• Title says it al.
    Justin Bieber lanceerde zijn parfum 'Someday', al in 2011,
    maar was toen alleen nog maar in Amerika, te koop. Vanaf 1 februari zal hij te koop zijn in Nederlandse zaakjes.

    30 ml: €39,95
    50 ml: €49,95
    100 ml:€79,95

    Wie gaat hem for sure halen? Wie for sure niet? En wie heeft nog geen clue?

    Mocht hier al een topic van bestaan -> wil hem mod hem dan sluiten?
    xo


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    Ik heb hem al sinds dinsdag^^
    btw, 30ml €30
    50ml €40
    100ml €50


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Wil het hebben. Jammer genoeg mot ik wel naar de stad dan *_*

    I want him, maar ik ben niet zo crazy om er 40,- er voor te betalen. Dat heb ik er net weer niet voor over


    Alleen maar tranen van geluk

    er staat "somedat" in de titel ;D maar ik wil hem FORE SURE!


    If you can't blow them away with your brilliance, baffle them with your bullshit.

    Ik wil for sure NIET! .......

    Omg, is dat serieus zo duur? Ik probeerde hem van mn moeder te krijgen, maar dat lukte dus niet echt. (krul)


    Smile and live.

    Ik weet niet zeker, hij is best duur en ik ben niet zo van de parfum


    Physics is awesome

    Te duur voor mij.


    <3

    Deluso schreef:
    Te duur voor mij.


    26 - 02 - '16

    Alleen als het echt lekker ruikt zou ik het halen XD met ook namelijk niet zo'n grote JB fan, Laat me zeggen hij is oke. Verder niets XD maar het is volgens mij 30 euro voor 30 ml


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    050 schreef:
    I want him, maar ik ben niet zo crazy om er 40,- er voor te betalen. Dat heb ik er net weer niet voor over


    Firm believer of all that is magic

    30 euro uitgeven aan mr. Biebs? NO.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik wil hem heel graag, maar ik denk dat mijn moeder dit toch wel een iéts te hoge prijs vindt... ;(


    "Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving." ~ Albert Einstein

    Ik vind het persoonlijk onzinnig dat je de parfum niet zou kopen alleen omdat hij van Bieber is. Ik bedoel, ik heb ook Katy Perry parfum en ik ben ook geen fan van haar.
    Ik kijk wel of ik hem lekker vind ruiken. Zo ja, dan denk ik er over na aangezien ik hem best duur vind en ik bijna geen geld heb.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik vind het serieus echt achterlijk dat je geen parfum zou kopen, omdat hij van Bieber is. Die parfum ruikt namelijk echt heerlijk en het wordt sowieso de volgende op mijn lijstje die ik ga halen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.