• Ik heb al 2 keer een neuspiercing gehad. De eerste keer heb ik hem dicht laten groeien vanwege het feit dat hij bleef ontsteken en de tweede keer was ik hem zat. Maar ik mis hem ):
    Dus wat vinden jullie neuspiercing of niet?


    Dit was toen met neuspiercing:



    En zo zie ik er nu uit:


    To infinity and beyond •

    Zonder piercing zie je er ook heel mooi uit. maar met is het ook leuk.
    maar als je hem mist dan moet je hem mist zou ik hem nemen als ik jouw was. want hij staat je ook best leuk ! (Y)

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 10:16 ]


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ik vind dat je er nu zonder piercing goed uitziet, maar zo'n dingetje in je neus is natuurlijk wel leuk en het staat je, dus ik zou gewoon een nieuwe laten schieten. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    Ik vind dat je er nu zonder piercing goed uitziet, maar zo'n dingetje in je neus is natuurlijk wel leuk en het staat je, dus ik zou gewoon een nieuwe laten schieten. :Y)


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Ik vind je zonder ook mooi, maar als jij hem mist dan moet je hem gewoon weer nemen. Want met sta je ook dus... je moet het zelf beslissen.

    Ik heb niet zoveel met neuspiercings maar ik moet zeggen dat ik hem je heel leuk vind staan. :'D

    ik vind hem heel leuk staan!


    If you spread your wings, you can fly away with me.

    Ja, doen ! Ik vind dat je echt het gezicht ervoor hebt, maw het staat je goed :D


    -