• Ze is blind en Justin is haar idool. Ze heeft al van alles geprobeerd om met hem in contact te komen enzo maar niets helpt. Ze heeft dit nummer gemaakt als haar laatste hoop....

    echt ik zit hier nu met tranen in me ogen.

    MrsChartered schreef:
    Die meid is niet slim bezig...
    Zich zorgen maken om dat rotjoch -sorry voo de fans- alsof ze echt geen andere zorgen heeft ofzo. En alsof het hem zo erg boeit.. Dat is nog triester.


    Je zult ons nooit snappen.


    <3

    En ik vind dit echt heel mooi dat ze dit filmpje heeft gemaakt, ik vind het prachtig gezongen. <3


    <3

    Hale schreef:
    (...)

    Ok ik ben fan van hem.

    Maar als een 3 jarig kind huilt om hem is hij er als de kippen bij om haar te ontmoeten.

    En een blind meisje heeft al van alles geprobeerd en ze heeft hem nog steeds niet ontmoet.



    ja oke ze is blind en dat is echt heel erg enzo maar stel er was een normaal meisje en een blind meisje en een van hun mocht hem ontmoeten dan zou het niet eerlijk zijn om het blinde meisje gelijk te laten want waarom zou een blind meisje er meer recht op hebben alleen maar omdat ze blind is... mischien zou dat andere meisje wel mishandeld worden of anorexia hebben of zo iets.
    sorry als jullie me nu ongevoellig vinden maar ik vind niet dat een blind meisje er meer recht op heeft.


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.