• Ik heb het momenteel te druk om trailers te maken.

    Hi,
    Ik heb een quiz gemaakt waarin je kan kijken of ik een trailer voor je kan maken (quiz). Daar kreeg ik echt heel veer reacties op. Als je wilt dat ik een trailer voor je maak zet dan hier even de volgende informatie:

    Je (user)naam:
    naam van je verhaal:
    Genre van je verhaal:
    kort de verhaallijn:
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min):
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving)
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben:
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben:
    Is er een bepaald beeld dat in je trailer moet komen(een strand, optreden, etc)
    iets extra's?


    Je kan ook invullen dat ik iets mag bepalen (bijvoorbeeld de muziek die in je de trailer komt)

    verwijder alsjeblieft je aanvraag als je ik je trailer af heb, of als je er geen meer wilt. Ik zal de link van de trailer naar je toe sturen in een pb + hier onder zetten.

    Trailer voor mijn verhalen:
    The archers of Ihmred ~ OP: WAARSCHUWING: komt veel geweld voor in deze trailer!!

    Silent Flames ~ Liam Payne:

    The loneliness of knowing reality:


    Trailers die al af zijn:
    1. trailer voor CANOODLE Just keep swimming ~ The Hunger Games
    2. trailer voor 28082013 Kidnapped | One Direction
    3. trailer voor iAmAWarrior Your Voice Is My Favorite Sound - Harry E Styles
    4. trailer voor Arratay Believe ~ Justin Bieber
    5. trailer voor IronGarden Night Fury - Niall Horan
    6. trailer voor krissy1D Still in love or not ~ One Direction
    7. trailer voor Donaghy Flannery~OP
    8. trailer voor WhereWeArex Keep Quiet ~Harry E. Styles
    9.

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 16:20 ]


    There is something alluring about an angel drawn to the dark side.

    Je (user)naam: iAmAWarrior
    naam van je verhaal: Your Voice Is My Favorite Sound || Harry E. Styles
    Genre van je verhaal: Romance
    kort de verhaallijn: Het verhaal gaat over de 17 jarige Eline Jade Higgins (Nina Nesbitt), de dochter van Paul Higgins (manager 1D). Ze vind 1D geweldig en is goede vrienden met ze. Maar harry heeft ze altijd al superleuk gevonden. En stiekem is ze een beetje verliefd op hem. En ze hebben ook al een paar kee rhet bed gedeelt. Zelf kan ze ook supergoed zingen en plaatst covers op Youtube. Harry ontdekt dit en als ze met de jongens en paul een overleg hebben stelt hij voor om Eline mee te nemen. Paul wilt het eerst niet maar na een tijdje zeuren van de jongens en Eline zelf stemt hij in. Eline lijkt het een geweldig idee maar al snel komt ze erachter dat het niet altijd even geweldig is om een tourbus te delen met 5 jongens, En om bijna elke avond op te treden. Ook haar relatie met harry word steeds intiemer en er ontstaan al roddels van de pers. Paul vind het genoeg en besluit Eline naar huis te sturen. Ze is gebroken. Maar de jongens vinden toch een manier om paul over te halen om haar weer terug te halen.
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: Heel one direction, Nina nesbitt (als Eline) en Paul (manager)
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: Maakt niet veel uit. Het liefst weinig.
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: Het liefst een One direction liedje, en dan zonder tekst :) maar het maakt niet veel uit :)

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 13:21 ]


    Broken.

    -

    [ bericht aangepast op 21 okt 2013 - 18:30 ]


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    Je (user)naam: IronGarden
    naam van je verhaal: Night Fury - Niall Horan
    Genre van je verhaal: Fanfiction, romantiek, drama.
    kort de verhaallijn: Wanneer Lauren Shaw haar diploma binnen heeft, kan ze haar geluk niet op. Helaas weet ze nog totaal niet wat ze later wil gaan doen. Daarom meldt ze zich aan bij een bedrijf die jonge mensen aan een baantje als au pair weet te krijgen. Binnen een paar dagen krijgt ze een bericht terug. Ze kan die week erna al terecht in London, bij rijkeluisdochter Lavinia Clark en haar alleenstaande vader Andrew Clark. Het meisje is de makkelijkste niet, maar gelukkig geeft Andrew Lauren vrijheid, zodat ze kan doen en laten wat ze wil. Zolang ze haar taken maar nakomt, is alles goed. Op het voetbalveld ontmoet ze Niall Horan, de blonde, vrolijke Ier die verhuisd is… Klik.
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: Melissa Benoist als Lauren, Niall Horan als Niall, haha. klik op de link voor het uiterlijk van Daniel en Lavinia.
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: "Playing soccer is my life." « door Lauren -- "When they first met..." "it was quite unusual." "Now they are best friends..." "best friends who share a passion..." "Soccer." « wel zonder aanhalingstekens natuurlijk haha. Hoop dat het lukt. :3 En het liefst niet zo'n standaard lettertype, maar ook niet te sierlijk.. Gewoon mooi, wat jij vindt passen bij Niall en/of Lauren.
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: Ik zou cht niet weten wat er het best bij past, dus dat mag jij verzinnen. Zolang het geen punk of zo is, haha.
    iets extra's? Het liefst stukjes film van Niall die voetbalt. En voor Lauren.. tsja.. gewoon Melissa Benoist of zo. (: Kijk maar wat het best werkt.


