecht gewoon ook geen idee wat ik eraan moet doen...:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

    Ik ben 14 en was/ben verliefd op een man van 23. :$
    Hij had gewoon humor en was mega aardig. :$
    Ik denk dat ik me daardoor gwoon heb laten meeslepen. :d
    En je wilt niet weten wat zijn werk was..
    nee, geen seksberoep ofzoo. :d


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Hmm. Ik ben zelf bijna 17, maar val ook gewoon op jongens van 17 en ouder. Een vriendin van mij heeft een vrien van 29 - ze is zelf 17. Dat vind ik een beetje teveel in deze stadium van je leven. Maar goed, hij is heel aardig en er is niets mis met hem, maar gewoon het idee.
    Ikzelf vind 22 het maximum voor mijzelf :Y)


    To infinity and beyond •

    Het zou wel kunnen, maar wel illigaal en akward.
    -Slapt zichzelf omdat ze met hetzelfde zit, enkel dan iets realistischer met het leeftijdsverschil van 4 jaar-

    Nee ik niet, want ik wil geen vader als vriend hebben. Bahbah.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ah, dat klinkt als wat ik heb. Bij mij zit er ook 12 jaar tussen mij en mijn vriend. In het begin wel goed erover gepraat, en gezien het feit dat er nog heel wat probleem dingetjes omheen zaten, zijn we het nu gewoon erg rustig aan aan het proberen. Tot nu toe gaat het prima, en zijn we beiden ontzettend gelukkig.
    Als je er toch echt van overtuigd bent, dat hij geen misbruik van je zal maken, waarom niet?
    Liefde is liefde, daar kan je niets aan doen.
    En ja, sorry voor de mensen die mij nu heel raar vinden, prima, mijn keus. Ik geef nou eenmaal niets om leeftijd, en val op oudere mannen. :Y)


    Bad decisions make good stories.

    Hij is te oud,de meesta mannen worden rond hun 30 vader en dan ben jij dan 18...
    Natuurlijk een onschulige crush is dood normaal


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.