• Dat Bill op foto's altijd in het midden staat! xD

    Boeiend, ook al staat sinterklaas in het midden het maakt niet uit,... Ze zijn toch samen een band, en Bill(Ego) wil gewoon het mooiste uitkomen op de foto of nee, ik weet een betere, hij zorgt ervoor dat die anderen beter uitkomen.

    Oke en nou niet zielig doen en me gaan haten/.. x'D


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja klopt, zijn ego is gewoon veel groter dan die van de rest. Gewoon de waarheid ;)

    Haha, x'D Jeah eindelijk had ik een punt.(cool)


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vind je het gek als hij de leadzanger is :p


    I recycle my thoughts.

    Dus, die ego hoeft toch niet meteen zo hoog te zitten?

    Dus, die ego hoeft toch niet meteen zo hoog te zitten?

    Agreed.
    Ik weet zeker dat Bill het ook niet zo erg zou vinden één keer niet in het midden te staan.
    En trouwens, hij staat nooit helemaal in het midden. Met zn vieren gaat dat moeilijk he ;d


    I recycle my thoughts.

    die jongen is gewoon aandachtsgeil. Maarja laat hem, zolang de rest het niet erg vindt. (:

    Ik snap serieus niet waarom die anderen dat pikken ik had hem allang aan de kant geschopt en er zelf overdreven opvallend in het midden gaan staan hoor..x´D Maarach,...WIe ben ik.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Haha ja inderdaad.
    Nah had ik ook gedaan hoor. Maar dan zul je zien dat hij er toch weer voorspringt ofzo xD

    Gheghe, achja dat zal me niets verbazen zo een vliegende bill vor het beeld, nouja dan bind ik hem vast.x´D Maar oke back on topic


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.