• Halloo people!
    ik heb dus best een groot probleem.
    Ik ben zelf 16 jaar oud.
    En ik val dus op oudere mannen..
    Op mijn werk bijvoorbeeld is er een jongen of man.. van 28 en ik vind hem best leuk.
    Ik kan om hem lachen en we werken vaak samen.
    Hebben meerdere dit probleeem qua leeftijd verschil?
    En wat moet ik eraan doen...

    Dat zou ik dus nooit willen, persoonlijk.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    als je iemand echt leuk vind dan maakt de leeftijd echt niks uit. :$

    Als je zo iemand leuk vind, moet je aan heel veel dingen denken.
    Ten eerste, vind diegene jou ook leuk, en wil diegene wat jij ook wil qua type relatie en qua seks?
    Ten tweede, toekomst. Hoe zit het met kinderen? Als jij klaar bent om kinderen te hebben, laten we zeggen klaar met bv je studie (26 of zo) dan is hij 38. Wil hij dan wel nog wel kinderen? En trouwen, hoe zit dat? Hij 35 bij de tijd dat jij op een redelijke leeftijd zit om te trouwen. En werk, hoe zit dat? En hoe ga je alles regelen later?
    Ten laatste, acceptatie. Van vrienden, de buitenwereld maar vooral van ouders. Hij had net niet je vader kunnen zijn, and that aint a good thing.
    Toen ik ong. 13 was had ik een vriendje van 21. Mijn vrienden vonden het geen probleem, mijn ouders wisten het niet en de buitenwereld ook niet echt. Maar toen dacht ik, heb ik een toekomst met hem? En áls dit mijn ware is, hoe zit het dan met onze toekomst?
    Bedenk je nog eens goed of je hem echt leuk vind, want eigenlijk is een verschil van 12 jaar best wel groot. Succes (:


    Rainbows on my staircase ~

    Ik vind het wel erg groot maar echte liefde wint.
    Ik bedoel men oom is 40 en men tante 30 dacht ik en ze zijn getrouwd en happy.
    Dus mensen die zeggen dt het illegaal moet worden snap ik niet want alleen de ware luefde tussen mensen boeit in een relatie?


    Don't cry over someone,who wouldn't cry over you~Lauren Conrad

    Ik was eens op een jongen die 19 was terwijl ik 15 was. Ik vond dat al te groot ;s


    You better put a condom on, if you're gonna act like a dick you need to dress like one.

    Dat is wel echt een groot verschil, maar als jullie dat allebei zien zitten, waarom dan niet? :]


    I know there's a way so I promise: 'I'm gonna clean up the mess I made'

    dat vind ik wel te oud..

    maar ik vind zelf bijvoorbeeld niks mis met iemand van 14 en 21.. XD

    dat is mijn menig..


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    De meeste van mijn vrienden zijn 15/16, en ik maar 13. Maar dat vind ik nietecht een groot leeftijdsverschil :'D

    Ik heb een tijdje met iemand gehad die 9 jaar ouder was dan mij,
    Dus het kan wel, zolang jij je er goed bij voelt.


    Do you live, do you die, do you bleed for the fantasy?

    Liefde kun je onmogelijk bedwingen. Enkel verdringen, met veel moeite. Probeer hem te vergeten, en kijk naar jongens van ongeveer 20 of zo. Dat is nog enigzinds legaal, niet dat zoiets mij veel interesseert, maar het is wel veiliger. Je zou toch niet willen dat je liefde door jou in de bak beland? Ook al is het niet je bedoeling, als je achter hem aan gaat kán dat zomaar gebeuren.


    Let it come and let it be

    iPain schreef:
    Ik ben 14 en was/ben verliefd op een man van 23. :$
    Hij had gewoon humor en was mega aardig. :$
    Ik denk dat ik me daardoor gwoon heb laten meeslepen. :d
    En je wilt niet weten wat zijn werk was..
    nee, geen seksberoep ofzoo. :d


    Leraar?

    Ik vind het een beetje verkeerd. Jij zit nog half in je pubertijd. Naja.. dat is mijn mening.


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    ik val ook op oudere mannen!
    en soms is dat echt super vervelend...
    maar mijn ouders verschillen 15 jaar van elkaar.
    dus het is altijd mogelijk om een oudere vriend te krijgen^^


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    hij is waarschijnlijk niet eens verliefd op jou maar vind je gewoon aardig..
    niet om lullig te doen ofzo hoor maar waarschijnlijk valt een man van 28 echt niet op een meisje van 16


    Enjoy the little things of life, one day you look back and realize they were the big thing

    Vind je hem echt leuk, of gewoon nice?

    Misschien vind je oudere mannen aardiger ofzo?
    Maar toch, het leeftijdsverschil is echt groot


    'Remember the good, never the bad. The best that you've known, is the best that you've had