• Heey,

    Ik zal mijn probleem even uitleggen:
    Op donderdag 14 maart 2013 ga ik in Almere naar de show van JURK!, bestaande uit Jeroen van Koningsbrugge en Dennis van de Ven.
    Ik ben van plan om de twee mannen na de show allebei een cadeautje te geven: een boekje met allerlei foto's erin.
    Voor de boekjes wil ik graag voorkanten maken, maar ik heb geen Photoshop. De resultaten zijn dus een heel stuk minder.

    Daarom vraag ik of iemand voorkantjes wil maken, de maten wil ik graag op A5 formaat: 210 bij 148 mm.
    De foto's die ik graag op de voorkant wil (plus de achtergrond) van Jeroen staan hier. Die van Dennis (plus de achtergrond) staan daarentegen hier.
    Tekst bij Jeroens voorkant: Jeroen van Koningsbrugge
    Tekst bij Dennis' voorkant: Dennis van de Ven

    Alvast bedankt mensies die me willen helpen,
    Kim aka Kingbridge.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 18:58 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ga het wel proberen, maar ik weet niet of het lukt!

    Almere(H)

    Ik kan morgen wel wat proberen (:


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik ben best lang bezig geweest aan deze, dus ik wil eerst weten wat je van deze vind voordat ik die ander ga maken! Ik heb niet alle foto's gebruikt want anders werd het zo vol. ;)

    So tell me what you think!



    Je kan op het plaatje klikken voor een grotere versie! ;)

    @Bookmark Ik vind hem awesome!! Dank je, dank je, dank je!! (flower)
    Natuurlijk passen alle foto's er niet op, maar je hebt wel een ruime keuze.
    Met de foto's van Dennis mag je ook gewoon een keuze maken welke foto's je gebruikt hoor! ;)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik ga aan die van Dennis nu alvast beginnen, maar ik weet niet of ik hem meteen af krijg. Je hebt hem anders sowieso vanavond! :)

    @Bookmark Ah, thanks!! Zo erg bedankt voor het helpen met m'n probleem!


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Bij deze zit weinig foto's omdat die anderen een te donkere achtergrond hadden. Als je er nog foto's bij wilt moet je nog even zoeken voor wat lichtere en dan pas ik hem even aan! ;) Ik had zelf namelijk ookal gezocht, maar kon zelf niks vinden.



    Voor grotere versie klik het plaatje aan! :)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 12:32 ]

    Ik heb één foto toegevoegt, hier staat ie bij (de laatste foto).


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Dit is mijne van Jeroen van Koningsbrugge. Ik heb hem overzichtelijk gehouden met 2 foto's. Ik hoop dat je het wat vindt, als er wat veranderd moet worden, moet je het zeggen.



    Link naar het gehele plaatje: Kliiik.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 13:09 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    @Aurorae Thank you so much!!
    Ik ga die van jou ook zeker gebruiken, maar dan misschien als laatste bladzijde.. (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Hier is die nu. Als je nog iets veranderd wil hebben, zeg het maar. Want ik laat hem nog open staan! :)



    Ik denk dat je nu wel weet wat je moet doen voor de grotere versie ;)

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:59 ]

    Trouwens, de afmetingen zijn goed toch? (:

    Ik kan wel een collage-achtig iets voor je maken?
    Voorbeelden staan hier; http://xwindsong.deviantart.com/gallery/37516646


    ~ KONNICHIWA.