• Ja kijk, ik zou het wel aangenaam vinden als je Templates kan kopiëren van iemand anders omdat ik ooit op een account eentje gemaakt heb die ik mooi vond en nu die op deze account ook wil, maar ik zie het echt niet zitten om die opnieuw te maken, en de codes van dat stuk onder de header kan ik dan niet terugvinden :/
    Dus ik zou het handig vinden indien je een Template van iemand anders zou kunnen kopiëren.
    Maar nu komt het
    "Ik wil niet dat iemand mijn harde werk kopieert of dezelfde template heeft als mij neut neut neut zaag zaag."
    Wel, dan kan je zoals bij Credits een soort doneer knop hebben, maar dan met delen in de plaats? :--)
    "Maar dat is teveel werk, dan gaat quizlet trager gaan"
    1. Da fuq, dat weet jij toch helemaal niet?
    2. Dan kan je mss een vink knopje hebben met 'Ik sta toe dat mensen mijn templates kopiëren.'

    Allé hoppa.
    Kijk iedereen is voor, waarom werd dit in godsnaam niet eerder ingesteld? :'D

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 21:58 ]

    Klinkt awesome. Voor (krul)

    Hooligan schreef:
    Klinkt awesome. Voor (krul)

    Als ik een GM was, had ik dat ene smiley'tje gebruikt die zo heavy is :--)

    te vaak voorgesteld -> te vaak afgewezen


    "Ignite, my love. Ignite."

    Atiras schreef:
    te vaak voorgesteld -> te vaak afgewezen

    Ja omdat ze niet zo slim waren als mij en niet aan zo'n knopjes dachten en omdat er teveel geneut was. (nerd)

    Voor *O*
    Ik snap niet waarom het er nog niet is


    To infinity and beyond •

    Definatly voor *O*


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Levine schreef:
    Voor *O*
    Ik snap niet waarom het er nog niet is

    Zie de stukjes tussen "" en dan vooral het eerste (nerd)

    Voor


    "In the end, everything will be okay. If it’s not okay, it’s not the end"

    Tsja, ik zou dus niet willen dat mijn templates zo 1.2.3 gekopieerd kunnen worden. Maar ja, jou pagina kan er gewoon bij gehouden worden en dan kunnen ze het alsnog na maken, dus dan wordt het ook gekopieerd.
    Dus ach. Tsja. Why not. Denk ik.


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Atiras schreef:
    te vaak voorgesteld -> te vaak afgewezen


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Raiskattiin schreef:
    Tsja, ik zou dus niet willen dat mijn templates zo 1.2.3 gekopieerd kunnen worden. Maar ja, jou pagina kan er gewoon bij gehouden worden en dan kunnen ze het alsnog na maken, dus dan wordt het ook gekopieerd.
    Dus ach. Tsja. Why not. Denk ik.

    Maar zie, mijn brein dacht erover na om ervoor te zorgen dat mensen die niet willen dat hun template gekopieerd wordt dat kunnen instellen. Ik denk aan iedereen hoor, niet alleen aan mezelf (cat)

    Before schreef:
    (...)

    Dat vraag ik toch niet hallo zeg.

    Andromeda schreef:
    (...)
    Dat vraag ik toch niet hallo zeg.

    Kijk, dit is een suggestie die al vaak is voorgesteld, maar altijd afgewezen is. Daarom quote ik die reactie. Jezus, doe even vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 22:03 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Before schreef:
    (...)
    Kijk, dit is een suggestie die al vaak is voorgesteld, maar altijd afgewezen is. Daarm quote ik die reacite. Jezus, doe even vriendelijk.

    Ik zag het de eerste keer ook wel hoor. Ik vind het gewoon dom dat mensen telkens iets quoten van iemand anders. (cat)
    En ik ben niet Jezus, maar als je me zo wil noemen, mag je dat doen.

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 22:04 ]

    Andromeda schreef:
    (...)
    Ik zag het de eerste keer ook wel hoor. Ik vind het gewoon dom dat mensen telkens iets quoten van iemand anders. (cat)
    En ik ben niet Jezus, maar als je me zo wil noemen, mag je dat doen.

    sorry hoor, ik qoute al niet meer --'
    Jezus bedoel ik als zucht --'

    [ bericht aangepast op 11 juli 2011 - 22:05 ]


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right