• Emily was altijd al een dromer tot grote ergernis van haar ouders. Maar ze kan er niets aan doen, ze houdt van haar dromen en wilt het liefst dit heel de dag door doen. het is een mooie plek waar ze alles naar wens kan aanpassen, Maar op een dag worden die dromen een ware nachtmerrie. Er is iets in de stad dat ervoor zorgt dat alle dromen van de inwoners veranderen in nachtmerries en het ergste is nog dat de mensen niet meer uit hun droom kunnen. Ze zitten als het ware gevangen in hun dromen. De enige die nog wel uit haar dromen kan is Emily. Emily komt er achter dat ze de dromen van andere mensen kan binnendringen en deze veranderen zoals zij ze wil. Samen met een jongen die ook deze gave bezit gaan ze proberen alle mensen te bevrijden uit hun nachtmerrie en gaan opzoek naar de dader.


    Doen/niet doen?
    Origineel/niet origineel?

    De voornaam van Emily Catcher staat nog niet vast, dus als iemand suggesties heeft? :p (De achternaam wil ik graag houden, want die komt van het woord dreamcatcher. ^^)

    [ bericht aangepast op 9 juli 2011 - 16:46 ]


    Take me to wonderland

    Cewl ;D
    Origineel, en ik wil het lezen n.n'


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Doen en voor zover ik weet is het origineel :')

    Laat je het weten als je begint? :')


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Klinkt echt vet! Doen! Laat me weten wanneer hij begint! :'D


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Doen en klinkt gaaf, laat je weten wanneer je begint!


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Dit klinkt me eigenlijk heel bekend in de oren. maar doen.


    "we are definetely four good reasons not to have children" - Bill Kaulitz

    Ok, dankje. :P
    Zal iets laten weten als ik begin. ^^


    Take me to wonderland

    Ik heb besloten om het verhaal eerst af te schrijven voor ik het activeer, dus het kan even duren. ^^


    Take me to wonderland