• Haaii Peeps,

    So ehm, ik ben dus net terug uit Engeland, waar ik gister mijn dag heb doorgebracht (:
    Ja, bij het rode loper evenement enzo, het was echt heel erg druk, maar ook heel erg gezellig! weesjaloers haha nee hoor.
    Ik neem aan dat jullie het allemaal gezien hebben? Wie vonden jullie het mooist,schattigst, wie had de mooiste peptalk ect?

    xoxo


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Aaw, ik ben jaloers! Ik heb van een vriendin gehoord wat het allemaal was, maar ik heb het zelf gisteren niet gekeken.
    Maar morgen ga ik lekker naar Engeland voor een week (:


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Ik vond alles geweldig! En ik moest huilen toen Emma begon te huilen op het einde :]
    Het was echt super om naar te kijken.
    Jij hebt echt geluk dat je erbij was! ;d

    Defensive schreef:
    Aaw, ik ben jaloers! Ik heb van een vriendin gehoord wat het allemaal was, maar ik heb het zelf gisteren niet gekeken.
    Maar morgen ga ik lekker naar Engeland voor een week (:


    Veel plezier! Het is echt super (:


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Celestial schreef:
    Ik vond alles geweldig! En ik moest huilen toen Emma begon te huilen op het einde :]
    Het was echt super om naar te kijken.
    Jij hebt echt geluk dat je erbij was! ;d


    Ik moest de hele tijd door huilen (nerd) besef dat het over is..


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    *jaloers* xD
    ^ Ben ook al de hele dag depressief omdat het voorbij is. xD


    Take me to wonderland

    Wauw, echt cool dat je er was! Ik heb het niet gezien, we zijn aan het verbouwen dus de tv is even out of reach. ):


    Where there is a sea there are pirates...

    ^ Je kon het ook op fb kijken. ^^


    Take me to wonderland

    Ik was er niet en ik kan nergens een link vinden waar je het terug kan kijken =O


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Aaaaah wat cool!
    Ik vond Emma er echt heel mooi uitzien, de jurk can J.K. Rowling vond ik een beetje kinderachtig?
    En dat haar van Helena Bonham Carter vond ik geweldig._O_
    Was echt mooi, heel emotioneel allemaal.
    Heb je handtekeningen?:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    ik heb het niet gekeken, maar ik ben wel jaloers ;o


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Revelio schreef:
    Aaaaah wat cool!
    Ik vond Emma er echt heel mooi uitzien, de jurk can J.K. Rowling vond ik een beetje kinderachtig?
    En dat haar van Helena Bonham Carter vond ik geweldig._O_
    Was echt mooi, heel emotioneel allemaal.
    Heb je handtekeningen?:9~


    Die van Daniel (flower)


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales