• Howdy,
    ik heb een vraag. Mijn ouders doen sinds ik in de 2e zit, vanaf zomervakantie 2009, heel raar tegen mij. Ze verbieden me dingen, mag niet dan maar met 2 vrienden afspreken. Mag niet eens lang rond mijn school hangen. Moet persé laten zien met wie ik chat. En als ik ook maar 16 euro over mijn abo zit dan word mijn mobiel voor een week afgepakt! En het valt me op mijn ouders hebben de laatste paar jaar, sinds 2005 ofzo dat we hier wonen al bijna heel vaak ruzie gehad. Doen ouders echt zo raar als je 14 bent of ligt het aan mij? Het lijkt net alsof ik in een gevangenis zit. De ene keer poeslief en de andere keer zijn ze boos op mij, flippen ze uit. Willen jullie me plies helpen want ik raak hier nog eens depressief van.

    Xoxo ShinWolf


    I'm your bitch [:

    Dat heb ik ook met mijn ouders.
    Maar praat een keer met ze ofzo? Eerlijk zeggen dat je je een gevangene voelt.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Misschien zijn ze bezorgd omdat de meeste kinderen rond die leeftijd de fout in gaan (?) Dunno D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik zou een keer met ze praten. Gewoon ff keihard de waarheid zeggen. Misschien beseffen ze dan waar ze mee bezig zijn?
    Mijn ouders zijn niet zo. Haast alles is mn eigen verantwoordelijkheid en ik mag dus bijna alles. Zolang het niet te gek wordt. (: Dus niet alle ouders zijn zo?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eh.. mijn moeder deed niet zo toen ik zo oud was. Maar dat komt misschien door het feit dat als ik dingen echt onredelijk vind, ik echt niet luister. Dan ben ik hoppa, even een paar dagen het huis uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rosebeat schreef:
    Dat heb ik ook met mijn ouders.
    Maar praat een keer met ze ofzo? Eerlijk zeggen dat je je een gevangene voelt.


    None but ourselves can free our minds.

    toon dat je voor jezelf kan zorgen en ze je niet zo moeten beschermen -. praat erover maar probeer geen ruzie te maken.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Dat is juist het probleem, als ik iets zeg met iets wat ik niet mee eens ben, dan vind ze dat ik een grote mond heb en dat dan mijn laptop nog eens afgepakt word, het internet weg is en zelfs dat ik nog eens huisarrest te pakken heb. Ik voel me echt een gevange!


    I'm your bitch [:

    Ik vind dat je ouders echt raar doen, maar dat weet je wel.
    Mijn vader doet niet zo, mijn opa en oma een beetje. Maar die zijn tja.. Oud.
    Als het echt niet meer gaat, kun je altijd naar iemand toe, datweetje. je bent hier welkom hoor :'D


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Joh je bent echt niet de enige. Ik ging staken vanmiddag omdat ik niet naar school wou. -FxCK X-MOS-

    Mijn pa is gewoon een kwibus. Die vergeet alles vaak. Ma is lief maar blaft soms. Hangt eigenlijk af bij haar humeur.

    Bij mij ruziën ze wel erger -Dat weet je!-

    <3


    This is home I'm the Motherzone

    Iedere ouder is dat als je 14 bent


    Queen of Hell is my name