• Hallo. Ik heb vaak een hoofd vol, met allemaal ideeën. Ik stuitte op eentje die ik zelf heel leuk vond, maar ik wilde vragen of jullie het ook leuk vonden.
    Onder de spoiler mijn idee(:

    In een spiegelwereld van de onze, is een plek met twee landen. Het Witte en het Zwarte Land. Vroeger leefde ze in harmonie en vrede, maar dat is door en ruzie verdwenen. Er is geen dag zonder oorlog, pijn en verraad. Op de grens van de landen is het Grijze Dal. Het is het enige plekje met rust en vrede.
    De enige plek waar de magie niet is omgezet in een wapen.
    In het Grijze Dal heeft een tovenaar gevochten voor vrede, maar hij is nooit geslaagd. Vlak voor zijn dood sprak hij een spreuk uit over drie baby's, en gaf daar zijn drie gaves aan.
    Maar zouden kinderen van veertien, die elkaar nog haten ook, de oorlog wel kunnen stoppen, als zo'n machtige tovenaar het niet gelukt is?


    Als jullie leuke ideeën voor erbij hebben, zeg ze gerust!


    obsessive rage

    Ik vind het alvast leuk klinken, hoor. :) Als het verhaal online zou staan dan zou ik in ieder geval even blijven hangen om te lezen.


    She's imperfect but she tries

    Mignon schreef:
    Ik vind het alvast leuk klinken, hoor. :) Als het verhaal online zou staan dan zou ik in ieder geval even blijven hangen om te lezen.


    Yay :)


    obsessive rage

    Ik vind het ook wel leuk klinken


    ze had het universum op haar schouders maar droeg het als een paar vleugels

    Klinkt inderdaad leuk!


    I wanna be a wizard!

    Mignon schreef:
    Ik vind het alvast leuk klinken, hoor. :) Als het verhaal online zou staan dan zou ik in ieder geval even blijven hangen om te lezen.


    LaAt ZiEn WiE jE bENt