• Serieus, ik ben nu zo blij hahaha. Ben gisteren naar Marina and the Diamonds geweest, wat echt geweldig was! Ze was zo leuk en heeft echt een hele goede/sterke stem, en aah, I love her :9~
    Verder ben ik vanmorgen geslaagd voor mijn rijexamen, yaaay! En daarna heb ik kaartjes gekocht voor Foals, dus deze dag kan echt niet meer stuk heheh

    Jullie een leuke dag tot nu toe, of juist niet?


    As travars

    Oh, gaaf! Marina is inderdaad geweldig (:
    En gefeliciteerd met je rijbewijs!

    Ik verwacht vandaag weer twee nieuwe cd's. Een van Alicia Keys en een van Kane, dus als die goed zijn is mijn dag ook goed. (:

    [ bericht aangepast op 23 nov 2012 - 13:10 ]


    “I'd rather laugh with the sinners than cry with the saints. The sinners are much more fun.” - Billy Joel

    Gefeliciteerd!
    Op dit moment ben ik echt zo chagrijnig, ik ben eigenlijk uit maar vanwege de uren die iedereen moet maken (maar hee ik maak al uren teveel) moet ik nu nog twee uur langer op school zitten en niksen '-.-


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Vind het epic voor je! Gefeliciteerd!
    mijn dag is kak (cat)


    I Love You

    Ik wou kaartjes voor Ellie Goulding, maar niemand wou mee en nu is het uitverkocht. :'(
    Maar proficiat dat je geslaagd bent voor je rijexamen. Dat is echt een last dat van je schouders valt vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik wou kaartjes voor Ellie Goulding, maar niemand wou mee en nu is het uitverkocht. :'(
    Maar proficiat dat je geslaagd bent voor je rijexamen. Dat is echt een last dat van je schouders valt vind ik.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Ik wou kaartjes voor Ellie Goulding, maar niemand wou mee en nu is het uitverkocht. :'(
    Maar proficiat dat je geslaagd bent voor je rijexamen. Dat is echt een last dat van je schouders valt vind ik.

    WUUUUT IS DAT AL UITVERKOCHT??!! Damn..

    Anyway, ik ben heel blij voor je, klinkt idd als een geslaagde dag (:


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Horizons schreef:
    Ik wou kaartjes voor Ellie Goulding, maar niemand wou mee en nu is het uitverkocht. :'(
    Maar proficiat dat je geslaagd bent voor je rijexamen. Dat is echt een last dat van je schouders valt vind ik.


    aaw, dat is kut :( Ellie Goulding is cool!
    En klopt, ook geen stomme rijlessen meer enzo hahah

    @iedereen: bedankt!


    As travars

    Pompeii schreef:
    (...)

    aaw, dat is kut :( Ellie Goulding is cool!
    En klopt, ook geen stomme rijlessen meer enzo hahah

    @iedereen: bedankt!
    Ik vind het ook niet echt leuk, maar ik was ook opgelucht toen ik door mijn rijexamen was. Al die stress die opeens van je weg is en al die vrije tijd die je opeens terug hebt.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Whoopwhoop, gefeliciteerd! ^^

    Met mij gaat het super :'D Ik ben net precies vandaag twee maanden samen met mijn vriend! ^^


    Deep inside, I've never felt alive