• Toen ik in Edinburgh was, was er zo'n winkeltje met echt allemaal verschillende soorten cupcakes, en natuurlijk wilden wij (mijn zus en ik) er twee proeven, dus dat hebben we gedaan, waarna we ze in het parkje dichtbij opgegeten hebben :3
    We hadden deze twee:



    Deze cupcake was met marshmallows en het cakeje zelf was ook gedeeltelijk met marshmallows gemaakt.


    En dit was een chocolate cheesecake cupcake, die was echt heerlijk, en er zat ook chocolate cheesecake in :9~

    oh, en wat zijn de lekkerste cupcakes die jullie op hebben?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2011 - 22:07 ]


    As travars

    Et cupcakeding wat in de appie te verkrijgen is
    Verders geen gehad D;


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb toevallig vandaag mijn eerste cupcake op en ik vond het ongelofelijk goor :']


    Caution first, always.

    Waah, het zou verboden moeten zijn om dit soort dingen te posten. Nu heb ik zin in cupcakes. D:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gary schreef:
    Ik heb toevallig vandaag mijn eerste cupcake op en ik vond het ongelofelijk goor :']


    Het ligt er heel erg aan wat voor je eet. Bij sommige is die topping echt goor omdat je de suiker gewoon proeft. Maar bij deze viel dat heel erg mee :3


    As travars

    Bij een banketbakker hier in 't dorp hebben ze hele lekkere cupcakes :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Square schreef:
    Waah, het zou verboden moeten zijn om dit soort dingen te posten. Nu heb ik zin in cupcakes. D:


    Indeed! D:


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Ik heb nog nooit cupcakes gegeten


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Gadverdamme, dat ziet er zo zoet en smerig uit dat ik spontaan misselijk ben geworden (no_chears)


    -

    Leeds schreef:
    (...)

    Het ligt er heel erg aan wat voor je eet. Bij sommige is die topping echt goor omdat je de suiker gewoon proeft. Maar bij deze viel dat heel erg mee :3

    Bij die van mij was dat hele ding een grote chocolade bal met crème erin. Dus toen had ik dat helemaal weggehaald en toen had ik nog een héél klein cakeje over :']


    Caution first, always.

    Damn, die zien er lekker uit:9~:9~
    Euhm, ik heb geen idee, haha ;D


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    OMG die zien er zo lekker uit.. O_O


    ars moriendi