• Ik ben dus al heel lang verliefd op een vriend van me (T). Ik dacht al een tijdje dat T de slet van de klas leuk vond en dat is dus gister bevestigd. T zegt alleen dat hij niks met haar wil, omdat ze zo'n slet is. Ik snap er niks meer van, want T vind haar wel leuk, maar wil niks met haar.
    Nu komt het grootste probleem. Ik kan T niet uit mijn hoofd krijgen. Ook al weet ik nu zeker dat T mij niet leuk vind, het lukt me niet!

    Het goede nieuws is dat al zijn vrienden de slet niet mogen en mij wel. Ook wilde zijn beste vriend, die weet dat ik T leuk vind, nog wat tegen me zeggen, maar dat kon niet, want T was de hele tijd in de buurt.

    Mijn vriendin zegt dat ik gewoon moet wachten tot T met de slet krijgt en zij hem pijn doet. (wat ik dus echt niet aan zou kunnen zien) en T dan moet troosten zodat T inziet dat ik leuker ben.
    Ik geloof hier alleen niet echt in.

    Denken jullie ook dat al mijn hoop weg is en ik hem beter maar met rust kan laten zodat hij in ieder geval gelukkig is?

    Ps; Ja ik ben maar 15, maar heb wel 2 jaar geprobeerd hem te vergeten.

    -sorry als dit een heel vaag verhaal is-


    Happy Birthday my Potter!

    Aww, wat sneu toch...
    Probeer gewoon zoveel mogelijk met zijn vrienden om te gaan (en hem jaloers maken, haha), en probeer hem gewoon in te laten zien dat je veel beter bent dan die zogenaamde slet.
    Hij is een ezel as hij dat niet ziet. (gayhand)
    (flower)


    Where there is a sea there are pirates...

    Blijf gewoon jezelf, als het echt zo moet zijn zullen jullie ooit wel samenkomen, door jou toedoen of zonder. Ik begrijp dat het moeilijk is om hem te vergeten, maar laat je niet meesleuren door je verdriet om hem. Veel succes.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Captain schreef:
    Aww, wat sneu toch...
    Probeer gewoon zoveel mogelijk met zijn vrienden om te gaan (en hem jaloers maken, haha), en probeer hem gewoon in te laten zien dat je veel beter bent dan die zogenaamde slet.
    Hij is een ezel as hij dat niet ziet. (gayhand)
    (flower)


    hier door voel ik me ietsje beter :)


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    hier door voel ik me ietsje beter :)

    Zo moet dat! (krul)


    Where there is a sea there are pirates...

    Blijf gewoon jezelf, hij zal wel snel door hebben wat ie mist. Je kan ook altijd es voorstellen om een iets samen te doen, ook al is het puur vriendschappelijk. Als hij meer bij je bent, zal ie mss doorhebben wat voor een iemand je bent en mss gevoelens voor je krijgen. :)
    En moest ie ooit met iemand anders iets krijgen, moet je hem er gewoon in steunen, want als je hem echt graag zie, dan wil je alleen maar dat ie gelukkig is. Blijf gewoon voor hem klaarstaan zodat ie weet dat ie altijd bij je terecht kan als er iets mis is. Daar kunnen echt mooie dingen uit bloeien en ik spreek uit ervaring.:)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    Blijf gewoon jezelf, hij zal wel snel door hebben wat ie mist. Je kan ook altijd es voorstellen om een iets samen te doen, ook al is het puur vriendschappelijk. Als hij meer bij je bent, zal ie mss doorhebben wat voor een iemand je bent en mss gevoelens voor je krijgen. :)
    En moest ie ooit met iemand anders iets krijgen, moet je hem er gewoon in steunen, want als je hem echt graag zie, dan wil je alleen maar dat ie gelukkig is. Blijf gewoon voor hem klaarstaan zodat ie weet dat ie altijd bij je terecht kan als er iets mis is. Daar kunnen echt mooie dingen uit bloeien en ik spreek uit ervaring.:)


    Uit ervaring? *is nieuwsgierig*


    Happy Birthday my Potter!

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Uit ervaring? *is nieuwsgierig*
    Hah verliefd worden op je beste maatje. Mijn stand alone untitled.x gaat daar over en geloof me het is tot een happy end gekomen. (K)


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Passerby schreef:
    (...)Hah verliefd worden op je beste maatje. Mijn stand alone untitled.x gaat daar over en geloof me het is tot een happy end gekomen. (K)


    Dan moet ik ook maar gewoon hopen op een happy end........ -zucht-


    Happy Birthday my Potter!

    Je beschrijft precies wat ik voel...
    Ik hou al een hele tijd zielsveel van iemand, en toen ik hoorde dat hij een vriendin had brak mn hart. Ik wil hem vergeten, maar kan het niet. Mijn vriendinnen zeggen ook dat ik hem moet troosten en hij dan kan zien hoe goed ik eigenlijk ben(zijn vriendin is 3 weken op vakantie en hij heeft het er erg moeilijk mee. En sommige zeggen dat ik hem moet vergeten. Maar mijn liefde is alleen maar erger geworden sinds hij op twitter heeft laten merken hoeveel hij zijn vriendin mist en hoe pijn het hem doet. En weet je waarom? Omdat het vinden van een gevoelige jongen die niet bang is om zijn emoties in het openbaar te tonen, al een hele hele lange tijd mijn wens is. Ik kan je dus niet helpen, want ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje. Ik kan wel zeggen dat je hem moet vergeten, maar zelf kan ik het ook niet:(


    A kiss is the beginning of cannibalism - Georges Bataille

    BloodyGum schreef:
    (...)

    Dan moet ik ook maar gewoon hopen op een happy end........ -zucht-
    Idd, ik zou zeggen je moet het mss es lezen en je zou het snappen, maar veel valt er niet aan te lezen. Je moet gewoon plezier met hem maken en hem gelukkig maken. Zijn geluk is jouw geluk. Daar zal hij het meeste aan hebben. Dat jij er voor hem bent ipv van een jaloerse bok te zien. Moest hij met die 'slet' op te proppen schieten is dat natuurlijk niet leuk voor jou, maar je moet zijn keuze dan respecteren. Het zal moeilijk zijn om ze samen te zien, maar het went wel. Ik kan het blijven zeggen, maar je moet er gewoon voor hem zijn. Als vriend, als meer, wie weet het.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?