• Goed ik had Mitchell beloofd dat ik dit topic ging maken voor hem dus hier is hij dan!

    Want ik had gezegd in een topic dat ik op de meeting in Hengelo, afgelopen dinsdag, zou kijken of hij wel aardig zou zijn en alles. Dus hier komt ie dan..

    Ik vind hem heel aardig en lief (wbw) En iedereen die hem ooit zal meeten zal dat met me eens zijn.

    Lieve koala haha (bloos)


    -

    Toetanchamon schreef:
    Love is in the air. (cat)
    Ontken het maar niet. (krul)

    Lol ik ontken het, Mitchell heeft al een andere love haha


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Vertel me dan eens welke users dat zijn want ik ken die niet hoor.

    RestlessSoul, Assassin, de halve Crew


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    RestlessSoul, Assassin, de halve Crew


    Ik ken meer dan de helft van de crew niet eens o-O ik zie ze wel eens door de topics, mja. dat is met jou ook. Ik ken je nu alleen doordat je in topics reageert.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Before schreef:
    (...)
    RestlessSoul, Assassin, de halve Crew


    Wauw, ik behoor tot de bekende users. (cat) Mag je wel weten dat ik eerder met half Q ruzie heb dan dat ik bevriend met ze ben hoor.


    Your make-up is terrible

    Before schreef:
    (...)
    Nee, de populaire. Degene waar de halve site mee bevriend is en kent --'

    Haha, hiermee ben ik het wel eens eigenlijk. Niet dat het me stoort ofzo. (cat)


    Where there is a sea there are pirates...

    Before schreef:
    (...)
    RestlessSoul, Assassin, de halve Crew

    HAHA wat een onzin. Ik ken de halve crew niet eens (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    HAHA wat een onzin. Ik ken de halve crew niet eens (joehoe)

    Maar jij hoeft ze niet perse te kennen, ze bedoelt gewoon mensen die bij de meerderheid users bekend zijn, en de halve crew valt daar inderdaad onder. (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Maar jij hoeft ze niet perse te kennen, ze bedoelt gewoon mensen die bij de meerderheid users bekend zijn, en de halve crew valt daar inderdaad onder. (krul)

    Is dat zo erg dan als mensen bekend zijn bij veel users? Ik snap het probleem er niet van :')


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Is dat zo erg dan als mensen bekend zijn bij veel users? Ik snap het probleem er niet van :')


    Idd, en stiekem vind ik het gek dat ze jou niet noemde..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oke dus ik ben populair ofzo, nou mooi. De enige reden waarom dit topic er is, is omdat Genius wou kijken hoe ik was en dit is haar beoordeling.
    If you dont like it, then gtfo out ;D


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Genius schreef:
    (...)
    Is dat zo erg dan als mensen bekend zijn bij veel users? Ik snap het probleem er niet van :')

    Dat is inderdaad geen probleem; niemand had gezegd dat dat het wel was.
    Ik denk dat zij en sommige andere users misschien het idee krijgen dat als je niet 'populair' bent, je mening niet telt ofzo.
    Het is niet dat iemand daar specifiek op doelt, maar in sommige gevallen kan je dat inderdaad op die manier opvatten. Maar dat is gewoon een foute interpretatie dan...


    Where there is a sea there are pirates...

    Captain schreef:
    (...)
    Dat is inderdaad geen probleem; niemand had gezegd dat dat het wel was.
    Ik denk dat zij en sommige andere users misschien het idee krijgen dat als je niet 'populair' bent, je mening niet telt ofzo.
    Het is niet dat iemand daar specifiek op doelt, maar in sommige gevallen kan je dat inderdaad op die manier opvatten. Maar dat is gewoon een foute interpretatie dan...

    Hahahahahaha


    -

    Fellatio schreef:
    (...)

    Idd, en stiekem vind ik het gek dat ze jou niet noemde..

    Ik ben echt niet met half Q bevriend ofzo hoor, ik denk dat 80% mij niet eens mag (joehoe)


    -

    Genius schreef:
    (...)
    Ik ben echt niet met half Q bevriend ofzo hoor, ik denk dat 80% mij niet eens mag (joehoe)


    Dat heb ik dus oook haha. (bloos)


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat heb ik dus oook haha. (bloos)

    Niet dat mij dat iets kan schelen verder (bloos)


    -