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Je (user)naam: Krissy1D
    naam van je verhaal: Still in love or not
    Genre van je verhaal: fanfiction romatic
    kort de verhaallijn: ik ben het zusje van Liam en Niall heeft een crush op me en ik ook een beetje op hem alleen hij durft het eerst niet te zeggen. Na een tijdje
    Verteld hij het haar en hij ontdekt dat het wederzijds is. Hun liefde is sterk maar er gebeuren ook wel minder leuke dingen, die kunnen hun liefde wel kapot maken
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min):Dat hij het niet durft te vertellen en dat hij het toch heeft gedaan, en dat er dan iets vreselijks mis gaat. oftewel ik ga dan vreemd.
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving)
    Niall zoals Niall Liam zoals Liam Harry zoals Harry Louis zoals Louis Zayn zoals Zayn Krissy heeft bruin haar, bruine ogen, is 1.73. Liza heeft halfblond haar, grijs/blauw ogen, 1.65. Louisa heeft lichtbruin haar, bruine ogen. 1.70.
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: mag je helemaal zelf verzinnen, als je een leuk stukje ziet in mijn verhaal die je erin wilt hebben, dan de tekst van dat stukje.
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: one direction i wish.
    iets extra's? ja, graag een stukje dat Niall verlegen is en doe voor Krissy maar een soort van Victoria Justice achtig iemand :)

    Je (user)naam:Mylene
    naam van je verhaal:Crazy girls make good love
    Genre van je verhaal drama
    kort de verhaallijn:Marylinn is sinds kort goede vrienden met Jai. Luke word verliefd op haar wat hij niet weet is dat ze depressief is
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min):kan je er gewoon iets leuks van maken :/
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: Jai en Luke Brooks en een blond meisje met bruine ogen.
    (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving)
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: de titel en Laughing away the past ofzo iets
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben:Mischien fighter van Christina Agulera?
    iets extra's-

    Alvast bedankt


    Remember only god can judge yah forget the haters cause somebody loves yah!

    Je (user)naam: Flannery

    Naam van je verhaal: Curious Adversity || Onbekende Personen

    Genre van je verhaal: Science Fiction/Drama/Onbekende Personen

    Kort de verhaallijn:
    Elena en Dwight zijn broer en zus. Ze lijken veel op elkaar, maar zijn ook erg verschillend. Ze zijn opgegroeid in Lanford Manor, een enorm huis met een enorm landgoed. Het huis en landgoed bleven eeuwen lang in de familie. Een machtige familie.
    Ze hadden alles, en er werd voor hun gezorgd. Ze hoefden niet naar buiten, want ze hadden alles al.
    Op een dag besluiten ze naar het dorp te gaan. Daar komen ze erachter dat de wereld niet meer zo is dat ze dachten. Ook komen ze erachter dat de mensen uit het dorp hen niet mogen, vanwege de verhalen die de ronde gaan over hun familie. Ze zijn jong, 16 jaar, ze weten niet beter. Maar 16 jaar, dat zijn ze al heel lang, al meer dan 2 eeuwen. Ze zijn onsterfelijk.
    Elena leert iemand kennen in het dorp. Dwight komt erachter dat zijn familie niet was zoals hij dacht ze waren.
    Dan vinden ze iets van onschatbare waarde en alles veranderd.
    Ze zien maar een oplossing: Laten zien wie ze zijn en duidelijk maken dat ze niemand kwaad willen doen. Of zijn ze toch niet zo onschuldig?

    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min):
    Ze zijn in het huis, Elena leest graag, in de bibliotheek e.d.
    Ze gaan naar het dorp (een oud dorp, niet te modern). Er komt een opstand van mensen, tegen Elena en Dwight.
    Ze gaan op onderzoek uit naar wat hun familie gedaan heeft. Zoekend naar informatie.

