• Hé, ik denk er misschien over om als ik een nieuwe telefoon gaan halen(zonder abbo) een
    1. blackberry bold 9700
    of
    2. Blackberry torch
    of
    3. Samsung galaxy ace
    of
    4. Blackberry bold 9780

    te halen.

    Nu vraag ik me af welke telefoon nou de beste is en welke juist af te raden. En zijn bb echt heel slecht of valt dat mee?

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 29 april 2012 - 16:06 ]


    =

    Samsung, gewoon geen Blackberry. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Forbes schreef:
    Samsung, gewoon geen Blackberry. (:


    Me so good.

    hoezo niet? ;p


    =

    torch is goed!


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Bold.

    Bold 9780


    El Diablo.

    Pfff, Blackberry is duur en heeft geen apps. Neem een android.


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    Pfff, Blackberry is duur en heeft geen apps. Neem een android.


    Blackberry heeft echt wel apps!
    Anders zou er geen Blackberry App World bestaan..


    El Diablo.

    Ry schreef:
    (...)

    Blackberry heeft echt wel apps!
    Anders zou er geen Blackberry App World bestaan..


    Joh. Joh. Joh. Joh. JOH!

    Maar, vergeleken met Android heeft blackberries nauwelijks apps. En Android heeft er al een stuk minder dan Apple, maar Apple is debiel duur en mainstream.

    Het enige voordeel aan een blackberry is dat ie een toetsenbord heeft. yay.


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Joh. Joh. Joh. Joh. JOH!

    Maar, vergeleken met Android heeft blackberries nauwelijks apps. En Android heeft er al een stuk minder dan Apple, maar Apple is debiel duur en mainstream.

    Het enige voordeel aan een blackberry is dat ie een toetsenbord heeft. yay.


    Tot nu toe kon ik alle apps op m'n blackberry downloaden die ik ook op mijn android had maargoed..


    El Diablo.

    Ry schreef:
    (...)

    Tot nu toe kon ik alle apps op m'n blackberry downloaden die ik ook op mijn android had maargoed..






    Twee grafiekjes van een jaar geleden. BB is bezig met een inhaalslag, maar stelt qua apps nog steeds niet echt veel voor vergeleken met Android of Apple. Alleen microsoft staat nog lager, want die zijn pas een jaar bezig. Zeker, BB heeft een aantal van de populairste apps, maar die komen meestal pas later uit (als ze al uitkomen op de blackberry)

    De blackberry is er nou eenmaal vooral voor zakenmensen, en die maken minder gebruik van apps. Daarom is het niet echt winstgevend om apps voor de BB te maken. Alleen hier in nederland hebben veel jongeren een blackberry vanwege het pingen. Maar nu er whatsapp is zal dat ook weer uitsterven


    quidquid excusatio prandium pro

    Neem geen Blackberry, je krijgt er echt spijt van.


    And at last, all the pictures have been burned. And all the past, is just a lesson that we've learned.

    Neem er gewoon geen


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Geen Blackberry nemen. Het netwerk daarvan is bagger. Neem gewoon een samsung ^^ Ik heb samsung galaxy gio. Vet fijne telefoon ^^


    26 - 02 - '16

    Neem aub geen BB! Ik heb spijt van de mijne :'D


    -