• 1D wordt nu echt wel bekend op Quizlet, en dr slingeren nu eigenlijk bijna overal 1D forums.
    Dus, maak er een nieuwe 'afdeling' van zou ik zeggen.

    X.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Maar dat betekend alsnog niet dat er veel over gepraat wordt op het forum. Iets als twilight o.i.d. zit op de duizend, dus zo 'veel' is je 108 ofzo niet.


    Daarom staat 'veel' ook tussen aanhalingstekens :P.
    En ik verveelde me, en dan gaat het me over dit ook niet of er veel over gepraat word op het forum, maar het gaat me erom dat er toch wel mensen zijn die het lezen en schrijven. Snappie? (:
    omg, dit is geen Nederlands wat ik lig te typen xD

    [ bericht aangepast op 10 juli 2011 - 14:55 ]


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Captain schreef:
    No way, ik weet niet eens wie ze zijn. Weer een of andere hype. (cat)


    Ze werden 3e @xFactor UK


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    Ik vind het niet nodig. (joehoe)


    To infinity and beyond •

    Eh- wie? :')


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    xLiamPayne schreef:
    (...)

    Daarom staat 'veel' ook tussen aanhalingstekens :P.
    En ik verveelde me, en dan gaat het me over dit ook niet of er veel over gepraat word op het forum, maar het gaat me erom dat er toch wel mensen zijn die het lezen en schrijven. Snappie? (:
    omg, dit is geen Nederlands wat ik lig te typen xD


    Maar als het jou om het feit gaat dat het veel gelezen/geschreven wordt, waarom wil je dan een eigen forum? Want, dat heeft niks met schrijven/lezen te maken. En daar bij komt, Twilight, Justin Bieber, Harry Potter, Voetbal.. al die dingen hebben pas na een hele lange tijd een eigen forum gekregen.
    Lady Gaga heeft er ook geen (tis maar een voorbeeldje) en die verdiend nog meer een eigen forum dan 1D vind ik.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Wie??


    Am I gay? I am ecstatic!

    Everdeen schreef:
    Ik zou het even afwachten, zoveel topics zijn er opzich niet. (:

    ReinaxRamos schreef:
    (...)

    Maar als het jou om het feit gaat dat het veel gelezen/geschreven wordt, waarom wil je dan een eigen forum? Want, dat heeft niks met schrijven/lezen te maken. En daar bij komt, Twilight, Justin Bieber, Harry Potter, Voetbal.. al die dingen hebben pas na een hele lange tijd een eigen forum gekregen.
    Lady Gaga heeft er ook geen (tis maar een voorbeeldje) en die verdiend nog meer een eigen forum dan 1D vind ik.


    Nu zijn we 2 dingen door elkaar aan het halen die twee losse dingen moeten zijn. Het ging me erom dat het wel bekend is op q en het voorbeeld daarvan waren de story's. Dat er niet veel over gepraat word enzo, ok. Maar goed, misschien was ik ook wel te vlug met het zeggen van 'One Direction zou een eigen forum moeten hebben', en dat zeg ik nu ook heel eerlijk, want als ik nu kijk, zijn er veel mensen die hen nog helemaal niet kennen, maar daar kom ik nu achter. Bovendien, als er wel veel mensen fan waren geweest had het misschien wel gekund, nu er niet zo veel mensen fan zijn is het idd, zoals bijna iedereen al zegt, overbodig.


    “A reader lives a thousand lifes before he dies. The man who never reads lives only one.” - George R.R. Martin

    voor (a')

    Ik vind het nogal onnodig.
    Zo kan je over iedere persoon die iemand leuk vindt wel een apart forum-onderdeel aanmaken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Jow echt niet, binnen enkele maanden kent niemand ze hier nog op Q. Ik ken ze zelf al van het begin en ik vind het totaal nutteloos om er nog een apart ding voor te maken.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2011 - 22:35 ]

    xLiamPayne schreef:
    Ok, daar hebben jullie wel gelijk in (;
    Maarik zou het handiger vinden als je alles blij elkaar hebt staan.

    Misschien maak ik een topic waar mensen weetjes kunnen plaatsen.... Goed idee of niet?

    X


    Er zijn al een paar 'officiële' One Direction topics.

    Square schreef:
    Hm, ik vind het daarvoor toch nog een beetje te vroeg. Er zijn nog lang niet zo veel fans van One Direction hier als van bijvoorbeeld Harry Potter of Justin Bieber, en ik vind de hoeveelheid topics erover nog wel meevallen. Misschien moeten we gewoon nog even afwachten en kijken of het over een maandje nog drukker is geworden. (:



    de maand is om


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Nee.

    [ bericht aangepast op 9 aug 2011 - 20:02 ]


    Ex astris, sciencia