• Hoii Op welke school zitten jullie ?

    Ik zit op: Het4egymnasium Amsterdam


    I'd wonder if i ever cross your mind

    Geen. (':
    Eigenlijk best raar om daarover na te denken, maar het is waar.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Endlich schreef:
    Sancta Maria instituut te Aarschot.


    Ex astris, sciencia

    Vida schreef:
    Teyler College, maar die gaat sluiten. En dat hebben ze pas verteld na de inschrijfdagen fucking mierenneukers D:. Dus moesten we verplicht naar het Schoter. Word ik leuk Schoterkoter (cat). Maar Schoter is kut, zeker wel 7 kilometer fietsen. Havo en vwo afdeling staat slecht aangeschreven.
    Maar ik heb me ingeschreven op het Haarlemmermeer Lyceum, ik krijg 1 deze dagen te horen of ik daar ben aangenomen. Anders word ik Schoterkoter.
    Dus om een verhaal kort te maken;
    Ik zat op het Teyler College en ga naar het Schoter Scholengemeenschap of het Haarlemmermeer Lyceum.
    Heel levensverhaal..


    Waaah ik zat op het schoter! ;p -kutschool!- beter dat je er niet heen gaat! ik ben er ook vanaf! ;p


    ed westwick <3

    Ik heb like nog geen idee waar ik na de vakantie op school zit! ;p ik weet niet eens waar ik na de vakantie woon; misschien bij me papsk in Noorwegen, misschien bij me moemsk in Frankrijk of bij me oom en tante in Nederland (:


    ed westwick <3

    Koninklijk Atheneum.


    Has no one told you she's not breathing?

    Na de vakantie 't Stedelijk College Eindhoven. (:


    Before you start pointing, make sure your hands are clean. - Bob Marley

    Drenthe College Cicero in Assen.

    Eindelijk naar het MBO _O_


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    snoes schreef:
    (...)

    Waaah ik zat op het schoter! ;p -kutschool!- beter dat je er niet heen gaat! ik ben er ook vanaf! ;p

    Lol :'D
    Ik ga niet naar Schoter. Kreeg laatst te horen dat ik op Haarlemmermeer Lyceum ben aangenomen ^^


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Montessori College Twente, Hengelo


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Vida schreef:
    (...)
    Lol :'D
    Ik ga niet naar Schoter. Kreeg laatst te horen dat ik op Haarlemmermeer Lyceum ben aangenomen ^^


    haha, oke mooizo! in welk jaar zit je nu? (:


    ed westwick <3

    Niemand op de angelus merula D: *voelt zich allen*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het 4de gymnasium, DAT KEN IK, daar gaat me vriendin heen!
    gerrit van der veen college (:

    Hogeschool Saxion - Locatie Deventer


    - ' » Always fight untill you can't fight anymore. And then hope you're worth fighting for.

    de Heemgaard? :'D -niemand, helemaal niemand van Q.


    Destroy what destroys you.

    Wessel Gansfort College, Groningen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.