• William Johnson High is zoals elke high school. Gespierde footballers, bitchy cheerleaders en nog veel meer anderen. Maar kan jij de sociale lagen overleven? Behoor jij tot de gleeks, of toch bij de cheerleaders?




    Regels:

    ~Je mag een relatie of ruzie hebben met een persoon, maar alleen als je toestemming van de ander hebt.

    ~Seksuele teksten zijn toegestaan

    ~Als je iets Out Of Character wil zeggen gebruik haakjes []-{}-()

    ~Schrijf geen actie's voor een ander persoon!

    ~Je mag 3 personages per persoon hebben


    Cheerleaders: 11 Mensen!!
    Captain: Alyson Samantha Avery - xMinaj
    Co-Captain: Valerie Megan Star by DracoWeasley
    - Meghean Sky Fields by Thankful
    - Blanda Cleo Febe Maldini - Nadal
    - Ivy Florance Devlin by LovingStyles
    - Quinn Roselyn Raintwist by superb
    - Christina "Chrissie" Ortiz by Gancanagh
    -Lucille 'Luci' Crystal Jurado By IHEARTNIALLx
    -

    Footballers: 11 Mensen!!
    Quarterback: Danny Dial by IHEARTZAYNx
    - Caleb Archibald by Thankful
    - Alexander James Michealson by LovingStyles
    - Jason Ruben Holyfield by IHEARTNIALLx
    - Tristan Star by DracoWeasley
    - Dave Harvey Leathers By IHEARTNIALLx
    -Tyler Marvel Avery By xMinaj
    - Riker Dylles
    -

    Gleeks: 11 Mensen!!
    - Hailey Celine Grey by LovingStyles
    - Noa Lise Wing. by IHEARTZAYNx
    -Devon Allie Willows by Gancanagh
    - Victoria Grey By Klainebow
    - Dean James Sadler by BlueOrbs
    - Stacey Naagari Price by MYNAMEISDEWI
    -Jennifer 'Jenny' Avery McCathy by Prynne
    - Kathy Orleans

    Nerds:11 Mensen!!
    - Pandora McMallen by thePineapple
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -
    -

    Leraren:
    Coach footballers:
    Coach Cheerleaders: Sylvie Sylvester
    Glee: Jake Wright


    [ bericht aangepast op 3 maart 2012 - 20:41 ]


    El Diablo.

    [Kan iemand mij nu eindelijk vertellen wat er is gebeurd? Dank u.]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Ehm, samenvatting: De wedstrijd is bezig, Tyler heeft een punt gescoord en nu is het half time. Met de Cheers is er niks bijzonders gebeurd.]

    Chrissie

    "Het ligt niet aan jou, jij hoeft je niet te verontschuldigen. Ik stompte jou. Dat had ik niet moeten doen," mompelt hij op fluistertoon. Ik schuif wat dichter naar hem toe en zucht even terwijl ik probeer te bedenken wat ik kan zeggen.
    "Nee dat was inderdaad niet nodig," zeg ik eerlijk. "Maar ik denk dat ik het je wel kan vergeven als je net zo hard op de tegenspelers beukt straks," voeg ik er met een klein glimlachje aan toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Nieuw topic. ;D]

    Riker

    Voor me zie ik en blonde cheer zitten, ik sta op en ga naast haar zitten.
    "Hallo schoonheid." Grijns ik en bekijk haar. Ze is sexy [Lucille]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jason.
    Met een felblauwe handdoek dep ik het zweet van mijn voorhoofd. Dat was echt een zware eerste helft. Wanneer ik de handdoek naast me neerleg, merk ik dat Valerie aan de andere kant zit. "Heey," Begroet ze me. "Eey, Valerie. Wat toevallig dat ik jou hier zie," Grinnik ik.

    Valerie

    Eey, Valerie. Wat toevallig dat ik jou hier zie," Grinnikt hij
    "Ja heel toevallig, ik had echt geen idee dat ik jullie hier tegen zou komen" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Aaron Evan Ortiz.

    Wanneer ik nog een slok water heb genomen, stop ik hem terug in mijn tas en besluit om naar de cheers te gaan. Op een snel tempo loop ik naar buiten en zie al snel Chrissie zitten bij Dave. "Boe," Zeg ik, als ik achter haar ben gaan staan en mijn handen op haar schouders leg. Ik glimlach even naar haar en loop dan door naar Blanda.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Lucille.
    Verveeld zit ik wat op de tribune en speel met mijn blonde haar. Dan komt er een jongen op me aflopen, aan zijn kleding te zien is hij een footballer. "Hallo schoonheid," Grijnst hij en bekijkt me. "Hée," Groet ik en kijk hem aan.

    [Bedankt Elise.]

    Blanda

    Vanaf de bank kijk ik naar de spelers. Met een half oog volg ik de wedstrijd. Ik begin mijn haar uit mijn vlecht te halen. Afwezig speel ik met de gekrulde plukken. Opeens valt Riker me op. Ik zucht diep. Deze jongen is echt gek. Zo'n jongen die eeuwig op zoek is naar populairiteit. Ik wend mijn blik van deze jongen af en richt me weer op de spelers. Ik zie Aaron op me af lopen. Lachend steek ik mijn hand naar hem op.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:05 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Jasmine Lana Price.

    Ik spring van de tribune af en loop naar de kleedkamers van de jongens, waarna ik mezelf tussen Alyson en Tyler wurm. "Goed gespeeld" Zeg ik glimlachend, terwijl ik Tyler even een schouderklopje geef, "Komt zeker door de suiker".


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Demi, het is nog steeds pauze he? :'D]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Alyson

    Verveeld staar ik voor me uit. 'Hee' begroet ik Jasmine.

    [ bericht aangepast op 27 feb 2012 - 22:08 ]


    El Diablo.

    [Hijs not yet een footballer, nou eigelijk wel, alleen speelt nog geen wedstrijden, oké, lamaar xD]

    Riker.

    "Hée," Groet ze terug.
    "Het is dat ik kan zwemmen, want anders zou ik in jou ogen verdrinken." Zeg ik met een lachje en kijk haar aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [aboo]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tristan

    Ik liep naar Alyson toe
    "Zo dus je gaat me nu nog negeren ook" grijnsde ik


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer