• Ik weet niet of iemand dit al opgemerkt heeft, maar in de tweede film nodigt Alice BELLA uit. Alice haalt Bella over. Dan zegt bella, tegen Jasper: ongelofelijk hoe jij mensen kan overtuigen (doelend op zijn kracht)
    Maar hij kon dit toch niet gebruiken? Bella is namelijk een schild.
    Ik hoop dat jullie het een beetje snappen :/


    I have a dream to reach and if I die trying, at least I've tried. -Monkey D. Luffy

    Heel Twilight is een fout.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Heel Twilight is een fout.


    Qua films dan...


    "Everytime I see the red hair bouncing so gracefully, I remember how much damage I did to that magnificient flower..."

    Bella heeft een mentaal schild ja, denk ik dat het alleen is met gaves die haar Mentaal kunnen pakken. Als het echt kwa gevoel is denk ik niet. (Ik lul maar wat).

    Wat ik me van de boeken kan herinneren (Ik heb ze ooit gelezen, maar ik weet het fijne er niet meer van), is dat sommige krachten haar wel konden raken, en andere dingen niet. Wat, dat weet ik niet echt.


    Tijd voor koffie.

    Ik houd van Jasper <3.

    Ok. Geen nuttig antwoord. - Voor zover ik het begreep, kon Jasper haar wel beinvloeden, dit doet hij toch namelijk wel vaker. :]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Deerstalker schreef:
    Wat ik me van de boeken kan herinneren (Ik heb ze ooit gelezen, maar ik weet het fijne er niet meer van), is dat sommige krachten haar wel konden raken, en andere dingen niet. Wat, dat weet ik niet echt.
    Ik denk dat ze alleen een mentaal schild had, dus elke gave die kwa mentaal, denken etc gaat werkt niet op Bella. Ik denk dat dat ook te maken had waarom ze Mentaal geen pijn kon krijgen van Jane omdat Jane het via je gedachten doet en daar zit Bella's schild.

    Maar ze krijgt haar speciale krachten toch pas als ze een vampier wordt? Hoewel, Edward kan ook wanneer ze een mens is haar gedachten natuurlijk nog niet lezen. Oké, ik heb eerlijk waar geen idee of het een fout is of niet. Het is heel goed mogelijk. x')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Deilia schreef:
    Heel Twilight is een fout.


    wat was dit ookalweer

    Ik snap helemaal niks van wat er in dit topic gezegd wordt, haha.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Deilia schreef:
    Heel Twilight is een fout.


    Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Jasper beïnvloed haar gevoel en omdat dat niets mentaals is wat hij doet, werkt Bella's schild niet. Alice nodigt Bella wel uit maar Jasper zorgt ervoor dat ze überhaupt wil komen en Alice geen keihard nee verkoopt omdat hij zijn gave gebruikt.


    Physics is awesome

    Bepaalde gaven werken wel op Bella, weet niet meer helemaal precies hoe dat zat, maar Jasper gebruikt zijn gave wel vaker op haar in het boek.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Yo, je hebt geen mentale gaves nodig om iemand te overtuigen. Dat kan ook gewoon door overredingskracht


    quidquid excusatio prandium pro

    Archeress schreef:
    Bepaalde gaven werken wel op Bella, weet niet meer helemaal precies hoe dat zat, maar Jasper gebruikt zijn gave wel vaker op haar in het boek.

    True. Maar de boeken zijn sowieso beter dan de films.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Archeress schreef:
    Bepaalde gaven werken wel op Bella, weet niet meer helemaal precies hoe dat zat, maar Jasper gebruikt zijn gave wel vaker op haar in het boek.


    "Ignite, my love. Ignite."