• First of all het is echt al veel te lang geleden dat ik een topic als deze heb aangemaakt. Vanity, ik hou van je. Ook al ben je de grootste "niet net woord" die ik ken. I declare you my love; have fun with it.

Wilt iemand anders nog een confession doen?

[ topic verplaatst door een moderator ]

We're all mad here.

Ik hou ook van jouu liefste Jason <3. de rest van quizlet is toch gay *-*

DeVanity schreef:
    Ik hou ook van jouu liefste Jason <3. de rest van quizlet is toch gay *-*

Daarom zijn er zoveel vrouwen in vergelijking met mannen!

We're all mad here.

I confess that I don't like topics like this and that I don't mean to sound bitchy, as always, but I do. As always.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Escritura schreef:
    I confess that I don't like topics like this and that I don't mean to sound bitchy, as always, but I do. As always.

I confess that this is a sweet topic and if u dont like it, shush.

Escritura schreef:

This is not your so called "English topic" so; Staat het je niet aan, reageer dan lekker niet. (Y)

We're all mad here.

DeVanity schreef:
    (...)

I confess that this is a sweet topic and if u dont like it, shush.

I confess that I can give my opinion on it whether you like it or not, that it's not your business if I disagree with you and that it's good for you that you think it's sweet.

Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

Plaats het dan lekker in off-topic of zo.

26 - 02 - '16

So called english speakers. Ughhhh.

We're all mad here.

Escritura schreef:
    (...)

I confess that I can give my opinion on it whether you like it or not, that it's not your business if I disagree with you and that it's good for you that you think it's sweet.

Nee hou maar gewoon je hand van je toetsenbord af

DeVanity schreef:
    (...)

Nee hou maar gewoon je hand van je toetsenbord af

Come right here and make me.

Escritura schreef:
    (...)

Come right here and make me.

oeeeh

Orianna schreef:
    Plaats het dan lekker in off-topic of zo.

Ik stelde een vraag omdat ik geintresseerd was in jullie confession; but idc. Youngsters these days.

We're all mad here.

Zo hé, schijnbaar mogen dit soort topics enkel als je een lange afstandsrelatie via Q hebt waarbij je geen interpunctie, hoofdletters of leestekens gebruikt, spelfouten maakt en heel veel emoticons. Jezus, Q. Is iedereen weer ongesteld?

Your make-up is terrible

Michonne schreef:
    Zo hé, schijnbaar mogen dit soort topics enkel als je een lange afstandsrelatie via Q hebt waarbij je geen interpunctie, hoofdletters of leestekens gebruikt, spelfouten maakt en heel veel emoticons. Jezus, Q. Is iedereen weer ongesteld?

God has spoken, dankjewel!

We're all mad here.

DeVanity schreef:
    (...)

oeeeh

Wow that was an interesting response. I must confess, I am blown away by your intelligence.