• Hi there,
    Ik hoop dat jullie me met het volgende kunnen helpen;
    Ik heb een verhaal geschreven van tien hoofdstukken, elk langer dan 1500 woorden. Op Quizlet kom ik vooral kortere hoofdstukken tegen.
    Ik kan de hoofdstukken in stukken knippen, maar dan komt het verhaal misschien iets minder goed uit. Ik kan het ook zo laten, maar ik ben bang dat het hoge woordenaantal dan mensen afschrikt.
    Wat vinden jullie?


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Sodom schreef:
    Je kan misschien een systeem doen als:
    Hoofdstuk 1.1
    Hoofdstuk 1.2
    Hoofdstuk 1.3

    Dan blijft het toch nog steeds hoofdstuk één en is het beter te lezen, want 1500 is té lang voor Quizlet.

    Echt niet hé. (cat)

    bij mij hangt het er net vanaf hoe het uitkomt(: maar ik wil minimaal altijd 500 woorden schrijven tot maximaal 1200.
    Voor het lezen vind ik minimaal 300 woorden en maximaal 1000 wel fijn(:


    'Burning up a sun, just to say goodbye.'

    Ik vind meer dan 1000 altijd iets te veel om te lezen. Wel leuk , maar bij kortere stukken vind ik het makkelijker om te volgen.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    CountMeIn schreef:
    Persoonlijk, houdt het kleine aantal woorden mijn aandacht er bij. Bij zo'n lang stuk tekst heb ik weinig zin om het te lezen.
    Maar er zijn genoeg andere mensen die wél houden van lange hoofdstukken! _O_


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Betrayal schreef:
    Ik vind lange hoofdstukken juist lekker lezen (:


    Ik ook.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Conclusie: de meningen zijn verdeeld, haha.
    Ik denk dat ik uiteindelijk toch maar elk hoofdstuk in tweeën knip, er zit immers ook een hoofdstuk van +2000 woorden in..

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 0:23 ]


    Carry me away, I hope that you don't break.

    Ik vind korte hoofdstukken zo... kort. D:
    Lang is beter! (krul)


    Where there is a sea there are pirates...