• Dus je kan op het forum zoeken achter een topic
    Maar ik heb vaak het probleem dat ik de naam van het topic helemaal niet meer weet alleen de naam van de gene die hem gemaakt heeft
    Dus het is maar een voorstel he, maar zou er bij die zoekfunctie ook iets bij gezet kunnen worden dat je kan zoeken achter de naam van de gene die dat topic gemaakt heeft??
    Of is dat er al?? En heb ik niet goed gekeken?? Maar zoals ik al zei gewoon een ideetje he

    Maar wat vinden jullie er van??
    Dus als je het niet goed vind, ook zeggen he!!!


    Live life limitless.

    Echt 'n goed idee,, heb ik ook is voor..


    Ik heel vaak, echt waar ik ben nu al onder tussen een maand aan het zoeken achter een topic en ik weet van wie het is, maar natuurlijk weer niet hoe dat het noemt en bij het argief van mij of van haar, daar vind ik het niet direct in


    Live life limitless.

    Ik heb ook heel vaak dat probleem! goed idee

    Nog mensen of niet?? Want ik denk als er niet veel mensen het goed gaan vinden dat het er niet echt komt


    Live life limitless.


    ik vind dat dat inderdaad een goed idee is, ik heb dat probleem ook vaak.

    nadeel: als die persoon al 100 topics heeft gemaakt ben je ook niet echt vooruitgeholpen.


    What would Emma do?

    goed idee


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker


    ik vind dat dat inderdaad een goed idee is, ik heb dat probleem ook vaak.

    nadeel: als die persoon al 100 topics heeft gemaakt ben je ook niet echt vooruitgeholpen.


    Maar dat is toch al beter dan als je moet gaan zoeken tussen de historie van de persoon want die persoon zal toch al meer dan 3000 keer of zo gereageerd hebben dan


    Live life limitless.

    goed idee.


    Ik proefde meer dan eens verlangen

    ja. ik ben voor