• Ik zou graag iets voor mijn story willen, een cover maar dan een bewegende, net zoals dit eigenlijk:



    Ik weet alleen niet of dit mogelijk is te maken, weet iemand in ieder geval hoe het moet? Ik zou de titel van mijn story willen, Apocryphal Death ipv 'Whats your story'. Dus een gif met Apocryphal Death, ik weet eigenlijk niet of dit kan, maar het zou me wel leuk lijken.

    Iemand die het kan? ^^


    Some people are art and do art at the same time

    Ik kan het wel, tenminste als je me de gifs apart geeft. Dan kan ik er een titel opzetten. Om die titel van die gif onder de spoiler te veranderen ben ik niet skilled genoeg (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    Ik kan het wel, tenminste als je me de gifs apart geeft. Dan kan ik er een titel opzetten. Om die titel van die gif onder de spoiler te veranderen ben ik niet skilled genoeg (;


    O, je kunt het? Geweldig! Dus ik zou je een aantal plaatjes moeten geven die je achter elkaar zet zodat het een gif lijkt? Kan ik je ook gewoon geen gif geven of werkt dat niet?


    Some people are art and do art at the same time

    Jups, of je kan zelfs gifs geven die ik dan achter elkaar zet tot 1 gif.
    Of ja, je kan me ook een gif geven ja (:


    Het programma waar ik mee werk heeft alleen niet veel mooie lettertypes, maar ik kan ze wel downloaden, dus als je eentje hebt die je graag wilt, dan kan je dat zeggen, liefst met een link om dat ergens te downloaden. (veilige link graag :p)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 17:17 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    Jups, of je kan zelfs gifs geven die ik dan achter elkaar zet tot 1 gif.
    Of ja, je kan me ook een gif geven ja (:


    Het programma waar ik mee werk heeft alleen niet veel mooie lettertypes, maar ik kan ze wel down
    loaden, dus als je eentje hebt die je graag wilt, dan kan je dat zeggen, liefst met een link om dat ergens te downloaden. (veilige link graag :p)


    Goed, dan zoek ik wel naar een gif en een mooi lettertype. c:


    Some people are art and do art at the same time

    Goed (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    Goed (;


    Gif:



    Font: deze of deze, kan zelf niet goed kiezen tbh. Kijk jij zelf maar (:

    Echt hartstikke bedankt dat je het wilt doen! (: Ik ga het zeker gebruiken voor mijn story c;
    (Ik wil eigenlijk zelf dat je de tekst wit maakt en het dan op zo'n zwarte balk doet als je begrijpt wat ik bedoel, maakt niet uit als dat niet kan, als de tekst maar duidelijk is!)
    Nogmaals dankjewel! :'D


    Some people are art and do art at the same time






    Zoals je op de onderste kan zien, kan ik enkel een balk maken wanneer het beeld stil staat. T programma waar ik mee werk gaat jammergenoeg niet zo ver :/
    Maar ik toon hem hier alsnog voor het lettertype, moest je die het mooist vinden kan ik hem er nog opzetten zoals bij de rest.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:






    Zoals je op de onderste kan zien, kan ik enkel een balk maken wanneer het beeld stil staat. T programma waar ik mee werk gaat jammergenoeg niet zo ver :/
    Maar ik toon hem hier alsnog voor het lettertype, moest je die het mooist vinden kan ik hem er nog opzetten zoals bij de rest.


    Wow, de eerste vind ik toch het mooist, is er dan niets anders om de tekst te verduidelijken bij de eerste?


    Some people are art and do art at the same time

    Is dit dan beter? (:


    (klik voor groter)

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 18:25 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Damn, ik kan niks maken, maar dat vind ik echt heel mooie gifs, Gwyn! Mag ik vragen welk programma je gebruikt? *O*

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 18:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Brownstone schreef:
    Damn, ik kan niks maken, maar dat vind ik echt heel mooie gifs, Gwyn! Mag ik vragen welk programma je gebruikt? *O*

    http://www160.lunapic.com/editor/
    Best makkelijk programma, maar dus wel met beperkte mogelijkheden.
    Bedankt trouwens (;

    [ bericht aangepast op 7 sep 2014 - 19:03 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Gwyn schreef:
    Is dit dan beter? (:


    (klik voor groter)


    Fantastisch! Geweldig! Echt duizend keer dankjewel (': het is echt prachtig geworden! :3


    Some people are art and do art at the same time

    Pama schreef:
    (...)

    Fantastisch! Geweldig! Echt duizend keer dankjewel (': het is echt prachtig geworden! :3

    Haha graag gedaan!
    Ben blij dat je hem zo mooi vindt dan (;


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Heel gaaf ^^.


    i put the fun in funeral