• Ik via internet een heel leuk meisje leren kennen en we hebben elkaar als vriend op Facebook nu wil ik met haar afspreken maar weet niet hoe ik dat moet aanpakken en wat voor afspraakje wordt het dan kunnen jullie me helpen


    Mijn geheim is geheim

    Ga naar Disneyland :3. Sorry, ik werd afgeleid door je Username :3.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Ik zou met haar op een groot station en een openbare plek afspreken, dat zorgt voor een veilig gevoel. En zorg ervoor dat jullie elkaar wel herkennen (:
    Verder, vraag haar gewoon of haar dat wat lijkt. Jullie kunnen dan de stad in en iets drinken of winkels kijken?
    Hoe lang ken je haar eigenlijk al?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    gewoon in iets heel publiekelijks afspreken en dan de stad in gaan ofzo. kan nooit veel misgaan als er veel mensen enzo om je heen zijn ;)

    Embraced schreef:
    Ga naar Disneyland :3. Sorry, ik werd afgeleid door je Username :3.
    ^This. Zal ze meteen in je armen vallen.
    Nee eerlijk, ik heb geen idee.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Freerunner schreef:
    Ik zou met haar op een groot station en een openbare plek afspreken, dat zorgt voor een veilig gevoel. En zorg ervoor dat jullie elkaar wel herkennen (:
    Verder, vraag haar gewoon of haar dat wat lijkt. Jullie kunnen dan de stad in en iets drinken of winkels kijken?
    Hoe lang ken je haar eigenlijk al?

    En heb je 'r wel eens gebeld of een videogesprek gehad?


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Zorg eerst dat alles geod geregeld is.
    Elkaars nummer heb je wss wel al...
    Neem een fototoestel, een gezelschapspel (uno) mee en je zal je wel kunnen amuseren...


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Ik heb alleen met haar gesproken op Facebook


    Mijn geheim is geheim

    Ik zou zeker iemand vertellen (familie, beste vriendin, ...) dat je met haar gaat afspreken en naar een plaats gaan waar mensen zijn.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Disneyland schreef:
    Ik heb alleen met haar gesproken op Facebook

    Toch maar vragen om 'r nummer en bellen en een keer videogesprek. Voor de zekerheid..


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Doe n videogesprekje,
    als je dan zeker bent kan je nog smsen, mailen, bellen, voor wat af te spreken...
    Ga naar een plek waar nog andere mensen zijn, en ga iets doen wat fun is, met eender wie je daar gaat....
    Ga dus bv: bowlen, naar de stad, een filmpje kijken,...
    En dan komt alles wel op z'n pootjes terecht =)

    Embraced schreef:
    Ga naar Disneyland :3. Sorry, ik werd afgeleid door je Username :3.

    Indeed, lol :'3


    Let it come and let it be

    Naar de stad en daar naar de bioscoop misschien?


    Searching heavens for another earth

    ga samen iets drinken in een rustig maar leuk cafeetje , en als tweede date kan je dan een keer naar de cinema ofs gaan.


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    LAs je gaat afspreken,doe het op een plaats waar veel mensen zijn. Mensen van het internet kan je moeilijk vertrouwen. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.