• ik ben roodharig en daarom ga ik in september naar de roodharigendag, zijn er mensen op Q die ook roodharig zijn en daar ook naar toe gaan? je mag er ook heen met rood geverfd haar.

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 14:31 ]


    If you don't believe in God, then you believe in Charles Darwin.

    raplove schreef:
    (...)

    Zwart haar is toch ook bijzonder toch?

    Nee hoor juist niet. Kijk maar naar nagenoeg alle negers.
    Ok rood haar komt niet veel voor,maar we sterven echt niet uit. Dat zou beteken dat geen enkele roodharige of familie van een roodharige kinderen mag krijgen, anders blijf het gen bestaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb mn haar bruinrood geverft. :}


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee hoor juist niet. Kijk maar naar nagenoeg alle negers.
    Ok rood haar komt niet veel voor,maar we sterven echt niet uit. Dat zou beteken dat geen enkele roodharige of familie van een roodharige kinderen mag krijgen, anders blijf het gen bestaan.


    Ik ben ook een neger en ik heb licht bruin haar al mijn nichtjes ook,

    Maar ik begrijp wat je bedoeld.

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee hoor juist niet. Kijk maar naar nagenoeg alle negers.
    Ok rood haar komt niet veel voor,maar we sterven echt niet uit. Dat zou beteken dat geen enkele roodharige of familie van een roodharige kinderen mag krijgen, anders blijf het gen bestaan.


    Vergeet alle Aziaten niet! Alle Chinezen, Japanners en Koreanen hebben ook zwart haar :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    StJimmy schreef:
    (...)
    Nee hoor juist niet. Kijk maar naar nagenoeg alle negers.
    Ok rood haar komt niet veel voor,maar we sterven echt niet uit. Dat zou beteken dat geen enkele roodharige of familie van een roodharige kinderen mag krijgen, anders blijf het gen bestaan.


    Rood haar zal alleen uitsterven als iedereen kinderen krijgt met iemand met een donkere huidskleur zegmaar. Maar dan sterft blond haar ook uit. Zolang er blond haar blijft bestaan, kan rood ook gewoon blijven bestaan. Alleen zullen er altijd veel minder mensen zijn met rood haar, omdat de kans om rood haar te krijgen kleiner is. Maar dat uitsterf verhaal geloof ik niet zo.

    Ik heb ook rood haar, maar ga niet naar die dag. Ik vind het een beetje vreemd.


    I believe they can take anything from me, but they can't succeed in taking my inner peace from me.

    Aaah, nu ga ik meteen mijn haar rood verven want ik heb een zwak voor roodharige mensen ^_^

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 20:05 ]


    Felix

    raplove schreef:
    Nee ik heb bruin haar.

    Maar wel veel plezier.


    [/s]


    The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want. ~ Ben Stein

    StJimmy schreef:
    Sorry dat ik het zeg,maar een roodharigedag? zo iets doms heb ik nog nooit gehoord. Waarom zou je een dag hebben voor roodharige en niet voor blondines/brunettes of zwartharige?
    Ik heb ook rood haar,zo bijzonder is dat toch niet. Om er nu een hele dag over te organiseren vind ik nogal overdreven.
    Er zijn dingen zoals brunette en blondines-dagen. Alleen niet in Nederland, maar dan weer ergens anders. :Y).


    Wie du mir, so ich dir.

    ik heb rood haar maar ik ga er niet heen :Y)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Bestaat er zoiets? oja oja oja oja. vergeeeten! Euhm wat leuk dat ej daar naar to egaat, en nee ik ga daar denk ik niet naar toe...

    ik heb rood haar van mezelf maar ik ga daar niet heen.

    Jonsu schreef:
    In Breda zeker? Nee, denk niet dat ik daar heenga, aangezien ik toch een Fake-Ginger ben :Y).


    Let it come and let it be

    StJimmy schreef:
    Sorry dat ik het zeg,maar een roodharigedag? zo iets doms heb ik nog nooit gehoord. Waarom zou je een dag hebben voor roodharige en niet voor blondines/brunettes of zwartharige?
    Ik heb ook rood haar,zo bijzonder is dat toch niet. Om er nu een hele dag over te organiseren vind ik nogal overdreven.

    Wat maakt dat nou uit? Er zijn zoveel rare dagen, ik vind dat jij hiermee juist nogal overdrijft, hoor. De wereld gaat niet stoppen met draaien als er iemand een roodharigendag organiseert.


    Where there is a sea there are pirates...

    hahaa, nee ik heb bruin haar.


    <3

    Rood geverfd haar ;D
    Maar denk niet dat ik dr heen ga ;P Nogal ver weg? D;
    & ik zou me ongemakkelijk voelen xd ga je naar zo'n bijeenkomst terwijl je fake ben zeg maar


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you