• Dus je kan op het forum zoeken achter een topic
    Maar ik heb vaak het probleem dat ik de naam van het topic helemaal niet meer weet alleen de naam van de gene die hem gemaakt heeft
    Dus het is maar een voorstel he, maar zou er bij die zoekfunctie ook iets bij gezet kunnen worden dat je kan zoeken achter de naam van de gene die dat topic gemaakt heeft??
    Of is dat er al?? En heb ik niet goed gekeken?? Maar zoals ik al zei gewoon een ideetje he

    Maar wat vinden jullie er van??
    Dus als je het niet goed vind, ook zeggen he!!!


    Live life limitless.

    Niemand meer iets te zeggen???


    Live life limitless.

    Dat zou zo handig zijn!!
    Ik vind het een goed idee!


    Winter is coming.

    Goed idee,

    GOED IDEE =D


    PoisonTrash on camera

    GOED IDEE =D


    PoisonTrash on camera

    Goed idee! Ik heb daar ook altijd veel last mee ><

    You're Genious!!!

    Ja, dat is wel een goed idee..
    Dan heb je ook meteen een ovrzicht van de Topics van die persoon.
    Is echt wel handig!


    Moof

    En als je die ook niet meer weet xD


    I live for the applause, you will die for it.

    goed idee. :3

    Ja meid altijd leuk we kunnen het nu voorstellen stuur Rutger een PB want morgen is ie online om als het goed is de nieuwe mod's bekent te maken. Of ergens deze week vandaag was ie bijna de heletijd online dus wie weet n_n


    I do not hook up.

    En als je die ook niet meer weet xD


    Dan heb je een probleem, maar dan zal je gewoon heel lang moeten zoeken
    Maar de rest vind het een goed idee, ineens voel ik me stukken beter:Y):Y):Y)


    Live life limitless.

    Ja meid altijd leuk we kunnen het nu voorstellen stuur Rutger een PB want morgen is ie online om als het goed is de nieuwe mod's bekent te maken. Of ergens deze week vandaag was ie bijna de heletijd online dus wie weet n_n


    Naar hem een pb sturen?? Miss maar miss ziet hij het wel gewoon bij actieve topics want hij is nu online dus jah


    Live life limitless.

    Echt 'n goed idee,, heb ik ook is voor..


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    goed idee!!


    AAP