• We're not like the others



    In het hartje van New York staat de privéschool St. Michaëls. Voor buitenstaanders lijkt het een normale privéschool zoals er wel meer van zijn in New York, maar niets is minder waar. Om op het St. Michaëls toegelaten te worden moet je namelijk een speciaal iets hebben. Een gave. De leerlingen leren om te gaan met hun gave, maar krijgen daarnaast ook nog andere lessen. Geen normale lessen zoals en Engels en wiskunde, want hun gave is niet het enige wat hun bijzonder maakt. Ze bezitten over magische krachten. Sommige hebben de krachten van hun ouders gekregen, bij anderen was het er gewoon. Niet alle leerlingen bezitten over die krachten. Er zitten ook leerlingen bij die het daglicht niet kunnen verdragen, en leerlingen die eens per maand in een wolf veranderen.

    De school bestaat uit twee afdelingen: De Caligas, daar komen de meest sluwe en listige leerlingen in. De Leonim, waar de meest dappere en moedige leerlingen in zitten.



    De Caligas:
    – May Rose White ~ Weerwolf ~ energie 'aftappen' ~ HurtedHeart
    – Alexis Freya Johnson ~ heks ~ geestelijk manipuleren ~ Valentino
    – Madilaine Jenna Fentum ~ half vampier ~ snel&lenig ~ Space
    - Chayenne Sharona Avery ~ vampier ~emoties manipuleren ~ Ry
    - Ashley Bington ~ weerwolf ~ betoverende zang ~ xJohnnyDepp
    – James Andrew Night ~ tovenaar ~ chanteren ~ LikeAWeasley
    – Nathan Alexander Daniëls ~ half vampier, half demoon ~illusies vormen ~ Iheartmusicc
    – Andy Benedict Jones ~ vampier ~ dingen laten ontploffen ~ xJohnnyDepp
    - Jace Daniël Fox ~ vampier ~ iemands lichaam overnemen ~Talisman
    - gereserveerd ~ Password
    VOL

    De Leonim
    – Feline Haven Chase~ Heks ~ Elementen besturen ~ xHeavenlyx
    – Alexandra Evenia Odinov ~ heks ~ gave van aarde en natuur ~ TheRumIsGone
    – Destiny Milexi Ramirez ~ half heks, half weerwolf ~ telekinese ~IHeartMusicc
    – Louise Erika Sweet ~ vampier ~ vliegen ~ RainbowShine
    - Celeste Jade Fox ~ half vampier, half heks ~ ijs ~ Talisman
    – Jayden Jason Bright ~ half vampier, half tovenaar ~ immuun voor andermans gaven ~ HurtedHeart
    – Damen Areon Jhonson ~ weerwolf ~ verscherpte zintuigen ~ TheRumIsGone
    -Jerry 'Jer' Ralph Moore ~ weerwolf ~ telepathie ~ Password
    - Lucas Justin Porter ~ tovenaar ~ kan onzichtbaar worden ~ xHeavenlyx
    Nog 1 jongen


    Regels:

    -Minimaal 3 regels schrijven
    -16+ is toegestaan
    -Geen 'perfecte' personages
    -Eerst max. 2 personages [jongen en meisje]
    -Liever alleen meedoen als je niet al na 1 topic stopt
    -OOC graag [], () of {}
    -Het zijn twee afdelingen waar rivaliteit tussen is dus ze zijn niet allemaal beste vriendjes van elkaar, juist eerder het tegenovergestelde
    -Ik open de nieuwe topics, ik kom elke dag wel online en als ik een paar dagen weg ben wijs ik iemand anders aan die het topic kan openen.


    Story


    We beginnen de eerste dag naar de zomervakantie, het is dus het begin van een nieuw schooljaar en iedereen komt aan. Iedereen kent elkaar al.

    begane grond
    1e verdieping
    2e verdieping
    3e verdieping


    [ bericht aangepast op 2 mei 2012 - 17:57 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Feline Haven Chase
    Nathan begint te lachen. 'Aanranden?' zegt hij. 'Alsof ik jou zou willen aanranden, of uberhaupt doe'. Hij zucht geïrriteerd en maakt aanstalten om weg te lopen maar ik grijp hem bij zijn arm en druk hem weer tegen de muur.
    'Waarom kuste je me dan?' vraag ik bits. 'En je hebt nog geen antwoord gegeven op mijn andere vraag. Wat bedoel je met "zo'n meisje"'?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    HurtedHeart zei op 30 april 2012 - 23:35:

    May Rose White
    Hij streelde nog een keer met zijn tong tegen de mijne en liet daarna los. Hij ademde zwaar en ik wist dat hij zich wel tegengehouden had, wat ik eigelijk wel lief vond. ‘Sorry, ik zal je geen pijn meer doen.’ Hij keek me doordringend aan. Ik had dan ook na hij zijn lippen van de mijne had gehaald mijn ogen geopend. Hij stapte naar achteren. Zijn handen verdwenen net zoals mijn handen bij hem. Mijn gedachten sloegen nu ophol net zoals mijn hart. Het liefst zou naar voren stappen en hem een liefdevolle kus geven, maar dat zou raar zijn toch. Ik zou graag willen dat hij me gewoon in zijn armen sloot. Iedere prikkel voor hem had ik geweigerd tot vandaag. De hele vakantie had ik niet aan hem gedacht. Ik was afgekickt, maar ik was opnieuw aangestoken. Geïnfecteerd door de ziekte genaamd verliefdheid. Ik wou naar voren stappen wat zeggen hem omhelzen en hem een teder kusje geven, maar inklaar van dat spande ik mijn benen aan zodat ik ze niet zou verzetten en ik kauwde op de binnenkant van mijn wang en slikte met moeite de worden door.

