• Tja waardoor zou dat toch eens komen, voor de mensjes die het een beetje gevolgt hebben zou dat niet moeilijk te beantwoorden zijn (bloos). Nikki zit nu naast mij en I got the time of my life *O*. We zijn nu officieel samen =3. Dus mensjes ik ben echt zoo blij ;D

    † Haters gonna hate †

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 12:30 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    AngelXLife18 schreef:
    (...)

    Indd. XD Misschien helpt dat om zijn ego wat te laten krimpen:X

    Ik zal hooguit doodgaan xD

    Padawan schreef:
    We'll all miss single Nikki.

    Grrrr, mijn (cop)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Awhhh, en dan krijgen jullie samen een goede toekomst en gaan jullie samenwonen in Forks, ontmoeten jullie Edward. Krijgen jullie vier half bloed kinderen en sturen jullie ze naar Hogwarts.(krul)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Assassin schreef:
    (...)


    Dankjeweeel. (bloos)

    Graag gedaaaaaaaaaaaaaaaan -ik meende het echt-
    Kun je er voor zorgen dat Mitchell me geen kimmy meer noemt? Alsjeblieft? *puppy-eyes*


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Assassin schreef:
    (...)

    Ik zal niet stoppen met dat te zeggen hoor, ben je te lief voor. (K)

    Yeaaaah -kust-

    Uneventful schreef:
    Awhhh, en dan krijgen jullie samen een goede toekomst en gaan jullie samenwonen in Forks, ontmoeten jullie Edward. Krijgen jullie vier half bloed kinderen en sturen jullie ze naar Hogwarts.(krul)

    OMG, whahaha -plat-


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Wat schattig!
    Heel veel geluk samen toegewenst. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Uneventful schreef:
    Awhhh, en dan krijgen jullie samen een goede toekomst en gaan jullie samenwonen in Forks, ontmoeten jullie Jacob. Krijgen jullie vier half bloed kinderen en sturen jullie ze naar Hogwarts.(krul)

    Grote fantasie zeker...
    En het moet niet Edward zijn, maar Jacob (: zal Mitchell blij mee zijn xD

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 11:01 ]


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Uneventful schreef:
    Awhhh, en dan krijgen jullie samen een goede toekomst en gaan jullie samenwonen in Forks, ontmoeten jullie Edward. Krijgen jullie vier half bloed kinderen en sturen jullie ze naar Hogwarts.(krul)



    Gaat Nikki dan niet vreemd met Edward; aangezien, Mitchell der geen halfbloed kinderen kan geven? O_O


    We're all mad here.

    Roodstrikje schreef:
    (...)
    Graag gedaaaaaaaaaaaaaaaan -ik meende het echt-
    Kun je er voor zorgen dat Mitchell me geen kimmy meer noemt? Alsjeblieft? *puppy-eyes*

    @Assassin, Liefje dat hoeft niet toch?


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Padawan schreef:
    (...)


    Gaat Nikki dan niet vreemd met Edward; aangezien, Mitchell der geen halfbloed kinderen kan geven? O_O

    Dat dacht ik ook al xD


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    DarkSavior schreef:
    (...)
    @Assassin, Liefje dat hoeft niet toch?

    Eehhh. -hides-


    Your make-up is terrible

    Padawan schreef:
    (...)


    Gaat Nikki dan niet vreemd met Edward; aangezien, Mitchell der geen halfbloed kinderen kan geven? O_O

    WHUUUT JE HEBT GELIJK :O

    @Uneventful, Grrrrr D:


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    @Assassin, Liefje dat hoeft niet toch?

    Dat moet wel!


    The way that you flip your hair gets me overwhelmed - One Direction, What Makes You Beautiful

    Padawan schreef:
    (...)


    Gaat Nikki dan niet vreemd met Edward; aangezien, Mitchell der geen halfbloed kinderen kan geven? O_O


    Ja, en dat is een beetje eh, vies.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)
    Eehhh. -hides-

    Wil je een kusje -puppy ogen-

    Assassin schreef:
    (...)

    Ja, en dat is een beetje eh, vies.

    Als die kerel dat waagt is hij dood, vampier of niet ^^


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Padawan schreef:
    (...)


    Gaat Nikki dan niet vreemd met Edward; aangezien, Mitchell der geen halfbloed kinderen kan geven? O_O


    Nee joh! Stiekem is hij gewoon een vampier. Toch?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.