    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving)
    Ik heb eigenlijk geen idee welke acteurs/actrices hier bij passen. Het zou wel tof zijn als ze er een beetje degelijk uit zien, alsof ze in de 17e eeuw leefden zeg maar. Ze zijn onsterfelijk, dus ik zie bleke personen voor me.

    Welke tekst je in je trailer wilt hebben:
    We thought we knew ourselves, what we are and how we became like this. And yet it looks like we don't.
    But we'll find a way to prove ourselves.

    Welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben:
    Birdy - White Winter Hymne

    Iets extra's?
    Het mag wel een beetje een duistere trailer worden, maar niet té.

    Ik hoop dat dit niet te vaag is. :')
    Alvast bedankt! (:

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 14:45 ]


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Je (user)naam: WhereWeArex
    naam van je verhaal: Keep Quiet ~Harry E. Styles
    Genre van je verhaal: Romatiek en drama
    kort de verhaallijn: Het gaat over Paige ( Avril Lavigne ), haar vader is zakenman en ze moet met hem mee op zakenreis in de zomervakantie. Haar vader heeft reisgezelschap geregeld voor haar zodat het niet saai gaat worden. Ze weet niet dat het Harry is maar daar komt ze snel achter. Ze hebben twee regels, geen seksueel contact en geen relatie. Uiteindelijk kunnen ze elkaar niet weerstaan en krijgen ze toch iets. Maar Taylor Swift wil Harry en probeert hun relatie kapot te maken.
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min): Harry en Paige die ekaar niet kunnen weerstaan, en gemene Taylor die alles wil verpesten ;)
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving): Avril Lavigne, Harry styles en Taylor Swift
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: Mag jij bedenken:)
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: Het liefst burn van Ellie goulding
    iets extra's?
    Mag jij bedenken:)

    Ik zou het super vinden als je de trailer voor mijn verhaal wilt maken! xx Lisanne aka WhereWeArex


    Just Be You.

    Je (user)naam: NiallsFOODx

    naam van je verhaal: Ballet Bullies || One Direction ||

    Genre van je verhaal: Fanfiction, romantiek

    kort de verhaallijn: Claire danst, als dochter van één van de beste ballerina's van het land, al heel haar leven op zeer hoog niveau. Wanneer ze na haar middelbare school auditie doet bij één van de beste balletscholen ter wereld, wordt ze aangenomen en begint ze aan haar opleiding aan The Royal Ballet School.
    Daar leert ze al snel Zayn Malik, Liam Payne en Harry Styles kennen. Het populaire drietal heeft het gemunt op Louis en Niall, twee verlegen medeleerlingen die al snel vriendschap sluiten met Claire.
    Dan wordt aangekondigd dat de eerstejaarsstudenten dat jaar met Kerstmis een opvoering zullen organiseren ter ere van het vijfenzeventigjarig jubileum van de school. Er wordt gekozen voor 'The Sleeping Beauty' en tot ieders verwachtingen in krijgen Claire en Louis de hoofdrollen.
    Maar dan verandert er plots iets in de rolverdeling en krijgt Zayn de mannelijke hoofdrol toegewezen.
    Waarom gebeurt dat? Wat als Claire gevoelens begint te krijgen voor Zayn, de jongen die gehaat wordt door haar twee beste vrienden? En wat als er iets verschrikkelijk misloopt, midden in de voorbereidingen van het belangrijke stuk?

    hoe de hoofdpersonen er uit zien: Faceclaim voor Claire: Vanessa Hudgens

    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: Enkele Engelse zinnetjes
    bv. ~ One talented dancer... Five boys... Three bullies... Two victims... One performance... One male lead... One famous ballet school

    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: Een klassiek, rustig balletstuk (Tsjaikovski heeft een massa's balletmuziek geschreven over Doornroosje, dit stuk is heel mooi en ook wat rustiger dan de doorsnee, opgewekte muziek
    ---> http://www.youtube.com/watch?v=_dbo5oPvM1Q

    iets extra's? Korte fragmenten van 1D, bij het stukje van de danseres een afbeelding/gif van Vanessa Hudgens, bij de vijf jongens foto's van 1D, dan bij de drie pesters een plaatje van Zayn, Liam en Harry,


    Bij de twee slachtoffers een plaatje van Niall en Louis, bij de opvoering een fragment uit een balletopvoering van The Sleeping beauty, bij de balletschool een foto van The Royal Ballet School London (die bestaat echt!) enzovoort...
    Intussen wat rustige balletmuziek erbij en op het einde enkele vragen in het Engels
    ~ Who will get the male lead role?
    ~ What if Claire falls in love with the bully of her best friends?
    ~ And what happens... when something terrible happens, during the important days before the performance?


