• Ik weet dat ik veel praat over het onderwerp dat nu aan het bod gaat komen, maar we zijn daar nu eenmaal mee bezig in de les.
    To the point;
    Tijdens de les Cultuurwetenschappen hadden we een klasgesprek. Op een gegeven moment moesten we discusiëren over dit;
    Wat is het ergste? Hét doen met een vriend, maar daarna gewoon vrienden blijven of het met iemand doen die je niet kent en hem/haar de volgende dag gewoon aan de deur zetten?
    Ik had 'gemengde gevoelens',
    - ik zou het nooit willen doen met iemand die ik niet ken, maar je ziet die persoon toch nooit meer terug.
    - met een vriend van mij en daarna vrienden blijven en doen alsof er niets is gebeurd, zou ik persoonlijk niet kunnen. Na zo'n 'gebeurtenis' is de band tussen jullie toch anders.

    Nu aan jullie.


    -

    hmm ik heb ook gemengde gevoelens
    maaar geef me een rede om het te doen met mn beste vriend >,<
    als het in een dronke bui zou zijn zou ik me echt dood schamen maar denk ik me er eerder over heen kunnen zetten dan in een nuchtere bui x3


    Could it be that if I would just Be, True Love, Peace and Communion would come Naturally?

    Ik zou sowieso nooit met een vriend naar bed gaan. En achteraf zou ik zekers ook niet kunnen doen alsof er niks gebeurt is.
    En dat andere, dat is persoonlijk ook niks voor mij. Ookal zie je hem nooit terug, ik zou het niet doen.
    Ik kan niet echt zeggen wat ik het ergste vind. Ik heb ook gemengde gevoelens erbij. Ik ben het met je eens! (:

    Ik ga voor het eerste, denk ik. Ik wil geen goede vriendschap verpesten door een potje seks.

    ik ben het helemaal met je eens;)
    ik zou hem met beide dus niet doen maar met iemand waar je echt van houd;)

    Ik had 'gemengde gevoelens',

    - ik zou het nooit willen doen met iemand die ik niet ken, maar je ziet die persoon toch nooit meer terug.

    - met een vriend van mij en daarna vrienden blijven en doen alsof er niets is gebeurd, zou ik persoonlijk niet kunnen. Na zo'n 'gebeurtenis' is de band tussen jullie toch anders.


    Nu aan jullie.

    Daar ben ik het mee eens. Ik zou het sowieso nooit doen met een onbekende, en ook niet met een vriend. Maar met iemand waar je echt speciale gevoelens voor hebt.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ga voor het eerste, denk ik. Ik wil geen goede vriendschap verpesten door een potje seks.
    Hé verdorie, dan gaat dat potje van ons dus niet door? -.-


    Wie du mir, so ich dir.

    .. ik wee nie.. kzou het dan toch met de vriend doen..
    Wie weet heeft die vreemdeling ziektes ofzo.. :O
    Een vriend zou het denkik zeggen als hij ziektes heeft die besmettelijk zijn..
    buh ja ma dan doen alsof er niks gebeurt is.. Ik denk da ge dan toch gevoelens krijgt voor die.
    ik denk toch nie da ge da zo links kunt laten liggen..


    Lalala Music... Lalala x')

    (...)Hé verdorie, dan gaat dat potje van ons dus niet door? -.-

    Nee, sorry. Daar ga ik vanaf zien. :X

    .. ik wee nie.. kzou het dan toch met de vriend doen..
    Wie weet heeft die vreemdeling ziektes ofzo.. :O
    Een vriend zou het denkik zeggen als hij ziektes heeft die besmettelijk zijn..
    buh ja ma dan doen alsof er niks gebeurt is.. Ik denk da ge dan toch gevoelens krijgt voor die.
    ik denk toch nie da ge da zo links kunt laten liggen..
    Always use a condoompie :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Nee, sorry. Daar ga ik vanaf zien. :X
    tss.. [/voeltzichafgewezenengaattochmaarnaarVeronica]


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)tss.. [/voeltzichafgewezenengaattochmaarnaarVeronica]

    Doei. Veel succes bij het hoeren van Veronica. :Y)

    (...)
    Doei. Veel succes bij het hoeren van Veronica. :Y)
    Danku! Dat gaat zeker lukken x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik ga voor het doen met een onbekende. Zie ik toch nooit meer terug, want het doen met een vriend zou de vriendschap toch alleen maar verpesten.


    Walkin' in line.