• Ik ging zojuist drie dozen uit de auto pakken (in één zat een luchtbed, in een andere ook en de derde was een pomp). Nu was dat eigenlijk best zwaar. Dus ik loop naar binnen, roep ik naar boven als mijn broertje even wilt helpen. Wil die niet komen omdat hij bezig is met Call Of Duty op de playstation. Maar hij zit al de hele dag te spelen sinds hij wakker is. Dus komt hij uiteindelijk. Met een heel boos gezicht en ruw pakt hij een doos aan. Maar hij deed me pijn. 'Auw, doe eens rustig', zeg ik op normale toon waarna hij in me oor schreeuwt. 'DOE ZELF RUSTIG, IK DEED HELEMAAL NIKS, BLABLABLA!' Toen zei ik homo tegen hem en toen sloeg hij me keihard met de doos tegen mijn bovenbeen. Dat deed echt pijn en vooral omdat het ook nog eens met de punt was. Mijn moeder kiest natuurlijk hem zijn kant waardoor ze boos op mij werd. Ik ben zelfs een beetje aan het bloeden.

    Ik weet dat ik geen homo had mogen zeggen (ik heb niks tegen homo's) maar het kwam er gewoon uit. Maar het gaat me vooral gewoon er om omdat hij áltijd moet slaan.

    Hij heeft zelfs eens een groot scherp mes gepakt en mee gedreigd! Hij is fäcking elf jaar oud! Mijn moeder was toen niet thuis, maar toen ik het zei was ze even boos op hem en klaar. Zo gaat het nu al zowat twee jaar en ik word er gek van.

    Het lijkt ook alsof ik altijd de schuld krijg. Een leraar zei altijd dat ik over een paar jaar van boven zou staan en ik gelijk zou krijgen. Ik geloofde er in. Maar steeds word dat minder en minder omdat het steeds hetzelfde blijft en niks veranderd.

    Ik heb het ook al vaak tegen mijn moeder gezegt dat ik het niet leuk vind hoe dit nu gaat. 'Ja, ik vind het ook niet leuk, hoor', antwoordt ze altijd maar het blijft hetzelfde. Ik word er gek van.

    Sorry voor dit zeik-verhaal, het moest er uit. Ik ben het thuis helemaal zat.

    Ik zou dat tyfuskind in mekaar meppen zodra ie dat mes had neergelegd.
    Bedreigd worden met zoiets is doodeng, been through that once.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik zou toch maar even heel goed met je moeder praten, zij kan er juist wel iets aan doen!


    Kill them with kindness.

    Mijn broer is ook zo, hij blijft maar dreigen en moet altijd zijn zin hebben, die hij dan ook krijgt van iedereen.


    I can't do everything, but I'll do anything for you.

    Ik heb ook z'n broer, en ik kreeg ook vaak de schuld, gelukkig woon ik nu op mezelf. En hij dreigde me heel af en toe, maar gelukkig niet vaak..

    Sterkte.(flower)


    What is youre favo scary movie?

    Call of Duty is voor 18+ volgens mij, waarom heeft een jochie van 11 jaar dat spel?


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    C18 schreef:
    Ik zou dat tyfuskind in mekaar meppen zodra ie dat mes had neergelegd.
    Bedreigd worden met zoiets is doodeng, been through that once.


    We accept the love we think we deserve.

    Oke, raar broertje? -heb ik trouwens ook- maajah, je moet ermee leven. :')

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 20:02 ]


    Without You: No Love, No happiness, No Laughing..In Short: No Life!

    Ohmy zo is precies mijn broertje ook, met dat dreigen en zo.
    En hij is 10 o-o


    They fell in love, didn't they?

    Ik zou dat jong echt eens uitleggen dat hij dat niet tegen mij moet doen dan, but that's me.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sla hem terug, laat hem zien dat jij de autoriteit hebt en dat je niet meteen alles aan je moeder gaat klikken. Dreig terug. Dat zou ik in ieder geval doen, niet je andere wang toekeren, maar terug met dezelfde wapen toeslaan.


    Where there is a sea there are pirates...

    Met je ouders over praten. Jij zult vast ook wel dingen verkeerd doen, even als je broertje en dat moet opgelost worden. Luisteren je ouders niet? Ga des noods naar een oma, tante, oom enz. ;)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    En dat is meteen een reden om je broertje te haten, ja.

    Jammer dat hij zo doet, probeer er eens normaal met je moeder over te praten.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik heb vrij vaak een 'woordenwissel' of een 'hevige discussie' met mijn broer die uitloopt tot een heel gevecht, maar ik heb veel aan hem te danken.

    Ok mijn broer is 2 jaar ouder dan mij, maar toch.
    Hoeveel ik het bij mijn thuis ook haat, je moet aan de momenten denken dat je familie er voor jou is geweest en wat je familie allemaal voor je doet.

    Dat werkt voor mij in ieder geval een deel.

    Ik heb precies hetzelfde maar dan met me oudere broer. Succes.


    ailoveejoee.

    Dat is echt heel kut voor je, dat hij zo doet en dat jij er altijd de schuld van krijgt. Maar kan dat niet zijn omdat hij begint te "puberen"? Dan begint dat toch ongeveer? Ik hoop voor je dat het goed komt, want mijn broertje is ongeveer even oud, maar ik zie hem maar eens per jaar ;d && dar is waarschijnlijk ook niet wat je wil, uiteindelijk.


    My nightmares are usually about losing you