• Ja, ik heb nu niets te doen, en ik heb zin in een storie..

    Wat lees ik niet:

    - Tokio Hotel
    - Justin Bieber
    - 1D
    - 16+

    Wat wel:

    - Harry Potter --> Liefst DM
    - Twilight, als het origineel is, liefst wolfpac.
    - Onbekende personen, daar liefst drama of fantasy.

    O, en liefst niet teveel hoofdstukjes, en de hoofdstukjes niet te lang, zo rond de 600 woorden is fijn :'D

    [ bericht aangepast op 12 juli 2011 - 10:44 ]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Fantasy, Actie, Romantiek & vampieren.
    Kijk maar wat je ervan vind!

    Lost in the darkness, klik.


    If your gonne be two-faced at least make one of them pretty.

    Lips like morphine
    Draco Malfoy (krul)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.



    Bound to Darkness

    Een verhaal met onbekende personen, en fantasy :)



    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Do I Love You Or Do I Love You Not?

    Nieuwe samenvatting :

    Joyce is een meisje van 15 dat niks om haar uiterlijk geeft. Maar als ze een vriendje krijgt verandert ze. Maar als haar vriendje gaat verhuizen ontmoet ze nog iemand. Maar dat loopt niet goed af...

    Een verhaal over New York, jongeren, privileges, liefde, haat en dan ook nog de anonieme blogger die op de een of andere manier alle geheimen van iedereen te weten komt en het leven van de elite moeilijk maakt.

    Gossip Girl - NL
    Gossip Girl - Engels


    I was an angel living in the garden of evil

    ben net weer begonnen met een nieuwe story, t gaat over een meisje op een kostschool dat daar een relatie krijgt met een ander meisje. geen dikke seks ofzo hoor (:
    http://www.quizlet.nl/stories/57973/young-lost-amp-loved/


    hoi.

    This is not a dream | Seth Clearwater


    ~
    Cut not the wings of your dreams,
    for they are the heartbeat and the freedom of your soul.



    "Ik kan niet voor altijd hier op aarde blijven, Seth"
    "Ik zal je volgen, altijd en overal."




    Er zijn momenteel 7 hoofdstukjes van telkens rond de 500 woorden.
    Ik hoop dat je eens een kijkje neemt!!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 1:10 ]


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy







    Je kan op de plaatjes klikken


    =

    Stronger || Fred Weasley.



    Hope Evans, een meisje in het 5e jaar van Griffoendor. Ze heeft het erg naar haar zin op Hogwarts. Ze is niet erg zeker van zichzelf ook al laat ze dat aan niemand zien. Ze kan het niet uitstaan dat Fred Weasley op haar valt, en ontwijkt hem dus ook zo veel mogelijk.

    Fred Weasley, een van de bekende Griffoendor tweeling, staat bekend om zijn grappen met zijn broertje. Fred is tot over zijn oren verliefd op Hope Evans, die hem helemaal niet ziet zitten. Hij raakt helemaal van zijn stuk door alle afwijzingen van Hope.


    ---


    Hope you like it? Net twee hoofdstukken, gister begonnen...


    Het beste bewijs van liefde is vertrouwen.

    Our time is running out.



    Als één van de trouwste volgelingen van Voldemort, is het logisch dat June Willow Blake terechtkwam in de afdeling Slytherin. Met haar arrogantie en haar vurige temperament past ze daar ook perfect thuis. Ze is populair, wordt gevreesd door velen en heeft hordes met ‘vrienden’. Haar rooskleurige leventje wordt echter in de war geschopt, wanneer ze een opdracht krijgt. Één opdracht die misschien wel van levensbelang zal zijn. Één opdracht, één jaar, alles kan veranderen.

    Our time is running out,
    You can't push it underground
    You can't stop it screaming out
    How did it come to this?



    Twee broers lijden een gelukkig leven. Beiden zijn ze gehecht aan elkaar en beleven ze de dolste pret. Tot op een dag dat de oudste broer half dood uit het water word gered, door Nate - zijn jongere broer -. Hij wist niet wat er gebeurd was of hoe hij in het water terecht gekomen was. Hij begint ziek in zijn hoofd te worden, maar daar bleef het niet bij. Plots daagd er een aantrekkelijk, mysterieus meisje op. Langzaam vallen ze beiden voor haar charmes, maar ze verbergd meer dan wat de jongens ooit zouden kunnen bedenken. De kracht van de duisternis, treft hun beiden , met ernstige gevolgen..


    En het moeilijkst is niet het communiceren van, maar het toegeven aan jezelf.


    De foto is aanklikbaar naar het verhaal


    I broke your heart,
    but i still whisper your name.

    ~~



    #Enjoy, leave a comment.
    #Soundtrack

    [ bericht aangepast op 25 juli 2011 - 16:53 ]


    Feel the fire, but do not succumb to it.

    Je mag de mijne wel proberen:

    Miserable:
    Wat kan er nog mis gaan als je ouders en zus omkomen in een ongeluk?


    :3

    haay Misschien wil je wel mijn verhaal lezen? [urlhttp://www.quizlet.nl/stories/57777/my-food-diary--pro-ana/]My fod diary. - Pro ana[/url] Ik moet er nog aan beginnen.



    look in the mirror,
    look better girl,
    otherwise you will not see it.
    Do not be afraid of me,
    I'm in your head,
    I'll help you now.
    I will stay with you.


    I feel guilty after every bite I take.