• Ik heb laatst een topic geopend, dat ik sinds tijden weer verliefd was. Ik ben er inmiddels achter gekomen dat deze vriendin hem niet meer leuk vind. Daar was ik ontzettend blij om. We hadden laatst een schooluitje, en hij sloeg af en toe een arm om me heen en leende mij zijn deken. Ik vond het ontzettend lief. Maar omdat ik niet meteen op hem wil storten en bij hem wil gaan slijmen hield ik me af en toe in. Een vriendin, hoewel een vriendin kan je het niet echt noemen - ik erger me eerder aan haar, ging de heletijd tussen ons in zitten en de jongen die ik leuk vind legde liefdevol zijn armen om haar heen. Dit meisje is heel populair en hij is meer een stille maar grappige jongen. Ik vind ze niet bij elkaar passen, maar dat zal denk ik elk verliefd meisje zeggen.
    Op school ging dat meisje terwijl ik leuk met hem praatte op zijn schoot zitten en vroeg zijn aandacht. Hij heeft echt ook aangegeven dat hij haar ook wel leuk vind, maar ik weet het soms niet, want hij praat soms ook heel stom over haar.
    Gisteren (laatste dag school) gingen ze samen naar haar huis en vervolgens naar de stad. Ik ben bang dat er iets gebeurd is tussen hun twee. Hij reageerde ook niet meer zo enthousiast op mijn praatjes.
    Wat betekent dit? Moet ik mijn verliefdheid opgeven en toekijken hoe zij langzaam tot elkaar groeien? Of heeft hij misschien toch wel gevoelens voor mij en is zij maar een afleiding?

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 12:55 ]


    EGYPTIAN GOD

    Ik heb eigenlijk werkelijk geen flauw idee.


    your eyes are like stars in the night.

    Ga er gewoon voor ;D


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Poseidon schreef:
    Ik heb eigenlijk werkelijk geen flauw idee.


    Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring!

    dat meisje is populair, ze is boven zichzelf uitgestegen. je moet er achter zien te komen of ze echt een spel met je speelt. want het kan ook zo zijn dat ze jou gewoon wil pesten en dat ze die jongen helemaal niet wil.


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    eikeldopje schreef:
    dat meisje is populair, ze is boven zichzelf uitgestegen. je moet er achter zien te komen of ze echt een spel met je speelt. want het kan ook zo zijn dat ze jou gewoon wil pesten en dat ze die jongen helemaal niet wil.

    hoe kom ik daar achter?


    EGYPTIAN GOD

    Ik ken die situatie ):
    Er zit bij mij op school ook een meisje die telkens met iedere jongen knuffelt en klef doet met iedereen. Ik erger me zo erg aan dat soort mensen. Laat je niet gek maken meid! Zo'n meid is boven zichzelf uitgestegen, zoals mensen boven mij zeggen, en hebben vroeger teveel aandacht gehad. Dat proberen ze nu terug te krijgen. Het komt wel goed meid (:


    26 - 02 - '16

    Ga gewoon naar hem toe en zeg: 'I like you, you like me? No? Goodbye'
    Als hij Ja zegt, blijf je wel even. :'D
    Ik haat onduidelijkheden...

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 14:59 ]


    Where there is a sea there are pirates...

    Poseidon schreef:
    Ik heb eigenlijk werkelijk geen flauw idee.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.