    Zo dat is het, ik hoop dat er wat van kunt maken.
    Laat me iets weten als je nog vragen hebt of een idee voor de trailer hebt!
    Bedankt dat je het wilt doen! You're amazing!

    Loviezzz
    Me XXX

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 15:06 ]


    I hate signatures.

    Je (user)naam: GirlsSwag / Rachel

    naam van je verhaal: One person two lives and one Justin Drew Bieber.

    Genre van je verhaal: Drama, Romantiek en Humor

    kort de verhaallijn: Het gaat over Zoey, die een dubbel leven lijd als de super beroemde zangeres Rox, ze heeft een beste vriend Justin Bieber die haar geheim niet kend. Maar op een avond gaat uit als ze Zoey is zoent ze met hem en word ze verliefd, maar komt ze steeds meer in een web van leugens terecht om dat ze in die tijd ook nog een vriend heeft (die is niet heel belangrijk). En Alfredo een goeie vriend van haar en Justin ondekt haar geheim als ze op de wc haar pruik af doet. Ze heeft ook een beste vriendin Julia waar ze heel close mee is maar ook zij weet het geheim niet.

    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min): Hoe de liefde ontstaat en dat ze genoeg heeft van haar leugens. En hoe Justin steeds meer gaat vermoeden dat er iets met haar is.

    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving): Justin Bieber als hem zelf hoe die nu is met tato's en heel knap ^^. Zoey is Ariana Grande met bruin haar. Rox is Ariana Grande met rood haar. Julia is Bridgit Mendler.

    Welke tekst je in je trailer wilt hebben:
    I'm not who you think I am.
    When I get home I'm someone else.
    I suffer the life of someone I'm actually not
    But one should I choose, but the fear of losing people is great

    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: Miley Cyrus - I'll always remember you

    iets extra's? Jaa hardstikke bedankt dat je dit voor ons wil doen!!! xxxx

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 14:14 ]

    Je (user)naam: Kerspatchico
    naam van je verhaal: A pact with the Devil
    Genre van je verhaal: Romantiek, Horror, Mythologie (ja, ik weet dat dit geen genre is dat er te kiezen valt, maar er komt wat mythologie in voor)
    kort de verhaallijn: Wanneer de zestienjarige Celeste, een meisje zoals enig ander, de mysterieuze en aantrekkelijke Ambrose ontmoet, wordt haar hele leven op z'n kop gezet. Van het ene moment op het andere lijkt ze geobsedeerd te worden door hem en is haar enige doel dan ook door zijn vreemde barrière van afkeer voor alle mensen heen te breken. Maar is ze bereid alles te doen om haar doel te bereiken of ziet ze in dat dit maar de zoveelste jongen in haar leven is die haar interesse heeft gewekt? Als ze dan toch lijkt te beslissen het op te geven, komt Vanity in beeld. Een oude vriendin van haar, maar nu eerder rivale, die achter Ambrose aangaat. Zal Celeste dit zomaar toelaten of zal ze in actie komen?
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min): Eerst de twee meisjes die elkaar kwaad aankijken etc. Da, het meisje en de jongen elkaar ontmoeten op een feestje. Daarna een beeld van hen dat ze tegen elkaar op botsen op school. Een beeld van Vanity die flirt met de jongen en een jaloerse blik van het meisje. Daarna een vuur en de jongen die zijn witte vleugels uitslaat. (Dus een soort van Fallen Angel) en helemaal op het eind een brandende stad in het donker. En als laatste Celeste's blauwe ogen.
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving) Celeste: zwart haar, bleke huid, aan de kleine kant, qua haar een bles die over heel haar voorhoofd valt, blauwe ogen. Ambrose: lang, donker haar dat in een bles valt, donkere ogen. Vanity: rode, krullende haren, groene ogen.
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: "Two enemies" (na een beeld van de twee meisjes)
    "One boy" (na het beeld van de eerste ontmoeting)
    "A pair of wings" (voor het beeld van de vleugels)
    "And a very dangerous secret" (voor het branden van een stad)
    "Will she survive?" (Na het branden van de stad en voor een laatste beeld van de blauwe ogen van Celeste)
    Zonder aanhalingstekens graag.
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: Wat stukjes van het liedje Icarus/Ambrose van Alesana graag.
    iets extra's? een niet al te gewoon lettertype, maar ook geen super sierlijk alsjeblieft.


