• Iedereen heeft wel een speciaal liedje, waar hij of zij ongelofelijk veel herinneringen aan heeft. Zowel goede als slechte.
    Bij mij is dat 'Down to earth' van Justin Bieber. Toen mijn vader ziek was heb ik dat nummer onwijs vaak gedraaid, met het concert hield ik het dan ook niet droog [ Zeg niet dat het faalt xd]
    En 'She's all I ever had' van Ricky Martin. Op dat nummer kwam werd de moeder van een vriendin, in haar kist, het zaaltje binnengedragen.
    Om dit topic nuttig te houden.
    Welke nummers zijn dat bij jou?


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    To infinity and beyond •

    Not fair. Lily Allen. Dat liedje hadden mijn vriendin en ik in ons hoofd op schaatskamp waar ik ook een super leuke jongen heb ontmoet.

    Rise. The Frames. Van Castle :Y)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Eerlijk heb ik niet van zulke liedjes. Er zijn veel liedjes die ik kei mooi vind of waar ik emotioneel van word, maar niet echt liedjes waarbij ik aan iets word herinnert.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    net als jou down to earth - justin bieber omdat eind vorig jaar en begin dit jaar allebei mijn oma's overleden zijn


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Hook me up- The veronicas
    Don't go- Bring me the horizon


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    In your Shadow I can shine van Tokio Hotel toch wel, ondanks ik niet meer naar hen luistert.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    An deiner Seite van Tokio Hotel. En ik weet niet waarom, maar omdat ik het, toen ik het de eerste keer hoorde, echt prachtig vond, herinner ik me dat steeds wanneer ik het nu opnieuw hoor. Ik kan het niet echt goed uitleggen.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    Utada Hikaru - Sanctuary :/. Nostalgie.


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Afscheid nemen bestaat niet - Marco Borsato

    Dat is het enigste liedje dat ik herinner op de begravenis van mijn neefje.


    <3

    An deiner seite (ich bin da) van Tokio Hotel. Een beetje moeilijk om uit te leggen waarom, though.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Emotionless van Good Charlotte.


    -

    Endlich schreef:
    An deiner seite (ich bin da) van Tokio Hotel. Een beetje moeilijk om uit te leggen waarom, though.


    Ik buig nederig voor u en geef u de boks.


    I'm not smug, ma'am, it's just the unfortunate shape of my face.

    The climb ( ik was dit nummer op m'n gsm aan het luisteren toen ik hoode dat m'n Opa dood was)


    All I wanna do is lose control

    Liefde blijft bestaan & in upendi van de leeuwenkoning, omdat dat me doet herrineren aan men kindertijd, dat waren mijn lievelingsliedjes vroeger ;D

    McFLY - Star Girl
    Ik en mijn toenmalige beste vriendin waren in de zomer van 2006 of 2007 (?) helemaal verslaafd aan dat liedje, waardoor we hem echt serieus overal zongen. En vooral op de fiets. Dat waren echt geweldige tijden voor mij :')


    As travars

    Seven Day Mile - The Frames
    Belle Of The Boulevard - Dashboard Confessional
    The End - Pearl Jam
    Gewoon omdat ik het nooit droog kan houden bij die liedjes en ze me altijd steunen.


    Your call, Detective Shinypants.