• Ik heb wel iets van een idee voor een tittel maar ik zit toch te twijfelen daarom mijn vraag aan jullie of jullie misschien toch een betere weten, waar ik eigenlijk niet aan ga twijfelen of het wel een leuke tittel is.
    De mijne die ik al had was: Drakenvuur, dit omdat in een fictieve land waar het verhaal zich afspeelt, eigenlijk een land wat grotendeels uit woestijn bestaat, stomend water beekjes waar lava doorstroomt en er vuur draken leven. En aangezien de draken ook een rol in deze verhaal hebben.
    Mijn andere was Darkness is coming, omdat hun vijand, slecht is en alle landen waar hij vernietiging heeft aangebracht nu in een soort duistere mist is gehuld.

    Als jullie een betere weten hoor ik het graag^^

    Even korte info:
    Mijn verhaal gaat eigenlijk als volgt, het is lang geleden dat de kracht van het duister zich heeft bewogen en naar andere landen zijn gegaan om die te veroveren, nu na ongeveer tien jaar komt de vijand weer dichterbij, eerst waren de landen onafhankelijk wilde ze geen hulp van de andere landen en deden ze alles alleen, dit leide tot hun vernietiging. Nu hebben ze besloten dat zes koninkrijken bij elkaar in het kasteel van het hete Eldur bijeen te komen om te trainen, te vergaderen en later samen ten strijde te trekken en zo die duistere krachten te verslaan. Maar was het wel zo slim idee om bij het hete Eldur bijeen te komen? zouden diegene deze hete temperaturen overleven of toch verlangen naar hun eigen huis met een veel minder hetere temperatuur, en zouden ze eindelijk een manier hebben gevonden hoe ze het duister kunnen verslaan en wat als de antwoord altijd al binnen handbereik lag?

    Oke kleine slechte info, maar het is alleen dat je ongeveer weet hoe het gaat.^^

    Alvast bedankt!

    - Dragonfire
    - Pressure
    - Fire in the sky
    I dunno xD


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    hete vuren?


    Mhm?

    -The power of the dark
    -Eldur
    -Survive


    Life is like a staircase. You have to go up each stair to reach te top.

    ~ Donkerrood
    ~ Drakenland
    ~ Hitte
    ~ Vonken
    ~ Eldur
    ~ De Bijeenkomst
    ~ Binnen Handbereik
    ~ Degrees
    ~ Fire
    ~ Vuur
    ~ Old Fire
    ~ Oud Vuur
    ~ Against Darkness
    ~ Zes Koninkrijken
    ~ Six Kingdoms


    Not all those who wander are lost.

    Return of the dark

    Heb je al een titel gekozen? Ik ben best wel nieuwsgierig naar dit verhaal (:


    Not all those who wander are lost.

    Ahsoka schreef:
    Heb je al een titel gekozen? Ik ben best wel nieuwsgierig naar dit verhaal (:



    Ja heb al gekozen en het is Against darkness geworden omdat ik bij die keuze me goed voelde enzo en die denk ik het beste er bij past, hij staat trouwens ook al online :)