• Vorige week was de eerste episode! Flikken Maastricht seizoen 9 (toch?) is begonnen!
    Zijn er veel andere Quizletters die het kijken?


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik ben niet zo'n fan van Flikken Maastricht, ik vind het een slap aftreksel van Flikken (Gent).
    Maar de verhaallijnen zijn wel leuk en de personages ook! Dus ik kijk het soms wel.(:
    Maar ben meer een Flikkenfan.:'D


    Queer zijn is gewoon alles

    Muh ik heb de eerste aflevering gemist door kamp, maar ga vanavond wel kijken en heb een samenvatting gehad van mijn vader, haha.


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit pas bij seizoen drie, haha, maar ik heb al andere afleveringen gezien vanwege de site waar alles door elkaar stond. :')


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik heb het ooit een maand gevolgd, maar nee, niets voor mij. :'D


    wat was dit ookalweer

    Wat een *** aflevering. Ik had zo gehoopt op een heldhaftige rol voor Romeo en toen... muh :c


    Happy Birthday my Potter!

    Jaa, ik volg het wel. Heb alleen het vorige seizoen niet gezien of amper.

    Ik vind het echt een kutserie. Sorry. Maar totaal niets voor mij :"D


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik ben echt helemaal fan, ik was helemaal blij toen ik hoorde dat dit seizoen in september zou beginnen in plaats van januari/februari/maart.


    ©1998

    Ik kijk graag naar Flikken Maastricht, maar er is 1 nadeel: ik woon namelijk in België en moet nog een paar maanden wachten (denk ik) voordat seizoen 9 hier wordt uitgezonden. Maar vanaf het weer op de Belgische televisie te zien is, zal ik zeker kijken.


    Ik wil vrij zijn zoals de wind

    GusWaters schreef:
    Ik kijk graag naar Flikken Maastricht, maar er is 1 nadeel: ik woon namelijk in België en moet nog een paar maanden wachten (denk ik) voordat seizoen 9 hier wordt uitgezonden. Maar vanaf het weer op de Belgische televisie te zien is, zal ik zeker kijken.


    Als het goed is zou je NPO 1, 2 en 3 gewoon moeten ontvangen in Belgie. dus je kan t gewoon kijken ;D


    It's high noon.

    Skoda schreef:
    (...)

    Als het goed is zou je NPO 1, 2 en 3 gewoon moeten ontvangen in Belgie. dus je kan t gewoon kijken ;D

    Dat hangt van je soort televisie af. Niet alle televisies kunnen evenveel zenders ontvangen (of misschien kunnen ze dat dan wel, maar is het nog niet gebeurd.

    Op internet zijn er ook wel plekken waar je het terug kan kijken.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…