    The mind is not a book, to be opened at will and examined at leisure - Severus Snape

    Je (user)naam: Truster
    naam van je verhaal: Confusion's Lost • Nouis
    Genre van je verhaal: Fanfiction, Drama, Romantiek, Actie
    kort de verhaallijn: Net wanneer Niall naar een onbekende stad verhuisd, merkt hij dat er veel te veel veranderd is.
    Ook wanneer hij een sympathieke jongen ontmoet, Louis Tomlinson.
    Wat verbergt Niall in zich, wat hij anderen niet kan vertellen? Zijn grootste geheim zal waarschijnlijk nooit onthuld worden.. Of toch wel?
    Welke verhaallijn moet in de trailer(weet trailer duurt max 2 min): Het liefst dat Niall, of een jongen met blond haar erin, ruzie met vader heeft. Slaan etc. En dat een vrouw hem vind, buiten. De jongen (Niall) is al zijn hele leven bang, en straalt dat ook uit. Later ontmoet hij een jongen (Louis), waar hij verliefd op wordt. Alleen Louis weet nog niet zeker of hij nou wel of niet op jongens valt. Dan komt het verlossende woord toch eruit. Niall weet niet of hij een relatie durft aan te gaan met Louis.
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: (het liefst de namen van acteurs, modellen of zangers als die er in voor komen, anders een beschrijving) Als het kan Niall en Louis, of twee jongens die er op lijken.
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: 'Please, let me be your friend', he asked.
    'Argh, I don't know..' I said quietly.
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben:
    Niels Geusebroek - Take Your Time Girl
    Afrojack - The Spark
    iets extra's? als je hier iets mee kan verzinnen, ben ik erg blij.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 15:18 ]


    Even een reminder: Hakim Ziyech, the magician

    Je (user)naam : ChloeDuboisVEVO
    Naam van je verhaal : Revenge | Zayn Malik
    Genre van je verhaal : Geweld, Actie , Liefde
    Kort de verhaallijn : wanneer Aimee onverwachts meet&greet tickets wint voor een ontmoeting met One Direction ziet Aimee perfect de kans om wraak te nemen op haar ex ; Zayn Malik , ze flirt met de anderen en maakt zichzelf onherkenbaar voor Zayn tot dat het foutloopt...
    Welke verhaallijn moet in de trailer : Dat Aimee agressief word tegenover Zayn en flirt met Harry
    Hoe de hoofdpersonen eruitzien: (liefst de namen van acteurs modellen of zangers als die erin kome,anders een beschrijving ) : maakt niet echt uit , maar Aimee moet wel donkerblond haar hebben en blauwe ogen en voor Zayn en Harry maakt het niet uit als ze er een beetje op lijken is het goed :)
    Welke tekst je in je trailer wil hebben : "Revenge the best way to lose Your frustrations" :)
    Welke muziek (genre,zanger of nummer) : gewoon actie muziek moet niet perse in gezongen worden :)
    Iets extra's : Nope :)

    Mijn Topics
    Voor het geval dat (:


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Je (user)naam: XxSmilyxX
    naam van je verhaal: it feels like dying
    Genre van je verhaal: fanfiction, romantiek
    kort de verhaallijn: Valerie is een meisje van 17 jaar en samen met haar vriendin Kim gaan naar een one direction concert. Na het concert wordt Valerie bijna aangereden door een vrachtwagen, maar er is iemand die haar net op tijd wegtrekt namelijk... Harry Styles van one direction. Door dat ongeluk wordt Harry verliefd op Valerie. Na een tijdje krijgen ze een relatie, maar iemand anders wil Harry namelijk ook hebben, Sarah! Op een dag betrapt Valerie Harry terwijl hij zit te kussen met Sarah. Valerie wilt hem nooit meer zien en wilt het liefste doodgaan...
    Welke verhaallijn moet in de trailer: dat Valerie samen met Harry bezig is, dat Valerie Harry ziet kussen met Sarah, Valerie die niet meer wilt.
    hoe de hoofdpersonen er uit zien: Harry Styles = Harry Styles/ Valerie = iemand met blond haar / Sarah = maakt niet uit, als het maar een meisje is :)
    Welke tekst je in je trailer wilt hebben: She want him (Harry en Valerie) - but she want him to (Harry en Sarah) - she wants to dy ( Valerie die niet meer wilt)
    welke muziek (genre, zanger of nummer) wil je in je trailer hebben: een trage, droevige muziek.
    iets extra's? Als je er iets bij wilt voegen mag het altijd zolang het maar bij de verhaallijn hoort !!!(nerd) en heel erg bedankt dat je dit wilt doen!!!

    [ bericht aangepast op 20 okt 2013 - 16:51 ]


    Zij die niet durven spreken, schrijven.