• Ik ging vandaag zwemmen met een vriendin en toen we ons ticketje gekocht hadden en ons omgekleed hadden, kregen we te horen dat we het zwembad niet in mochten omdat onze zwemkledij niet naar de normen was.
    We droegen allebei een zwemshort - ik draag dat omdat ik vind dat ik dikke billen heb en ik voel mij niet comfortabel zonder. En mijn vriendin had ook een lang bikinitopje, wat bijkbaar ook niet mocht.
    Dus ofwel moest ik mijn short afdoen - wat ik niet wilde, ofwel mocht ik aanzetten. Mijn vriendin kon sowieso niet het water in want ze kon moeilijk in haar blote noenga noenga's zwemmen.
    We hebben ons geld terug gevraagd en zijn naar een ander zwembad gegaan.
    Wat een geschijt, jonge.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 21:13 ]

    Wow, dat slaat werkelijk nergens op

    BELACHELIJK. Gelukkig dat je je geld nog terug kreeg.


    Pretty is just a pretty word.

    gjeesz. Die lange topjes verkopen ze tegenwoordig overal, wat dom dat jullie er niet in mochten..


    It is the unknown we fear when we look upon death & darkness nothing more. - albus dumbledore

    Dat van die zwembroek kom ik vaker tegen, dat het niet mag. Opzich snap ik het wel aangezien veel jongens die soms ook gewoon overdag dragen. Niet echt hygiënisch. Maar met die bikini snap ik niet? Wat een onzin.

    VanDerVaart schreef:
    Wow, dat slaat werkelijk nergens op


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Haar noenga noenga's ? :W
    Rofl...hoe kom je er op?

    Maar ik begrijp wel dat je best kwaad kan zijn.
    Slaat toch werkelijk nergens op?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Strider schreef:
    Dat van die zwembroek kom ik vaker tegen, dat het niet mag. Opzich snap ik het wel aangezien veel jongens die soms ook gewoon overdag dragen. Niet echt hygiënisch. Maar met die bikini snap ik niet? Wat een onzin.

    Ja maar niet iedereen doet dan en dan word ik daarvoor gestraft. :-) Ik vind het echt stom.

    Tsss. Dat slaat echt hélemaal nergens op.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Meteoroid schreef:
    (...)
    Ja maar niet iedereen doet dan en dan word ik daarvoor gestraft. :-) Ik vind het echt stom.

    Ik snap je wel hoor. Ikzelf draag ook vaak liever nog zo'n langere zwembroek erover heen.
    Maar heel veel zwembaden in Frankrijk verbieden dat bijvoorbeeld ook. Echt balen.

    Ga volgende keer gewoon naturistisch zwemmen in een zwembad waarin dat mag, probleem opgelost :Y)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Leannan schreef:
    Haar noenga noenga's ? :W
    Rofl...hoe kom je er op?

    Maar ik begrijp wel dat je best kwaad kan zijn.
    Slaat toch werkelijk nergens op?

    Louise Rennison. (nerd)

    Strider schreef:
    (...)
    Ik snap je wel hoor. Ikzelf draag ook vaak liever nog zo'n langere zwembroek erover heen.
    Maar heel veel zwembaden in Frankrijk verbieden dat bijvoorbeeld ook. Echt balen.

    Bah, helemaal niks aan te doen. ;s

    Wiarda schreef:
    Ga volgende keer gewoon naturistisch zwemmen in een zwembad waarin dat mag, probleem opgelost :Y)

    Neen, mijn billen.

    Strider schreef:
    Dat van die zwembroek kom ik vaker tegen, dat het niet mag. Opzich snap ik het wel aangezien veel jongens die soms ook gewoon overdag dragen. Niet echt hygiënisch. Maar met die bikini snap ik niet? Wat een onzin.


    Ja, maar het zijn gewone zwemkleren, dat hoort gewoon te mogen. Ik weet wel dat je niet in zo'n voetbalbroekje achtig iets mag zwemmen, maar als het gewoon een zwemshort is? En datzelfde geldt voor zo'n topje. Als het gewoon van die zwembadstof is, snap ik het probleem niet?
    Ik kan mijn bikinibroekje ook maanden niet gewassen hebben, da's ook ranzig.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Meteoroid schreef:
    (...)
    Neen, mijn billen.

    In dat soort zwembaden zie je alle vormen en maten, dikke billen vallen echt niet op.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.