• Laatst had ik al een topic aangemaakt over mijn crush... *klik*
    Voor de mensen die geen zin hebben om erop te klikken een korte samenvatting: Hij deed alsof die mij leuk vond en heeft zo opeens een relatie met de eerste de beste bimbo waar ik best wel heel erg kapot van was/ben!

    Dit weekend was ik in Amsterdam en ik wist dat hij ergens moest optreden dus daar ben ik heen gegaan met een vriendin. Ik was echt doodzenuwachtig voordat ik naar binnen ging en zag er heel erg tegen op maar ik moest hem gewoon zien om te kijken hoe het nou zat en om over hem heen te komen, ik kan hem natuurlijk niet altijd blijven ontlopen...

    Het ging echt zo vaag! Wij kwamen er en hij zag mij gelijk en ging de hele tijd kijken naar me, maar zodra ik terug keek draaide hij zich weg. Normaal was die gelijk op me afgestapt maar dit keer deed hij dat ook niet en kwam niet eens even hoi zeggen. Na een optreden van een andere band en van zijn band (waarbij ik hem het hele optreden boos heb aangekeken) was het uiteindelijk 12 uur en besloot ik nog wat drinken bij de bar te bestellen en raad eens wie er toen nog het lef had op mij af te stappen na freaking 4 uur wachten? Juist ja, mijn crush! Ik had het totaal niet meer verwacht en hij deed alsof er niks aan de hand was terwijl je aan alles merkte dat er een enorme spanning tussen ons was en hij heel onhandig was. Het was ook echt maar heel kort want hij moest zijn laatste bus halen, maar hij besloot nog wel even mee te lopen tot de Dam om ons halverwege het hotel te brengen... Het voelde gewoon zo enorm awkward tussen ons! :/

    Ik was like zo overdonderd dat ik helemaal vergeten ben te vragen wat ik allemaal wou vragen of zeggen en ik voel me nu zo raar en ben weer helemaal in de war van hem... Een vriendin van me zei dat hij zo deed omdat hij niet wist wat hij moest zeggen omdat die mij eigenlijk wel leuk vind, dat ze dat aan alles merkt van hem etc. Maar ik wil dat niet geloven want ik ben gewoon zo onzeker op dat gebied en voor het zelfde geld is het helemaal niet zo.

    Stiekem heb ik nu gewoon heel erg spijt dat ik daar heen ben gegaan! Mijn vriendin die mee was is echt helemaal trots op mij en vind me heel stoer dat ik er toch heen ben geweest omdat het nog maar zo kort geleden is gebeurd, maar zo voel ik mij totaal niet nu! :/
    Wat zouden jullie hebben gedaan?

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 21:00 ]


    dream, dare, fly!

    Ik zou hem vergeten en serieus waarom 4 uur wachten op een gozer die met een ander meisje is D:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik denk hetzelfde wat jij nu doet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Hobbelpaard schreef:
    Ik zou hem vergeten en serieus waarom 4 uur wachten op een gozer die met een ander meisje is D:


    Ik probeer hem ook heel erg te vergeten maar het werkt nog niet echt...
    En over die 4 uur was meer van dat die na 4 uur pas eindelijk iets zei tegen me, niet dat ik 4 uur op hem heb lopen wachten daar want wij zouden toen echt bijna naar huis gaan en toen kwam hij nog ff


    dream, dare, fly!

    ShannonLeto schreef:
    (...)

    Ik probeer hem ook heel erg te vergeten maar het werkt nog niet echt...
    En over die 4 uur was meer van dat die na 4 uur pas eindelijk iets zei tegen me, niet dat ik 4 uur op hem heb lopen wachten daar want wij zouden toen echt bijna naar huis gaan en toen kwam hij nog ff

    Nee, dan is het goed, want dat zou ik echt gek van je vinden :'D
    Ik zou hem eigenlijk juist wel ontlopen. Gewoon vergeten die handel.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.