• Hi there,
    Ik hoop dat jullie me met het volgende kunnen helpen;
    Ik heb een verhaal geschreven van tien hoofdstukken, elk langer dan 1500 woorden. Op Quizlet kom ik vooral kortere hoofdstukken tegen.
    Ik kan de hoofdstukken in stukken knippen, maar dan komt het verhaal misschien iets minder goed uit. Ik kan het ook zo laten, maar ik ben bang dat het hoge woordenaantal dan mensen afschrikt.
    Wat vinden jullie?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik vind lange hoofdstukken juist lekker lezen (:


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Persoonlijk, houdt het kleine aantal woorden mijn aandacht er bij. Bij zo'n lang stuk tekst heb ik weinig zin om het te lezen.
    Maar er zijn genoeg andere mensen die wél houden van lange hoofdstukken! _O_


    Let it come and let it be

    Ik vind 1000 - 1500 woorden het beste, in 500 woorden gebeurt er zo weinig :')


    Olive

    Devin schreef:
    Ik vind 1000 - 1500 woorden het beste, in 500 woorden gebeurt er zo weinig :')

    Ik vind 1500 best veel, ik ga liever voor de 800-900.


    Your make-up is terrible

    Ik hou wel van dat hoge aantal woorden, maar vele emsnen doen 300-500. Maar ik denk dat iemand zelf moet beslissen hoeveel die wilt doen, kan doen. Maar ookal weer niet tekort van 150 woorden ofzo...zeker wel meer dan 300 vind ik dan..

    Je kan misschien een systeem doen als:
    Hoofdstuk 1.1
    Hoofdstuk 1.2
    Hoofdstuk 1.3

    Dan blijft het toch nog steeds hoofdstuk één en is het beter te lezen, want 1500 is té lang voor Quizlet.


    Let the Night embrace you

    mijn hoofdstukken variëren van 500-3000 woorden, tot nu toe wordt alles gewoon braafjes gelezen door mijn abo's.. misschien alleen het eerste hoofdstuk opdelen in kleinere stukjes, zodat je wat abo's krijgt, daarna kun je gewoon de lengte aanhouden die jij fijn vindt.

    De meeste hoofdstukken die ik schrijf zijn tussen de 800 tot 1200 woorden, dus het valt best mee. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik heb tussen de 590 en 800 aan hoofdstuk lengte. Maar lange hoofd stukken lezen veel beter


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ikzelf heb altijd een a4 vol.
    Dat zijn ongeveer 800 woorden.

    Je moet je duizend woorden houden, ik ben niet zo'n fan van die 300 woorden verhalen, dan lees je in een nies zo'n deeltje. Ik heb zelf ook wel zo'n korte hoofdstukken bij een verhaal, maar dat komt omdat dat dagboekfragmenten zijn.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Everdeen schreef:
    De meeste hoofdstukken die ik schrijf zijn tussen de 800 tot 1200 woorden, dus het valt best mee. (:


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    CountMeIn schreef:
    Persoonlijk, houdt het kleine aantal woorden mijn aandacht er bij. Bij zo'n lang stuk tekst heb ik weinig zin om het te lezen.
    Maar er zijn genoeg andere mensen die wél houden van lange hoofdstukken! _O_


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Voor één van mijn verhalen gebruik ik minimaal 600 woorden, voor het verhaal waar ik nu mee bezig be minimaal 1200 woorden per hoofdstuk...


    JDN.