• Hee,,
    Die moest ik dus.
    En die moet je 3 keer halen.
    Alleen we waren het die 3de keer vergeten (3 weken geleden)
    En nu heb ik hem nog steeds niet gehad. En ik ga over een paar dagen naar mijn nicht toe...
    Is het erg als je die 3de prik niet 'neemt/krijgt'
    Of te laat krijgt?

    'x
    De eerste 2 heb ik al weg gehad.



    Ik lees dat mijn eerste en tweede prik dan niet meer helpen.
    Helpt de derde prik wel als ik hem 3/4 en miss 5 weken te laat neem o.O

    [ bericht aangepast op 8 juli 2011 - 15:24 ]

    Te laat denk ik niet. Maar hem niet nemen, is geen optie vrees ik.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik denk niet dat je er van dood gaat, maar wel dat je minder goed beschermt bent


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik zou het niet weten eigenlijk... Ik heb ze alle drie niet gehad.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Als je de 3e prik niet hebt, zal het denk ik niet of minder goed werken.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Nevada schreef:
    Als je de 3e prik niet hebt, zal het denk ik niet of minder goed werken.


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Als je de 3e niet nam zou het niet helpen, dan zouden de 1e en 2e prik dus voor niks geweest zijn.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Als je de 3e niet nam zou het niet helpen, dan zouden de 1e en 2e prik dus voor niks geweest zijn.


    "Because I'm with you until the end of the line." - Stucky

    Ik heb ze helemaal niet genomen :Y)


    To infinity and beyond •

    Rango schreef:


    Ik lees dat mijn eerste en tweede prik dan niet meer helpen.
    Helpt de derde prik wel als ik hem 3/4 en miss 5 weken te laat neem o.O


    Dan moet je bellen


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Die derde helpt dan nog wel, geloof ik. Bel anders even die instelling die die prikken verzorgt en vraag het en regel die derde prik dan meteen ook even.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou de derde twee jaar geleden in April krijgen. .___.
    Nooit meer een oproep gehad.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ik zou gewoon is naar de dokter gaan en vragen of 't erg is. Maar ik denk 't niet, maar 't zou natuurlijk wel beter zijn om h'm nog wel te gaan halen dan ben je beter beschermt.


    Live life limitless.

    Ik denk gewoon dat het dan minder goed werkt of gewoon helemaal geen effect heeft.


    To infinity and beyond •

    Als je de derde niet krijgt, dan heeft de hele prik geen nut meer en ben je voor niks geprikt. Neem contact op met je huisarts en vraag na of het nog een mogelijkheid hem alsnog te krijgen. Anders moet je misschien die andere 2 ook nogmaal krijgen.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ik zou het niet weten, ik heb ze alledrie niet genomen destijds. Dat had ik toen besloten.


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle