• Een meisje bij mij op school, ze is 16, heeft zich het weekend verloofd met haar vriend van 26. Haar zusje is 12 en zit in de 1e. Nu zijn ze er achter gekomen dat haar zusje zwanger is van haar 15 jarige vriendje. Thefuck, waar gaat het heen met de wereld. :'D

    Daarom heb ik een hekel aan deze generatie. :Y)


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Gelukkig zijn niet alle mensen zo. Gelukkig behoor ik tot de groep 'niet alle mensen'.
    Serieus. Hier heb ik geen woorden voor.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Dovahkiin schreef:
    Daarom heb ik een hekel aan deze generatie. :Y)

    En je gelooft dat? (doeg)

    Wait? Wait?
    16-jarige verloofd met 26-jarige? Dat is toch illegaal?
    12-jarige zwanger van 15-jarige? Dat is ook illegaal en toch ook verkrachting? *hoewel beiden onder de 16 zijn...*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    O_O
    Wat hebben hun voor ouders?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    O_O
    Wat hebben hun voor ouders?


    hoezo hun ouders? Die kinderen doen het tog zelf?


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Wat je zegt waar gaat de wereld naar toe tegenwoordig?

    RainbowRoad schreef:
    (...)

    hoezo hun ouders? Die kinderen doen het tog zelf?

    Soms ligt het aan de opvoeding die je krijgt. Met dit hier gaat over twee kinderen uit éénzelfde gezin, besluiten we dat de opvoeding ook al niet al te best was.
    Zo zie ik het, maar het kan volledig fout zijn.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Flemish schreef:
    Wait? Wait?
    16-jarige verloofd met 26-jarige? Dat is toch illegaal?
    12-jarige zwanger van 15-jarige? Dat is ook illegaal en toch ook verkrachting? *hoewel beiden onder de 16 zijn...*

    Verloven is niet illegaal, er staat niks op papier oid. Het is gewoon een belofte.
    En wat voor ouders ze hebben... geen idee, maar ze zijn trots dat hun dochter zwanger is en vertellen het aan iedereen. :'D
    En ik geloof dat, omdat ik het van haar ouders heb gehoord. Ex-collega van mijn moeder. (cat)

    Het is gewoon een vreemde familie xD Al vind ik verloven niet zo heel vreemd ofzo. Dat is hun eigen keuze. Maar een meisje van 12 dat zwanger is :| Jesus.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Flemish schreef:
    (...)
    Soms ligt het aan de opvoeding die je krijgt. Met dit hier gaat over twee kinderen uit éénzelfde gezin, besluiten we dat de opvoeding ook al niet al te best was.
    Zo zie ik het, maar het kan volledig fout zijn.


    This. (:


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    O_O
    Wat hebben hun voor ouders?


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Fantasia schreef:
    (...)
    Verloven is niet illegaal, er staat niks op papier oid. Het is gewoon een belofte.
    En wat voor ouders ze hebben... geen idee, maar ze zijn trots dat hun dochter zwanger is en vertellen het aan iedereen. :'D
    En ik geloof dat, omdat ik het van haar ouders heb gehoord. Ex-collega van mijn moeder. (cat)


    WAT, ze zijn trots op hun 12 jarige dochter die zwanger is? I don't want to live on this planet anymore.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Flemish schreef:
    (...)
    Soms ligt het aan de opvoeding die je krijgt. Met dit hier gaat over twee kinderen uit éénzelfde gezin, besluiten we dat de opvoeding ook al niet al te best was.
    Zo zie ik het, maar het kan volledig fout zijn.


    Jaa daar heb je wel gelijk in, maarja :'P


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”