• moet dit subforum wel actief blijven. Wie doet er mee het HPfenomeen voor altijd te laten bestaan? Fail, ik heb een verdrietige bui door de premiere...


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    het werd eigenlijk best wel tijd dat het gedaan is -Do not shoot me-, JK heeft het een beetje te langdradig gemaakt en te ver gedreven. Ook met dat Pottermore gedoe.

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 17:26 ]


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Endlich schreef:
    het werd eigenlijk best wel tijd dat het gedaan is -Do not shoot me-, JK heeft het een beetje te langdradig gemaakt en te ver gedreven. Ook met dat Pottermore gedoe.


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Dat zogenaamde 'pottermore-gedoe' is er net om het niet te laten eindigen.
    Ik weet niet of jullie dat beseffen,
    maar die serie heeft enorm veel betekend voor sommige mensen, waaronder mezelf.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Ik vind het ook echt heel triest. :( Maar J.K. Rowling heeft hele mooie boeken geschreven en de films zijn ook heel mooi gelukt :) En daar zullen we het mee moeten doen. Later zal ik ook tegen mijn kinderen vertellen dat ik hier fan van was, en ik zal ze ook aan Harry Potter voorstellen ;)
    Wedden dat Harry Potter over 50 jaar nog bekend is :P


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik vind het aan de ene kant wel jammer dat het over is, maar aan de andere kant ook wel goed zo. Het eindigt nu op het hoogtepunt, het kan niet voor eeuwig door blijven gaan. Dan wordt het ook een beetje vervelend en langdradig, ik vind het zo wel goed geweest (:.

    En daarnaast bedacht ik me gisteren dat het niet nodig is om te treuren dat het eindigt, we moeten juist blij zijn dat het ooit is begonnen (:


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    nerveus schreef:
    Ik vind het ook echt heel triest. :( Maar J.K. Rowling heeft hele mooie boeken geschreven en de films zijn ook heel mooi gelukt :) En daar zullen we het mee moeten doen. Later zal ik ook tegen mijn kinderen vertellen dat ik hier fan van was, en ik zal ze ook aan Harry Potter voorstellen ;)
    Wedden dat Harry Potter over 50 jaar nog bekend is :P


    Persoonlijk denk ik van niet... Kinderen krijgen ook hun eigen helden, weet je (: Er komen weer nieuwe series, nieuwe verhalen, nieuwe schrijvers. Ik ga mijn kinderen niet per se Harry Potter opleggen, zij hebben weer dingen van hun eigen tijd.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ginevra schreef:
    Natuurlijk blijft HP bestaan. Wat dacht jij? Als de film uit is dat HP dood gaat? Tuurlijk niet! 8D


    “If I had someone like that in my life, I’d be very happy indeed.” - Bradley James

    Endlich schreef:
    het werd eigenlijk best wel tijd dat het gedaan is -Do not shoot me-, JK heeft het een beetje te langdradig gemaakt en te ver gedreven. Ook met dat Pottermore gedoe.


    Hier ben ik het totaal niet mee eens.


    Ik vergeet Harry Potter nooit, echt nooit. Te machtig. :9~


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ginevra schreef:
    Natuurlijk blijft HP bestaan. Wat dacht jij? Als de film uit is dat HP dood gaat? Tuurlijk niet! 8D


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Ik moet hem nog zien, maar het lijkt me dat mijn jeugd dan echt afgesloten is. Aw, ik ga Neville missen. c: I wanna marry him.


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    Harry Potter is 15 jaar lang echt mijn jeugd geweest, elke keer wachten tot er een nieuw boek uitkwam, elke keer wachten op de film en die dan zien met mijn ouders en opa. Harry Potter heeft me echt heel veel geleerd.
    En ja, het was wel langdradig. Maar het was er wel voor me, als ik een uitweg zocht kon ik Harry Potter pakken om te lezen. En het was er altijd, op de voorgrond of de achtergrond. Maar 't was er. En daar ging het voor mij om.


    "Stay beautiful. Keep it ugly."

    "After all this time?"
    "Always"

    HP zal altijd blijven bestaan! <3


    Harmonia nectere passus.

    Ik ga niet mee doen, vroeger was ik er dól op. Maar het is véel te langdradig geworden. Over het algemeen heb ik daar niets tegen, maar dit irriteerde me gewoon té veel.


    Let it come and let it be

    c:-:

    Ofcourse not!

    Endlich schreef:
    het werd eigenlijk best wel tijd dat het gedaan is -Do not shoot me-, JK heeft het een beetje te langdradig gemaakt en te ver gedreven. Ook met dat Pottermore gedoe.

    *Shoots*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.