    [Laatste bericht + Mijn Topics :)]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jace Daniël Fox
    Ze zei niets en ik moest nog steeds zwaar mijn best doen om het in te houden, het in te houden om haar lichaam aan te raken, want ik wist dat ze gelijk had gehad. De hele tijd, over die one-night stand en over de andere meisjes, ik ben gewoon een flirt en ik had geen idee hoe ik dat kon verminderen.
    Mijn hand haalde ik door mijn zwarte haren en ik keek naar de grond, terwijl ik weer een paar passen achteruit liep en me toen omdraaide naar de deur. Ik moest en zou hier weg, weg van haar en deze kamer, waar haar geur rijkelijk in rond zweefde. ‘Ik moet gaan.’ Kwam er nog uit mijn mond, voordat ik de deur met een klap dichtgooide en door de gang weg liep en toen uitkwam in de leerlingen kamer, maar daar wilde ik op het moment niet zijn, dus liep ik ook de trap af naar beneden.

    [Wie durft er nu met Jace? Gehe. :3 Ik maak ook gewoon even een post voor Celeste aan, dan kan je een van de twee storen.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Mijn topics]


    El Diablo.

    [Jace kan wel naar Feline en Nathan ^^?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xHeavenlyx schreef:
    [Jace kan wel naar Feline en Nathan ^^?]

    [Celeste niet dan? :'D Ik heb namelijk zo'n idee dat ik haar zwaar verwaarloos.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Celeste kan wel naar Lucas en Destiny, die zijn in de tuin a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [ Anders kan Jace altijd wel met Destiny, zeg maar. ]

    Nathan Alexander Daniëls

    Ik zucht geirriteerd, 'Wat kan jij niet opmaken uit grootste angst en mijn gave, en zo'n meisje, simpel weg een meisje die niets durft te doen zonder een leerkracht of een ander teleur te stellen,' zeg ik simpel.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Laat Celeste naar feline en Nathan gaan3 en JAce naar Destiny ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    May Rose White
    Hij stapte weer wat naar achter. Alsof ik hem bang maakte of zoiets. ‘Ik moet gaan.’ klonk er uit zijn mond. Hij liep mijn kamer uit en deed hem weer dicht. Zodra hij dicht was snelde ik erheen en trok ik hem open. 'Jace...' Kwam er nog zacht over mijn lippen. Het was eerder fluisterend. Maar Jace was al weg. Ik voelde tranen achter mijn ogen branden. Ik sloot de deur weer en rolde me op in het hoekje van mijn bed. 'Ik zal je geen pijn doen.' Klonk Jace's Zijn stem in mijn hoofd. Voor dat was het al veelste laat. De enige mogelijke manier dat ik ooit niet op hem verliefd kon worden was was als ik hem nooit ontmoet had, want als ik hem maar een keer zou zien was mijn hart weer verloren. Het stond gewoon in de sterren geschreven.

    [naar wie kan May of Jayden toe?]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    [Oké, waar is Destiny? Buiten, right? En Feline en Nathan ergens in een gang of zo? :'D]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Feline Haven Chase
    'Wat kan jij niet opmaken uit grootste angst en mijn gave, en zo'n meisje, simpel weg een meisje die niets durft te doen zonder een leerkracht of een ander teleur te stellen,' zegt Nathan.
    'Ik durf heus wel leraren teleur te stellen. Dat ik dat niet doe in jouw buurt wil niet zeggen dat ik het helemaal niet doe. En vrienden stel ik niet teleur omdat dat niet zo hoort maar daar weten ze vast niks van af bij jouw afdeling,' zeg ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Talisman schreef:
    [Oké, waar is Destiny? Buiten, right? En Feline en Nathan ergens in een gang of zo? :'D]


    [gewoon in een random gang ja a.]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Celeste Jade Fox
    Zwijgzaam en in gedachten liep ik de trappen af en toen ik eenmaal helemaal beneden was gekomen, liep ik door de gangen heen, op zoek naar ene May die blijkbaar een weerwolf was. Maar waar the heck was dat kind? Ik zuchtte diep en wreef met mijn vingers over mijn slaap, waardoor ik hopelijk was rustiger kon nadenken of beter kon concentreren. Ik liep naar een meisje toe die bij haar kluisje stond en vroeg of ze ene “May” kende, ze knikte maar zei dat ze zoveel meisjes kende die zo heette dat ze geen idee had over wie ik het had, en ik had eigenlijk ook geen flauw idee, dus liet ik het maar even over me heen komen en liep een trap naar boven.
    Toen ik bijna een andere gang in wilde lopen, hoorde ik een bekende jongensstem praten. ‘Wat kan jij niet opmaken uit grootste angst en mijn gave, en zo'n meisje, simpel weg een meisje die niets durft te doen zonder een leerkracht of een ander teleur te stellen,’ Ik herkende deze stem als die van Nathan, een vriend van Jace, ook zo’n rokkenjager. Ik rolde mijn ogen geïrriteerd, en eigenlijk wist ik dat het slecht was af te luisteren, maar ik moest wel. ‘Ik durf heus wel leraren teleur te stellen. Dat ik dat niet doe in jouw buurt, wil niet zeggen dat ik het helemaal niet doe. En vrienden stel ik niet teleur omdat dat niet zo hoort, maar daar weten ze vast niks van af bij jouw afdeling,’ Feline, een meisje uit mijn afdeling. Ik loop de hoek om en zag ze een paar meter van mij af staan, Nathan vlakbij haar.
    ‘Houdt je handen thuis, Daniëls, volgens mij heeft ze zichzelf toch echt duidelijk gemaakt.’ Klonk ik dodelijk.

    *Gaat Jace post typen*


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    HurtedHeart schreef:
    [naar wie kan May of Jayden toe?]


    [Jayden kan anders ook naar de gang komen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered